Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Hansa Fat øl er god, men favorittene er White Dog (hvete øl) fra Lervig Aktiebryggeri, Snake Dog IPA fra Flying Dog Ales (USA, må på polet) og Atna Stabburs øl (men har ikke sett den på lenge, så usikker på om den produseres lengre), og en belgisk monke øl som jeg ikke husker navnet på (finnes også på polet, obs 10%).

 

Bare sånn for å spore av litt ....

 

 

Lenke til kommentar

X3 var på tilbud på Steam her om dagen, om det ikke enda er. Kommer til å spille mye det så snart jeg er ferdig med eksamen.

 

Linux som spillplattform har kommet utrolig langt ved hjelp av HumbleBundle og Valve. SuperTuxKart vil alltid forbli en klassiker, men nå kan vi utvide horisonten litt.

 

TORCS!

Lenke til kommentar

Syntes Hansa Fat øl er god, men favorittene er White Dog (hvete øl) fra Lervig Aktiebryggeri, Snake Dog IPA fra Flying Dog Ales (USA, må på polet) og Atna Stabburs øl (men har ikke sett den på lenge, så usikker på om den produseres lengre), og en belgisk monke øl som jeg ikke husker navnet på (finnes også på polet, obs 10%).

 

Bare sånn for å spore av litt ....

Fatølet deres er ikke så verst, nei. :) Av Weißbier synes jeg Erdinger HefeWeißer er god, og de har en DunkelWeißer som det er mye smak i også.

 

Har også blitt glas i diverse belgisk kirsebærøl og bringebærøl. Artig med andre smaker. Chiliøl var ingen høydare, og grapefruktøl ble bare litt merkelig. Må ta en ny merkelig-øl-smakerunde snart. Må bare holde meg unna noen av de merkelige fra Nøgne Ø. Har spesielt ett dårlig minne fra noe som smakte som Guiness med lakrislikør helt oppi. Det vær fælt.

 

>7% øl er farlig, for man tenker fortsatt at det "bare er øl" og glemmer å gange med to, eller tre eller fire. Blir fort snurr&surr da, gitt.

Lenke til kommentar

Noen som opplever problemer med spotify for tiden?

Ikke brukt det på en stund (1 uke) på ubuntu 12.04 pc-en min, men den crasher bare hver gang jeg prøver å starte det nå.

Enkelte eldre versjoner av Spotify funker plutselig ikke lenger. Det kombinert med de latterlige endringene de har gjort til interfacet er virkelig provoserende.

Lenke til kommentar

Jepp, men kun for å signe opp. getusvpn.com fungerer. Hotspotshield og min private VPN på en US VPSS fungerer ikke, av en eller annen merkelig grunn. :S Kan det være noe OpenVPN gjør "feil" som gjør at man røper opprinnelig lokasjon?

 

I tillegg må man slett evt. norske kredittkort i google wallet og bruke et virtuelt amerikansk kredittkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...