Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette er nok ikke originalt arbeid dessverre, men litt tracing jeg har gjort for å bli bedre med pen tool i Illustrator. Jeg fant et kult bilde jeg kunne tenke meg å henge på veggen, men fant ingen versjon i høy oppløsning, så jeg tenkte jeg kunne bruke det som en unnskyldning for å lære mer.

 

Det øverste bildet er originalbildet, og den nederste er min (betydelig mer høyoppløste versjon). Det mangler fortsatt gradient, skygger og glow, men dette er ting jeg fortsatt ikke har lært meg. Det jeg er mest fornøyd er hvordan jeg fikk til gatelyktene som ett element hver. :)

 

post-94463-0-61952300-1356656486_thumb.jpg

 

post-94463-0-86612200-1356656657_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bigbangpost igjen, men fikk vinylen og CD-en i dag og produktet ser fantastisk ut. Har gjort cover, booklet (kulltegninger og fotografier) og alt annet av artwork. Bigbang - The Oslo Bowl. Kommer i mars. Kjøp :)

 

Slenger med mitt siste stilleben av kjøkkenbenken etter en moderat pølsefest. 75 minutter.

 

post-135333-0-44863800-1360882217_thumb.jpg

 

post-135333-0-27032800-1360882268_thumb.jpg

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ser ut som screencap fra en film. Dersom du vil gjøre det til et ene stående stillbilde så burde du fjerne treene til siden, akkurat som ufoen står over en klaring.

 

Takk for feedback! UFO? Det er jo selveste Atlantis :p

 

Skal huske på å kutte bort noe greiner hvis jeg vil ha det til et stillbilde, men nå er det bare å få animert galskapet.

 

Her er bachelor filmen jeg har jobba med noen andre i litt under et år omtrent.

designa en haug av karakterer, og animert en hel haug også.

om dere har omtrent 9 minutt, så ta en titt

 

Det der var fett! :)

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

trur det har noe å gjøre med values, fordi svart-hvit tegninga di var fet!

gresset er alt for mørkt f.eks i forhold til den uten farger. du burde nesten bare beholdt den i svart-hvit fordi den rocker.

 

en ting dog er å prøve å konstruere ting litt mer. anatomisk ihvertfall. armene er veldig små og blir tynne, og det samme med beina. kanskje jeg pirker litt, men.

 

 

edit: og takk for all ros på filmen min, :)

 

regisørene på filmen min (sier min, sia vi har jobba like mye på den alle på gruppa sånn ca) holder på med en kickstarter nå. del den videre om dere syns den er fet. de skal lage en tvserie basert på filmen og universet. da får jeg jobb også :p etter filmen jeg jobber på nå

 

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...