Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

prøvde med noe relativt kjapt. veit ikke om det hjelper deg på det du vil ha fram til slutt men :)

 

redigert: obs dobbelpost. det vakke helt med vilje.

 

redigert 2: minste brystkassa i verden og rart plassert. samt armen til høyre er litt merkelig. :p

post-42795-0-26482200-1327769598_thumb.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Noen her som har en idé om hvordan jeg skal lage det her til en del av et prosjekt. Det skal lages i flash / illustrasjoner kan lages i illustrator.

 

Skal se en mann som sitter å kjører en bil, rett forfra. Har så langt laget hode og kropp, men mangler å få en godt vinkel og hvordan jeg skal løse det. Tenkte å droppe å se noe fra utsiden av bilen, men klarer det ikke til å bli bra.

Umulig å forklare, men skal kaste ut noe i paint for å se om dere forstår:

post-95268-0-79879200-1331141712_thumb.png

 

Altså: Hvordan skal jeg løse at man skal ha en konstant vinkel forran fra bilen, man skal se to personer som sitter i forsetene, og egentlig burde jeg lage noe alá slik at jeg kan animere en bakgrunn i bakgrunnen. Hvordan det skal gjøres i flash og slikt vet jeg ikke, men tenkte det er fint å ha et utgangspunkt med å lage selve vinkelen først.

(Animasjon i bakgrunnen som i at det burde vært f.eks en bakrute bak. Blir det knotete, dropper jeg det og trenger da en annen løsning..)

Jeg er i deep shit her, og trenger hjelp

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...