Gå til innhold

Din beste opplevelse, så langt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må hive denne på lista.

Igår tok jeg en lvl 57 mage og 5 min seinere så lå det en lvl 60 rogue død på bakken ved siden av meg. Og jeg?......joda, en liten stakkars lvl 51 paladin. Its all about the luck and the crits :)

Teit av dem å være så opptatt av å corpsecampe kompisen min, at de ikke ser meg komme og dreper meg før jeg kommer nærme nok.

Skrevet

beste øyeeblikk nå var når jeg svømte ut fra zoram strand og så en hai :p

fikk hjertet i halsen selv om den var 22 og jeg er 26, men den drepte meg rått.

Skrevet

Når jeg tok en Orc ?? Warlock på Thandol Span i Wetlands med min da lvl 32 hunter. Han hadde ikke minion da :p

Eller når jeg først tok en lvl 40 Tauren NPC for å ta en lvl 40 Undead Warlock. :D

Skrevet

Hm, mange artige minner, men mitt første pvp-kill (spiller på RP-server) var noe jeg synes vart stort. En annen ting var da jeg idag klokka 15.02 sprang inn mot masse lvl 60 folk på arenaen i STV og rappa kista rett foran nesa på dem. Er i lvl 33 :D

Skrevet
Hm, mange artige minner, men mitt første pvp-kill (spiller på RP-server) var noe jeg synes vart stort. En annen ting var da jeg idag klokka 15.02 sprang inn mot masse lvl 60 folk på arenaen i STV og rappa kista rett foran nesa på dem. Er i lvl 33 :D

Hva var i kista?

V

Skrevet

Hva var i kista?

V

Det er forskjellig har jeg funnet ut, men jeg fikk (orker ikke masse linking) "Arena Master" (en trinket, +5 stamina tror jeg det var), "Mystical Boots Of The Owl" og noen superior healing potions :yes:

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Personlig synes jeg egentlig de små opplevelsene som kommer idet kan entrèr et nytt område er ganske bra, og selvfølgelig det sosiale aspeket ved spillet som bare tar seg mer og mer opp.

Jeg har en tendens til å bli veldig "ooooh!" over nesten alt på nye steder, da noen har så utrolig god stemning over seg.

Skrevet

Den beste opplevelsen hadde jeg for 15min siden. Klarte siste del av paladin epic-mount questen (vanskelig), og er nå den stolte eier av en Charger.

Questen gikk ut på å drepe 4 waves med UD spirits i kjelleren til Rattlegore i Scholo, for så å drepe en boss som kunne vært broren til Rivendare. Måtte gjøres i gruppe, og gruppen bestod av 4 paladins + 1 priest (pga. judgmentene til oss paladins var vitale for å kunne klare spiritsene).

Skrevet

En i Axemen har også den mounten nå. Sykt heftig opplevelse. En av de vanskelige 5-manns questene imo. Teamet bestod av priest, druid, mage, rogue og seff pala. Mind Controllen var litt kinkig, ellers en heftig event. Ellers var selve bossen lett, gjorde ikke så mye damage på vår druidtank med 10k armor.

Iallfall 2 palas på Ravencrest som har mounten nå. Den ser SYKT rå ut.

Skrevet
beste øyeeblikk nå var når jeg svømte ut fra zoram strand og så en hai :p

fikk hjertet i halsen selv om den var 22 og jeg er 26, men den drepte meg rått.

FETT! skal svømme ut der :dribble:

Skrevet

Det må vel nesten være da jeg fikk mounten min. Også må jeg legge til at det nest beste som har skjedd meg i WoW er da jeg fikk epic-øksa mi.

Og selvsagt når jeg begynte å spille horde på The Maelstrom. Horde er så uendelig mye morsommere enn alliance.

Skrevet (endret)
Når jeg eide min første paladin. :D

Var Troll mage 2 lvls over han, tok han lett.

Skjold? Tja, alltid kjekt med evocation/bandage.

Ingen ranged spells som bryr meg? Freezing/kiting!

Prøver han å heale etter skjoldet er borte vekk? En liten counterspell og bye-bye hp.

Kanskje en liten PoM-fireball bare for å ha det kjekt....

Og her trodde jeg paladin var udødelige og farlige, må ha vært lenge siden(for mange, mange nerfs siden), han her gjorde ihvertfall lite motstand(kanskje han bare var dårlig?).

han var dårlig :p neida, er jo opp og ned , crits osv :)

Min Beste opplevelse var nok som lvl 36 å drepe 7 lvl 36 spidere på engang i Dustwhallow marsh med gladiator soundtracket dundrende i bakgrunnen ^^

Endret av Keylar
Skrevet (endret)

Min beste hittil (er bare lvl11 warlock) var å komme inn i The Undercity for første gang..satt bare og måpte over den vanvittige detaljrikdommen, alle de skarpe fargene, lyset, elvene..alt sammen..Den byen er virkelig et kunstverk.

Mens jeg sprang rundt i Canals så jeg plutselig en beinete Undead som sto og fiska med fiskestang og dupp i den grønne elva..sjelden man begynner å le høyt foran skjermen, men det tok kaka :)

For så å bruke en time på å finne døra ut igjen :p

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Min beste skjedde i dag da jeg fikk hevn over den stygge gankeren Kawaii eller Cawaii eller hvordan det skrives. Gjøken har ganka meg siden jeg begynte å spille wow, og i dag fikk jeg drept gjøken 4 ganger.

/rasp

Endret av mbskywalker
Skrevet

Min største må være da jeg prøvde spillet for første gang i den første US stress testen. Var på LAN hele den helgen. Det var kos. :)

Andre høydepunkter som folk også har nevnt er jo deadmines og gryphon ride.

Skrevet

Største opplevelsen var vel når jeg (da 28 orc shaman) og en kompis (26 orc rogue) prøvde oss på Shadowfang Keep. Vi startet ca kl 22 en lørdagskveld og holdt på til kl var va 4 om morran på søndag. Da hadde vi denget Fenrus men ble slaktet av voidwalkerne som spawnet etterpå. Hvis jeg skal tippe tror jeg at jeg døde ca 30 ganger, no kidding. Vi innså til slutt at det var litt tøfft for oss hehe... Men søkki så moro det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...