Gå til innhold

Min "ganke lov".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om folk her har sine egne ganke lover? Jeg mener, et spesielt mønseter dere følger?

Her er mitt:

For hver gang jeg blir ganka, ganker jeg tilbake 5-10 ganger, hvis det er mulig. Har 0 å si hvor lang tid det tar. ( tok en prest 10 ganger på rand igår faktisk, samma lvl som meg da. hehe )

Adder vedkommede til KoS lista.

Egentlig det hele. Men så blir jeg veldig sjeldent ganka så....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganker en fyr meg så ganker jeg han, enkelt og greit. :tease:

men som oftest så blir jeg ganka av en gruppe, disse addes til min "shitlist" såklart.

har en god del på shitlist men nesten alle er 60 :O

Skrevet

Enda en ganketråd :ermm:

Når en UD rogue ganker meg (omtrent bare disse som gjør det), finner jeg en lvl 60 roguevenn i nærheten og dreper han (han, ikke en annen horde) 4-5 ganger.

Skrevet

Blir jeg ganka spør alltid en kamerat (60 rogue) om jeg trenger hjelp :p

Sier jeg ja, kommer han til unnsetning uansett hvor det skulle være :D Men blir som regel nei siden det som oftest er equal level folk som prøver seg. Hevn ! :devil:

Skrevet

Jeg ganker nesten aldri, og jeg blir veldig sjelden ganket. Av og til hender det at jeg stealther i nærheten av low-levels fra mitt eget lag, f.eks i Stranglethorn Vale, og dreper alle som angriper dem. En form for moralsk ganking med andre ord;)

Alt dette forandres idag. Jeg har svidd av over hundre gull for å skaffe meg noe av det beste utstyret på min level (42), og etter dagens patch skal det gankes uten nåde.

Skrevet (endret)

Jeg ganker sjelden selv, men er ofte offer for ganking. Lurer på om det er fordi jeg er Paladin :p

Men blir jeg ganket så prøver jeg mitt beste for å ta hevn. Men gidder aldri å corpse-campe. De er bare ikke verdt det. Må heller bruke tid på å levle ;)

Her hin dagen så skulle jeg ut av Blackrock Mountains da jeg støtte på en gruppe på 10 hordes. Jeg gikk forbi de første før de begynte å skulle ganke meg (så overraskende!). Så da tok jeg bare: "Åja, dere skal ganke meg?" *Divine Shield* *Heartstone* "Snakkes!". Ganske artig. :D

Endret av Jan Åge
Skrevet
Asad, tror du har missforstått utrykket ganking. Når man dreper folk på samme level som seg er det ikke ganking.

Kan vel diskuteres, heh

Har spilt som level 60 i noen måneder nå, føler meg fortsatt 'ganka' når jeg blir angrepet av 4-5 stykker, selv om de er på min level.

Typisk er det jo også at man blir angrepet når man sloss mot vanlige mobs og har HP/Mana på 10%, heh. Føler meg litt 'ganka' da også :yes:

På vår server har vi dannet oss ett rimelig greit bilde av hvilke guild som ganker.

Har en KOS (Kill on Sight) liste med diverse guild, disse drepes uansett level.

Skrevet

Ok, nå ble jeg også litt usikker her. :D Tok en kjapp google:

In WoW, ganking is most commonly used to refer to when a player engages someone in combat who is already in combat with another creature/player.

A lot of people misunderstand its original meaning and they associate it with PK groups or killing someone who is much lower level than you. This is not the case.

The term came into use in older mmorphs when a person would engage a mob, then another person would kill that person instead and "steal" their mob, getting xp and drops from it. The word gank technically (dictionary definition) means "to steal", and thus it's usage in the original mmorpg's.

Skrevet

Hvis det er noen rundt mitt lvl så tar jeg å kværker dem 1 gang bare for å ha det gjort.

Bortsett fra det så er jeg blitt for gammel til å la meg plage av at spinkle, kvistet nerder får ereksjon av å corpse campe, ganke osv. SYnes vel mest synd på dem, så et par corpse runs plager meg ikke noe særlig

Skrevet
Gir det deg en trøst at du forestiller deg gankerene som spinkle kvistete nerder? Misliker du spinkle og nerder?

Nei, ikke i det hele tatt. Synes jeg nevnte at det ikke plager meg nevneverdig så det er ikke noe behov for trøst. Har heller ingenting imot spinkle kvisete nerder. Dere kan vel ikke noe for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...