Gå til innhold

Hva slags musikk liker du?


b-real

Hva slags musikk liker du?  

876 stemmer

  1. 1. Hva slags musikk liker du?

    • Pop
      11
    • Rock
      159
    • Metal
      259
    • Rap/Hip-hop
      49
    • RnB/Soul
      1
    • Elektronika
      55
    • Klassisk/Opera (Nightwish teller ikke.)
      3
    • Folkemusikk
      1
    • Danseband
      4
    • Country
      6
    • Jeg hører på god musikk, uansett sjanger
      328


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At reggae, jazz & blues mangler mens r&b finnes der er intet mindre enn skandale

6104950[/snapback]

 

Støttes. Det burde vært langt flere sjangre og alt mulig sjangeren fjernet. Da ville resultatet blitt mye mere interessant. Stemmer for ny poll :w00t:

6125240[/snapback]

 

Stemmer også for det. Det siste alternativet ødelegger på en måte pollen

Lenke til kommentar

Støttes. Det burde vært langt flere sjangre og alt mulig sjangeren fjernet. Da ville resultatet blitt mye mere interessant. Stemmer for ny poll  :w00t:

6125240[/snapback]

 

Stemmer også for det. Det siste alternativet ødelegger på en måte pollen

6125462[/snapback]

 

Enig her. Ny poll, med flere alternativer, fjern det siste. Bytt spørsmålet til noe alà "Hvilken sjanger hører du mest på?" eller "Hva slags musikk liker du best?"

 

Pop

Rock

Metal

Rap/Hip-hop

RnB/Soul

Elektronika

Klassisk/Opera (Nightwish teller ikke.)

Folkemusikk

Danseband

Country

Reggea

Jazz & Blues

Indie

Folk

Filmmusikk

Endret av SoloX
Lenke til kommentar

Svarte på denne avstemningen for lenge siden. Da valgte jeg "elektronika", og det er den sjangeren jeg alltid kommer til å like best. Nå i det siste har jeg hørt på mye annet også, så alternativet "Jeg hører på god musikk, uansett sjanger" kan passe bra for meg. Men jeg ser det utifra hvilken sjanger jeg liker best, og det er den elektroniske.

Lenke til kommentar

Jeg stemte metal, men det samsvarer ikke helt med musikkfilosofien min, sånn sett ville det nederste alternativet passet best.

Men nå er det engang sånn at det er en del sjangre jeg rett og slett ikke klarer å finne god musikk fra, og da virker ikke det helt riktig heller.

 

Hmm. Jeg synes det er litt lettvint å stemme det nederste alternativet også, da du ikke egentlig trenger å gjøre deg opp noen mening. Om pollen hadde båret tittelen "Hvilken type musikk hører du mest på?" og det nederste alternativet var fjernet igjen, tror jeg pollen ville blitt mer interessant.

 

Pollen som i avstemningen, ikke bjørkepollen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Hovedsjanger for min del: Elektronica, og da alt mulig egentlig (underground house, "psy-tech", drum'n'bass, chillout, lounge, ambient osv osv), unntatt fjortistrance og fjortisdance (grøss).. Jo lenger unna en FM-stasjon, jo bedre.

 

Ellers går det vel også i jazz (forekommer ofte blandet med elektronica her på bruket (St. Germain f.eks)), noe blues, og av og til litt classic rock.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...