Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Enkelte eldre versjoner av Spotify funker plutselig ikke lenger. Det kombinert med de latterlige endringene de har gjort til interfacet er virkelig provoserende.

ok. har ikke oppdatert siden jeg la det inn, må vel gjøre det nå da, enig med deg i at endringene de har gjort i interface er elendige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Men her blir man altså screwed selv hvis man har satt opp noe eget. Jeg byttet fra selvhostet jabber-server til GTalk for et par år siden, og har både kontakter som henger hos google og kontakter som henger på andre XMPP-servere.

 

Frihetsbiten er grei å gjøre noe med selv, men fleksibiliteten? Man er jo i stadig større grad nødt til å forholde seg til Apples, Microsoft, Facebooks og Googles krumspring hvis man skal kommunisere med "non-techies" - og et temmelig stort antall mer teknologisk oppegående folk også.

 

Så hva er egentlig alternativet nå? Skype er jo et mareritt.

Lenke til kommentar

Er det mange som er kjent med elantech driverne for Lenovo PCene og deres inkompatibilitet på Gnu/linux?

 

Jeg graver meg i håret når jeg ikke finner en løsning på problemet.

 

Jeg er påtvungen til å bruke ubuntu jo for å bruke det. Q.Q Synd at debian er foreløbig utenfor bildet, har lenge siklet etter å bruke det.

Lenke til kommentar

Sjekk ut Firefox 22, den kommer med webrtc. På sikt håper jeg dette vil knekke alle proprietære løsninger som skype, og nå gtalk. Når alt du trenger ligger i nettleseren til alle dine venner, så bør det gå greit. Støtter lycan 100% her.

 

Ble forøvrig en drøy syttende mai, men kvelden før var verdt det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...