BarteBaluba Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Så på et par Ballmer-videoer nå nettop, fyren må vel ha ADHD eller lignende? Kan jo ikke sitte i ro i det hele tatt. Fyren virker som en billig south park parodi tatt på sparken for å være ærlig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Skriv i kjør under windows %appdata%Finn mozilla sin mappe, kopier innholdet i den over i mappen til mozilla under din bruker. Muligens ~/.mozilla/firefox eller bare ~/.mozilla Kanskje det fungerer. ingen som vet hvilken fil jeg trenger og overføre , jeg trenger ikke noe annet fra den mappa , og føler ikke for og impotere unødvendig mye . Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) key3.db og signons2.txt er filene du trenger for å få over lagrede passord. Å føre over en full profil fra Windows til Linux fungerer ikke, så vidt jeg vet. Endret 12. november 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) trenger ikke hele profilen , bare de lagrede passordene , så jeg slipper og ta recover på alle sidene rundt om . er registrert så mange plasser at jeg ikke engang husker hvor , så da er det greit med autlogin , når jeg ramler over en side så er jeg logget inn lat og glemsk jeg EDIT: funket som en drøm Endret 12. november 2007 av Mato Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Så på et par Ballmer-videoer nå nettop, fyren må vel ha ADHD eller lignende? Kan jo ikke sitte i ro i det hele tatt. Noe sier meg at det kan ha sammenheng med "The Ballmer Peak": Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg greide å slette alt som het KDE uten at jeg hadde fullført installasjonen av Gnome Så her må vi reinstallere, ja. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg greide å slette alt som het KDE uten at jeg hadde fullført installasjonen av Gnome Så her må vi reinstallere, ja. Det går alltids an å kjøre pakkebehandleren i terminal.$ aptitude hvis du bruker Ubuntu eller Debian. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Får jeg anbefale alle som bruker linux å lære seg å bruke TERMINAL skikkelig. Det grafiske i linux er bare et tillegg, det finnes ingen distro som har GUI som en del av kernelen. Dør det grafiske og du har f.eks en doktorgrad liggende på laptopen kan du ikke bare reinstallere. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vet meget godt at jeg kan bruke terminalen, men PCLinuxOS som jeg bruker er ikke samarbeidsvillig med tanke på trådløst nett. Så for meg er det enklest å reinstallere. Jeg har ikke noe der uansett. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvis ikke nettet ditt fungerer skikkelig kan du loade riktige moduler i fra terminalen og rette på aktuelle konfigurasjonsfiler. Men greit nok, hvis du ikke har noe hehe. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Såpass avansert er jeg ikke Men jeg likte ikke PCL heller, det passet meg ikke helt. Tror jeg går tilbake til Ubuntu, jeg. Jeg er litt for glad i APT og DEB Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Både Azureus og Firefox velger Thunar fremfor Rox som jeg vil bruke, hvordan fikse på dette? En liten ting til, når jeg starter nettet med netcfg 1Kabel så ønsker jeg at timeout skal kommer raskere. Har jeg kabel i så starter det med engang. Da trenger den ikke en evighet på å forstå at det ikke er en kabel. Så hvordan kan jeg minske dhcp timeout på kabel profilen min? (Arch linux) Endret 12. november 2007 av data_jepp Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hvis jeg kjører xinit fremfor startx så starter fluxbox mye raskere, hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 2 kjappe spm: Hvorfor virker ikke It's Learning i Opera pa Ubuntu, men virker i Opera pa Windowns. Noen som har peil? Tastaturet pa laptoppen min, krever drivere for a bruke Fn-tastene. Hvordan installerer jeg dem? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (Sh)it's learning har skapt mye hodebry for meg også. Fungerte dårlig med IE. Av og til får jeg blank skjerm hvis jeg trykker på linker i menyen til venstre. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) 2 kjappe spm: Hvorfor virker ikke It's Learning i Opera pa Ubuntu, men virker i Opera pa Windowns. Noen som har peil? Fungerte flott for meg, dog var det et par dager siden vel og merke. Endret 13. november 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hvilken build? Sa det fungerer ikke na lenger altsa? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 2 kjappe spm: Hvorfor virker ikke It's Learning i Opera pa Ubuntu, men virker i Opera pa Windowns. Noen som har peil? Har samme erfaring. Av en eller annen mystisk grunn fungerte det helt greit når jeg satte opera (og firefox) til å emulere IE på windows og slettet cookies. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hvilken build? Sa det fungerer ikke na lenger altsa? Kan ikke sjekke, jeg kjørte 7.04 (skulle ha oppgradert for lenge siden, men på grunn av problemer(les bak i tråden) har jeg satt alt som heter linux på vent. Kommer ikke på hvilken Operaversjon det var. 9.24 tror jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hmm... det var rart. jaja Ingen som vet hvordan jeg far brukt Fn-tastene pa laptopkeyboardet mitt? I Windows krever de et program ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå