Gå til innhold

Andre som misliker den jamba reklamen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen Jamba-reklame på Gamer.no eller noen andre nettsteder i Hardware.no-nettverket. Jeg antar derfor at dette er en tråd om Jamba-reklamer generelt, og flytter den fra tilbakemeldinger til Off-Topic -> Annet.

 

Men vi setter ikke særlig stor pris på tips om hvordan annonser fjernes på nettsteder, da det faktisk er den viktigste inntektskilden til Hardware-nettverket. Til gjengjeld lover vi dere å aldri ha lydannonser (uten at brukeren fysisk må trykke på en knapp) eller pop-up-annonser.

Lenke til kommentar

Mulig jeg begynner å bli gammel, men er enig i at Jamba-reklamene har irritert noe grusomt, både på MTV og alle andre steder de dukker opp. Det verste er jo at folk (ungdom i første rekke) tydeligvis bruker en formue på den driten, siden de har råd til å reklamere 3-4 ganger(seriøst) i hver MTV reklamepause.

 

Ikke det at jeg er spesielt rød, men dette må virkelig være en av kapitalismens verste bi-effekter! Faktisk synes jeg tv-kanaler og nettsteder burde holdt seg for gode for den type reklame, men skjønner jo at pengene rår. Gruer meg til den dagen NRK slår til med "Fotballkampen er sponset av Byggeren.... Posten.... og multimediaoperatøren JAMBA".

 

PS: Som flere har nevnt (Firefox + flashblock/adblock gjør susen)

Endret av oysteini
Lenke til kommentar

Det værste er at de tjener sikkert masse penger, slik at det blir enda mer jamba reklame. gidder ikke se på mtv på grunn av den jævla jamba reklamen!

Offtopic: Hva er forskjellen på opera og firefox, er de like bra?

 

edit: skriveleif gitt...

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det verste er jo at folk (ungdom i første rekke) tydeligvis bruker en formue på den driten, siden de har råd til å reklamere 3-4 ganger(seriøst) i hver MTV reklamepause.

Ja huff. Det verste er at det ikke er det verste jeg har sett engang. Var en reklamepause hvor 6 av 8 innslag var fra Jamba.

 

får man sånn flashblock til opera? ellerno lignende?

http://www.admuncher.com/ ;)

Den fjerner alt, og da mener jeg virkelig alt. Til og med den lille banneren i Opera blir borte. Du velger kort og greit hvilke programmer den skal gjelde for. Dog koster den drøyt 160kr, men det er søren meg verdt det.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Jamba dreper meg. Lyden stopper ikke nødvendigvis når musepekeren forsvinner heller. Når en sitter med femten vinduer oppe i Opera er det spesielt frustrerende.

 

Halve Internett livnærer seg på reklame. Vær så snill, ikke fjern alt. Da ender vi opp med å måtte betale for hver bidige tjeneste. Annonser synes jeg faktisk er å foretrekke, dog ikke Jamba...

 

Å betale noen for et program som fjerner generell reklame bli rimelig sinnsykt spør du meg. Det blir nesten som å ta fra nærmest samtlige seriøse internettsider og gi det til typen som lagde en pysete, liten tilleggspakke. De uendelige tjenester her på Internett får en faktisk nyttegjøre seg av på den betingelse at nettsider får vise deg reklame.

 

Pop-up-reklame fjerner jeg fordi det direkte ødelegger for surfeopplevelsen. Animerte reklamer er også irriterende, men de er visst kommet for å bli. Menneskeheten vil tilvenne seg blinkende stygge filmer etter hvert dog, skjønt pesende techno-musikk sånn helt uten videre kan bli verre.

 

Å skru av lyden i Opera ser ikke ut til å funke på Jamba her. Rart det ikke er noen mulighet for å blokke flash...

Lenke til kommentar

sanoj_20: det (snart) siste året har Ad Muncher hos meg fjernet vekk ca 330.000 reklamer for totalt over 2,5GB.

Bare så det er sagt: jeg har absolutt ikke noen unormale surfevaner og bruker i tillegg laptop. Jeg vil tippe det totalt ligger på kanskje 450.000 reklamer og rundt 4GB. Kall det gjerne ekstremt å fjerne absolutt all reklamen, men jeg gjør det med god samvittighet. Jeg ønsker å faktisk _les_ innholdet i sidene, ikke å bli forstyrret av masse harry blinkende reklame jeg uannsett ikke kommer til å klikke på eller har noen som helst interesse av å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...