Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Om kundene bruker opptaksfunksjonen på stream med copyright så er dette kunden sitt ansvar og ikke vårt.

Hvorfor tror du DVD X-copy ble forbudt?

Man kan jo bruke det til desktop-pynt, men må ikke kopiere... :roll:

Her er jeg enig med vision-folka, dvd-brenenre er ikke forbudt, opptak av streaming burde heller ikke være det, uten å ta stilling til produktet til vision, så er det for få programmer som tar opp streams, det er en nyttig funksjon.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men siden dette programmet _kun_ har lenker til opphavsbeskyttet (sannsynligvis) materiale blir det jo akkurat samme som DVD X-copy saken...

 

Hvem trenger vel et program for å rippe familiefilmene man fikk på dvd?

 

Bare synes det er rart at de ikke er redde for å tirre på seg personene som faktisk har ansvaret for det som blir tilgjengeliggjort til nedlasning her.

Lenke til kommentar
Men siden dette programmet _kun_ har lenker til opphavsbeskyttet (sannsynligvis) materiale blir det jo akkurat samme som DVD X-copy saken...

 

Hvem trenger vel et program for å rippe familiefilmene man fikk på dvd?

 

Bare synes det er rart at de ikke er redde for å tirre på seg personene som faktisk har ansvaret for det som blir tilgjengeliggjort til nedlasning her.

Det kan du jo si, men det er jo utallige rippeprogram som er lovlige.

 

AtW

Lenke til kommentar

hvofror vil noen ha noe med dete selskpaet og gjøre etter allt som har kommet fram??? Gir seg ut for og være bruke som har prøvd programmet of og lure oss, fritt fram til og selge e-postene våre..enste kontaktmulighet er bestilligen...minimlat med informasjon

Lenke til kommentar
hvofror vil noen ha noe med dete selskpaet og gjøre etter allt som har kommet fram??? Gir seg ut for og være bruke som har prøvd programmet of og lure oss, fritt fram til og selge e-postene våre..enste kontaktmulighet er bestilligen...minimlat med informasjon

Tja, dersom de får gitt ut en bra versjon av programmet med bla.a opptaksfunksjoner, som de nevner, kan det jo sikkert være mange som setter pris på det. Selvfølgelig litt pinlig og beklagelig dersom noen ga seg ut for å være "vanlige brukere" og så reklamere for programmet her på forumet, det er jeg enig i. Det betyr dermed ikke nødvendigvis at alt sammen er useriøst. Det at websiden ikke ser veldig pen og flott ut er heller ikke noen grunn til å trekke noen ned, såfremt de fikser opp dette etterhvert. I oppstartsfasen kan nok både den ene og den andre gjøre mange feil men tiden vil vise om man lærer av feilene.

Lenke til kommentar
hvofror vil noen ha noe med dete selskpaet og gjøre etter allt som har kommet fram??? Gir seg ut for og være bruke som har prøvd programmet of og lure oss, fritt fram til og selge e-postene våre..enste kontaktmulighet er bestilligen...minimlat med informasjon

Ikke for å være spydig med deg, men du hadde kommet lenger hvis du hadde satt deg inn i diskusjonen istedenfor å komme med en etterkommentar som i dette tilfellet vitner om at du ikke har lest de siste 20 innleggene i denne tråden.

 

Du kan godt også bruke en ordliste før du poster innlegg her slik at jeg slipper å logge meg inn på forumet for å lese ditt innlegg som er totalt unyttig og fullt av skrivefeil, men det er koselig at du vil delta i diskusjonen. Ikke ta det ille opp, jeg prøver bare å hjelpe deg.

 

Men for å spare deg for bryet med å lese de siste innleggene:

 

Det blir laget nye sider som kommer opp til uka.

 

BTW: legg til en "t" i signaturen din, slik at de som har inngått et kompromiss kan få det største stykket istedenfor det "sørste" stykket, med mindre du her refererer til at alle som skal dele kaka står på den magnetiske nordpol hvor alle får det stykket som er mot sør.... bare en tanke.

 

KAE

Lenke til kommentar
Det høres ut som et brudd på copyright-loven.

 

For jeg tror ikke at alle de seriene dere reklamerer for på nåværende sider blir så veldig glad hvis episodene deres blir lagret "legitimt" på PCen til folk.

 

Og med legitimt mener jeg at dere som lager programvaren tillater dette.

Jøss, er vi kun ute etter å krangle her eller?

 

Opptaksfunksjon er da like legitimt som en videospiller/dvd opptaker

Om kundene bruker opptaksfunksjonen på stream med copyright så er dette kunden sitt ansvar og ikke vårt.

 

"Vi lager bare knappen, kunden velger om han vil trykke på den"

Forskjellen her er at når du kjøper en DVD-opptaker i butikken, så er det ikke påklistret et bilde av Friends, hvor det står at nå kan du lagre disse episodene på harddisken din.

