Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er bruker på toppselger forumet.

Ja det ser vi jo av hjemmesiden din som du linker til i singnaturen din:

www.ehefte.com

 

En .pdf-fil for bare 100 kroner virker jo også som et meget solid og pålitelig produkt... :whistle:

Du tar nok feil dersom du tror min hjemmeside har tilknyting til toppselger forumet.

Hva du tror om produktet har ikke så mye å si. For ALLE som har lest guiden er svært fornøyd med informasjonen som står i filen.

 

Må slutte å være så negative til alt :) Ha en fortsatt hyggelig natt

Jeg har heftet. LoL.

 

Men vi var en saftig gjeng som spleiset på dette her.

Men det var skuffende. Alt virket som det var fra google.

Bilder, teksta var "copy/paste"

 

Ikke noen spennende kanaler for min del.. Da betaler jeg heller 99,- mnd for discovery alene :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de kanalene der ligner veldig på disse fra gratis side...! kikket litt på dem...ingen bra, dårlig kvalitet, og MTV som er den eneste kjente kanalen der, er neppe den som går på vanlig TV, men heller en egen web sak de selv (mtv) driver...

sjekk det ut selv:

http://wwitv.com/portal.htm?http://wwitv.c...sion/index.html

 

edit: MTV ligger under UK-section

 

noen som vet om det er mulig å få streamet kanaler alla discovery, national geographics etc? mot betaling seff...

Endret av larsipan
Lenke til kommentar

Jeg har programmet selv, det er i versjon 0.2 så det er et temmelig uferdig produkt. Det har sikkert blitt hastet litt med det (kodinga, mye funksjonalitet er ikke til stede, dobbeltklikk på streams osv.). Men foruten dette så fungerer det helt fint. Har sett litt på koden til programmet, det ser ikke ut som om det er tatt fra noen andre sin kode, dvs ser programmet selvlagd ut. Hele systemet fungerer slik at de har samlet mange av de gratis streamene som ligger på nettet, samlet disse og gjort dem lettere tilgjengelig for brukerne av programmet. Ta feks mtv streamen, ikke alle gidder å lete den fram fra mtv sine sider (slikt tar tid i fylla, om mulig i det heletatt).

edit: leif.

 

ps. må si at mange trekker litt for hurtige konklusjoner her.

Endret av Toddy
Lenke til kommentar

Vel forstår jeg dette rett så har han/hun laget et produkt som mange kan være villig til å betale for, inklusive meg, er lei av å klikke link etter link for å finne web tv som fungerer, er ikke bra at reklame kommer slik som dette, men jeg vurdere sterk å kjøpe det, er for lat til å lete eter tv kanaler, og jeg har bare 4 hrmf, så jeg trenger fler.

 

Greit nok at det kanskje er et dårlig pr stunt, men jeg betaler gladelig 300 kr i året for å få et program som fungerer uten masse klikking o.l.

 

Så Toddy når du mener de værste barnesykdommene er borte post her eller pm , meg 300 kr er latskap verdt :)

Lenke til kommentar

jeg er enig i reklame greiene, de burde virkelig endre på det. Men jeg har tro på at selve programmet kommer til å bli bedre, som feks at swing er brukt isteden for swt osv iogmed at programmet bare fungerer i Windows. Måtte foresten endre på filtypene i windows, mine pekte på vlc, som ikke virket. Og hvis de holder databasen som adressene til kanalene ligger i oppdatert, kan produktet ha en fremtid. Må jo foresten si at selve ideen er god, mangler bare litt(mye) på gjennomførelsen, mener da programmet. Håper de får funksjoner som favoritt liste og søkemuligheter.

Endret av Toddy
Lenke til kommentar

ja det er litt mer strevsomt å gå til den siden. må jo klikke seg inn på uk for å finne mtv, osv. Så hvis det kommer en oppgradering til programmet med favoritter, så begynner vi å snakke, men det finnes det ikke enda. Får håpe at det kommer med tiden. Jeg kommer med en mer utfyllende tilbakemelding hvis det kommer en oppdatering til programmet. Som sagt er det alt for mye potensiell funksjonalitet som burde blitt implementert.

