Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skriv i kjør under windows %appdata%

Finn mozilla sin mappe, kopier innholdet i den over i mappen til mozilla under din bruker. Muligens ~/.mozilla/firefox eller bare ~/.mozilla

Kanskje det fungerer.

 

 

ingen som vet hvilken fil jeg trenger og overføre , jeg trenger ikke noe annet fra den mappa , og føler ikke for og impotere unødvendig mye .

Lenke til kommentar

trenger ikke hele profilen , bare de lagrede passordene , så jeg slipper og ta recover på alle sidene rundt om .

 

er registrert så mange plasser at jeg ikke engang husker hvor , så da er det greit med autlogin , når jeg ramler over en side så er jeg logget inn :D

 

lat og glemsk jeg :p

 

EDIT: funket som en drøm

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Både Azureus og Firefox velger Thunar fremfor Rox som jeg vil bruke, hvordan fikse på dette?

 

En liten ting til, når jeg starter nettet med netcfg 1Kabel så ønsker jeg at timeout skal kommer raskere. Har jeg kabel i så starter det med engang. Da trenger den ikke en evighet på å forstå at det ikke er en kabel. Så hvordan kan jeg minske dhcp timeout på kabel profilen min?

(Arch linux)

Endret av data_jepp
Lenke til kommentar
2 kjappe spm:

 

Hvorfor virker ikke It's Learning i Opera pa Ubuntu, men virker i Opera pa Windowns. Noen som har peil?

Har samme erfaring. Av en eller annen mystisk grunn fungerte det helt greit når jeg satte opera (og firefox) til å emulere IE på windows og slettet cookies.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...