 

Det siden deres "forteller" per dags dato, koblet sammen med dine uttalelser her i forumet, er å oppfordre til piratvirksomhet. For du prater vel på vegne av firmaet?

 

Og nei, jeg er ikke ute etter å krangle. Jeg vil bare legge fram mine synspunkter slik JEG ser de, og samtidig spre min mening ut for resten av forumbrukerne at dette sannsynligvis er et dårlig prosjekt som er ute på rotur.

 

Men, motbevis meg gjerne! :)

 

Det er noe som heter at "av motgang blir man sterkere". ;)

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Ordtaket er "Det er i motbakke det går oppover"

 

Det du driver med er meningssynsing uten klare fakta.

Du baserer dine antakelser på en nettside som er forklart flere ganger å være en nødside.

 

Dersom kritikken din var mer konstruktiv kunne man brukt denne i utviklingsøyenmed, men her blir det bare tragisk å komme med noe mer utspill.

 

Vi oppfordrer ikke til piratkopiering, men det finnes programmer som f.eks WM Recorder som er verdens mest anvendte program for å bruke til å rippe streams som sendes gjennom MMS protokollen. Eller RM Recorder som brukes på RTSP Protokollen.

 

Jeg får følelsen av at du egentlig ønsker å strupe prosjektet før vi har lansert og vist hva det er vi snakker om, jeg kan ikke helt forklare dette men jeg får nesten en følelse av at du ikke har bredbånd og dermed ikke kan bruke VisionOnline, dette er sikkert bare en antakelse, men det føles nesten som om du sutrer. Gjør du det?

Lenke til kommentar
Klart vi har kontaktinformasjon

 

Ring oss på den døgnåpne telefonen: 95061896 eller besøk oss i Vestre Strandgate 42 i Kristiansand.

Flott at dere har et telefonnummer og en adresse, men poenget er at den skal være på websiden hvor ALLE eksisterende og potensielle kunder kan få tak i dere.

Lenke til kommentar
Ordtaket er "Det er i motbakke det går oppover"

 

Det du driver med er meningssynsing uten klare fakta.

Du baserer dine antakelser på en nettside som er forklart flere ganger å være en nødside.

 

Dersom kritikken din var mer konstruktiv kunne man brukt denne i utviklingsøyenmed, men her blir det bare tragisk å komme med noe mer utspill.

 

Vi oppfordrer ikke til piratkopiering, men det finnes programmer som f.eks WM Recorder som er verdens mest anvendte program for å bruke til å rippe streams som sendes gjennom MMS protokollen. Eller RM Recorder som brukes på RTSP Protokollen.

 

Jeg får følelsen av at du egentlig ønsker å strupe prosjektet før vi har lansert og vist hva det er vi snakker om, jeg kan ikke helt forklare dette men jeg får nesten en følelse av at du ikke har bredbånd og dermed ikke kan bruke VisionOnline, dette er sikkert bare en antakelse, men det føles nesten som om du sutrer. Gjør du det?

For det første; ordtaket kan sies på mange måter.

 

For det andre; nødside eller ei. Det er den siden som representerer firmaet deres per dags dato. Nettsiden er firmaet deres utad, og det er slik dere blir oppfattet.

Og at du i tillegg oppfører deg som en bedreviter her på forumet hjelper ikke på spør du meg.

 

Det er flott og bra at dere kommer med nytt design :) Jeg bare sier det slik som det er.

 

Det finnes masse legitim software her ute på det store internett som muliggjør piratkopiering(men som ikke legaliserer det fordi). Fildeling er jo et godt eksempel.

Poenget mitt er at det står ikke i readme.txt til DC++ at du nå kan finne favorittfilmen din og laste den ned.

Det står heller ikke direkte på siden deres at du nå kan lagre filmer/serie på din PC, men hvis man legger sammen det som er på siden, og det du uttaler her på forumet så er det nettopp denne følelsen jeg, og sikkert flere, sitter igjen med.

 

Og til det litt merkelig spørsmålet ditt om jeg har bredbånd;

 

Ja, jeg har bredbånd. 2mbit ADSL fra Telenor om det skulle ha noen betydning.

 

Og jeg sutrer overhodet ikke. Jeg prøver å ha en diskusjon her hvor jeg peker på aspekter ved ditt firma som jeg mener er litt på kanten.

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Kan ikke hvordan at dere SKAL få opp nye web-sider saken og gjøre, dere har løge for oss før og kan like godt gjøre det igjen. Dere burde vert bannlyst fra forumet!!!

Regner med du prøvde å skrive:

 

Kan ikke forstå hvordan det at dere skal få opp nye web-sider har noe å gjøre med denne saken, dere har løyet for oss før og kan like godt gjøre det igjen. Dere budre vært bannlyst fra forumet!