 

 

ps. sove, beklager trykkleifene......zzz..

Endret av Toddy
Lenke til kommentar

Rekner med at kanalvalga skal ha muligheiten til å bli "editert"/ oppdatert (iogmed at ein jdom-lisens var satt inn i lisenskoden)

Sidan denne pakken gjer det enkelt å bruke XML-dokument i javaprogram.

 

Så viss programmet skal vere verd dei 300 kronene bør det ligge med ein oppdateringsfunksjon av kanalvalg etter kvart som fleire kanaler streamer direkte på web.

For metadataene som trengs for å starte opp webstreaming er ikkje akkurat store.

 

Men det største problemet til denne selgaren er vel å kalle ein spade for ein spade, å kalle eit enkelt javaprogram for "verdens største kanalformidler" er vel i beste fall stormannsgalskap.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Lisensavtalen nevner kun Crude Oil Inc (!), olje-tv?  :p

Ikke for å ødelegge moroa Jon ,men Crude oil står for tungolje og ikke olje :p

Selvom så mange kanskje ikke bryr seg så står Crude oil om råolje og ikke tungolje. Jeg leste igjennom denne tråden igjen og fant en feil :/

 

Crude oil er olje som ikke har blitt behandlet. Det er omtrent asfalt og har veldig lav kvalitet. Man tar somregel å lager tungolje av den laveste kvaliteten på råoljen siden de fleste skip har utstyr til å rense denne.. (separatorer osv)

Lenke til kommentar
Crude oil er olje som ikke har blitt behandlet. Det er omtrent asfalt og har veldig lav kvalitet. Man tar somregel å lager tungolje av den laveste kvaliteten på råoljen siden de fleste skip har utstyr til å rense denne..  (separatorer osv)

crude oil er råolje som du sier.

 

råolje er ikke asfalt, asfalt består av bitumen og sten i varierende størrelse. bitumen er de tyngste hydrokarbonene, råolje består av alle slag.

 

se http://www.exxonmobil.com/Norway-Norwegian...R_prosessen.asp

 

man lager ikke tungolje. Tungolje er en bestandel i råolje, noe av tungoljen blir omgjort til mindre hydrokarboner som diesel o.l. ved varmebehandling. Det vil ikke være noe vits i å rense tungolje (bortsett eventuelt for å få vekk svovel) da tungolje er tungolje rent kjemisk, altså hadde du "renset" tungolje hadde du fått tungolje ut på den andre siden. Hvis du med separator mener filter, vil jeg bare si at det er helt umulig å filtrere tungolje da det er alt for tyktflytende, hvis du mener distillere, så er det en prossess som skjer i rafinerier ikke om bord i skip, man distillerer heller ikke tungolje, da det allerede er skilt ut, men man kan "visbreake" det for å gjøre det om til diesel, som jeg nevnte i sted.

Endret av godal
Lenke til kommentar
Jeg har et annet link til internett tv kanal og denne viser film hele tiden http://shysy.363.net/tv/xk/stmv1.htm og HBO: http://shysy.363.net/tv/hbo.htm

Heisann, VisionOnline er egentlig kun et dataprogram som er laget for å forenkle det å se på BredbåndsTV. Mange av oss som jobber med VisionOnline har brukt internettportaler og andre måter å se på TV på tidligere, og fant vel rett og slett ut at det som fantes var alt for dårlig.

 

Så vi begynte å planlegge og utvikle VisionOnline som et produkt vi selv kunne tenke oss å bruke. Så var det noen kompiser som fikk en kopi, og de mente den kunne forbedres, så vi forbedret den... og forbedret den osv.

Men utvikling koster mye tid og ikke minst penger, så vi solgte noen kopier på QXL auksjoner og på Finn.no, og da vi fikk flere kunder fikk vi enda flere spørsmål om finesser som kunne integreres i VisionOnline...

 

Alle ideene var jo gode, så vi fant ut at vi kunne like godt fortsette med å jobbe med VisionOnline, og her er vi i dag, med en produkt som vi mener er en god begynnelse, men som skal bli mye bedre når releasekandidat 3 er klar i Juli. Så for kresne brukere så vil jeg anbefale å vente med å bestille til den er klar for den tror jeg vil overgå det aller aller meste.

 

Et av de største plussene jeg selv vil gi VisionOnline er at vi jobber hele tiden med å holde databasen oppdatert, slik at de som bruker VisionOnline ikke kjøper katta i sekken. Dette er en jobb som krever endel arbeid, men som absolutt er nødvendig for å kunne tilby et produkt som er av ypperste klasse.

 

Jeg håper dette gav endel klarhet i hva det er vi prøver å oppnå med VisionOnline.

 

PS: Crude Oil Inc er registrert på Seychellene under Siba register N°19595

Norsk avdeling av utenlandsk foretak er under registrering i Brønnøysundregistrene nå, og grunnen til at vi har registrert selskapet slik som vi har gjort er fordi vi ikke har 100 000 kroner å sette på en bankkonto.

 

Grunnen til at vi valgte "Crude Oil" er fordi det betyr "Uraffinert, grov, primitiv og uferdig.

dette gjenspeiles i hvilken form VisionOnline så ut når første release var klar, nemlig primitivt og uferdig.

 

Men nok om det. Jeg håper virkelig at dere alle sammen en gang får lyst til å prøve VisionOnline, men som nevnt lenger oppe, vent til releasekandidat 3 kommer, den vil komme i Trialverision så du kan prøve før du eventuelt kjøper.

 

Med vennlig hilsen

Prosjektleder av VisionOnline (som jobber sent på en Lørdagskveld)

Lenke til kommentar

Må sei at denne informasjonen var av ein litt anna karakter enn den selgaren dykkar framstiller selskapet og programvaren.

Men eg ville tatt ut den vidareslag av kunderegister i lisensbetlingelsene, det er noko av det som får heile greia til å virke i beste fall litt suspekt ut.

Lenke til kommentar

Det vil bli redigert bort når de nye sidene er klare til uken... aner ikke hvorfor akkurat det ble satt på lisensavtalen i utgangspunktet men jeg tror muligens at det var en setning som ble litt for omfattende.

Det som skulle stått var:

 

Crude Oil Inc kan dersom virksomheten finner det for godt benytte komplett kundeliste bestående av navn, adresse, telefonnummer og e-post til bruk ved markedsføring av Crude Oil produkter, kundeundersøkelse eller i statistikkvirksomhet.

 

Men som du kan se av nåværende lisensavtale ble den ikke helt som planlagt :blush: Uansett vil den nye setningen se noenlunden slik ut:

 

Crude Oil Inc vil under ingen omstendigheter videreformidle personopplysninger, telefonnummer og epost adresser til en tredjepart. Denne informasjonen vil kun bli brukt til å varsle kundene om oppdateringer og endringer i programvaren, samt informere i oppdatering/endingsmelding om nye produkter og tjenester som er relatert til produktet.

 

Det er viktig for meg å poengtere at vi aldri ville solgt kundelistene våre til en tredjepart i utgangspunktet, og eksisterende kunder kan føle seg trygge på at deres opplysninger ikke vil komme andre i hende. :thumbup:

 

KAE

Lenke til kommentar

VisionTech, hvorfor lyver dere på siden deres?

"Visiononline er verdens største TV-formidler..."

 

Dere formidler jo ikke tv i den forstand engang, og har ihvertfall ikke millioner av kunder.

Dessuten blir ingen av seriene avbildet på venstre side vist på noen av kanalene der har laget link til i programmet mm. de bryter lover.

Lenke til kommentar
VisionTech, hvorfor lyver dere på siden deres?

"Visiononline er verdens største TV-formidler..."

 

Dere formidler jo ikke tv i den forstand engang, og har ihvertfall ikke millioner av kunder.

Dessuten blir ingen av seriene avbildet på venstre side vist på noen av kanalene der har laget link til i programmet mm. de bryter lover.

ja, hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...