 

Før du svarer på denne meldingen, vær så snill og les den først. :thumbup:

 

Om noen få dager vil det være nye sider på www.visiononline.no de vil inneholde kontaktinformasjon, payex betalingsløsning, kanalliste, faq samt en hel rekke andre interessante knapper du kan trykke på for å lese deg til hva som måtte være av interesse. Vi vurderer også å lage lydfiler med opplest tekst fra nettsidene slik at folk med lese og skrivevansker kan få med seg hva som står i teksten, lydfilene vil bli lansert i 2012 så det er en stund til, men absolutt verdt å vente på.

 

Jeg for min del har hverken løyet eller holdt noen for narr, men tvert imot gjort det jeg har kunnet for å besvare spørsmål så saklig og proffesjonelt som overhode mulig. Det at du ønsker meg/oss bannlyst fra forumet får vel stå for din egen regning, da jeg tror det at jeg har brukt min fritid på å besvare spørsmål her på forumet har gjort sitt til at folk har fått en bedre forståelse av hva VisionOnline er for noe. På den måten kan du stille meg spørsmål og jeg svare på spørsmål, på den måten får vi en kontinuitet i samtalen som gjør at jeg får flere input og kan gjøre en bedre jobb med det som jeg jobber med.

 

Dersom du kun er ute etter å sverte VisionOnline på grunn av en sak som er gjennomdiskutert her på forumet, da synes jeg ærlig talt du bør finne deg en annen hobby. Har du noe saklig å komme med, så skal jeg besvare dine henvendelser saklig, men fortsetter du med å skrive slik som du gjør nå, så viser du både ovenfor meg og alle andre her at du ikke har satt deg nok inn i sakens fakta og dermed blir du sett på som usaklig. :no:

 

KAE

Lenke til kommentar
For det første; ordtaket kan sies på mange måter.

For det andre; nødside eller ei. Det er den siden som representerer firmaet deres per dags dato. Nettsiden er firmaet deres utad, og det er slik dere blir oppfattet.

Og at du i tillegg oppfører deg som en bedreviter her på forumet hjelper ikke på spør du meg.

 

Det er flott og bra at dere kommer med nytt design :) Jeg bare sier det slik som det er.

 

Det finnes masse legitim software her ute på det store internett som muliggjør piratkopiering(men som ikke legaliserer det fordi). Fildeling er jo et godt eksempel.

Poenget mitt er at det står ikke i readme.txt til DC++ at du nå kan finne favorittfilmen din og laste den ned.

Det står heller ikke direkte på siden deres at du nå kan lagre filmer/serie på din PC, men hvis man legger sammen det som er på siden, og det du uttaler her på forumet så er det nettopp denne følelsen jeg, og sikkert flere, sitter igjen med.

 

Og til det litt merkelig spørsmålet ditt om jeg har bredbånd;

 

Ja, jeg har bredbånd. 2mbit ADSL fra Telenor om det skulle ha noen betydning.

 

Og jeg sutrer overhodet ikke. Jeg prøver å ha en diskusjon her hvor jeg peker på aspekter ved ditt firma som jeg mener er litt på kanten.

Vel, ikke for å være vemmelig men i denne saken er jeg faktisk en bedreviter siden jeg har det daglige lederansvaret med VisionOnline prosjektet.

 

Men du stiller saken i to forskjellige perspektiver. For det første så vil nye sider bli lansert til uken, og for det andre så kommer release 3 i Juli, altså flere måneder etter at sidene er byttet ut.

 

Jeg har litt problemer med å se poenget ditt her, men kanskje du kan svare litt mer utfyllende.

 

KAE

Lenke til kommentar
Kan ikke hvordan at dere SKAL få opp nye web-sider saken og gjøre, dere har løge for oss før og kan like godt gjøre det igjen. Dere burde vert bannlyst fra forumet!!!

Regner med du prøvde å skrive:

 

Kan ikke forstå hvordan det at dere skal få opp nye web-sider har noe å gjøre med denne saken, dere har løyet for oss før og kan like godt gjøre det igjen. Dere budre vært bannlyst fra forumet!

 

Før du svarer på denne meldingen, vær så snill og les den først. :thumbup:

 

Om noen få dager vil det være nye sider på www.visiononline.no de vil inneholde kontaktinformasjon, payex betalingsløsning, kanalliste, faq samt en hel rekke andre interessante knapper du kan trykke på for å lese deg til hva som måtte være av interesse. Vi vurderer også å lage lydfiler med opplest tekst fra nettsidene slik at folk med lese og skrivevansker kan få med seg hva som står i teksten, lydfilene vil bli lansert i 2012 så det er en stund til, men absolutt verdt å vente på.

 

Jeg for min del har hverken løyet eller holdt noen for narr, men tvert imot gjort det jeg har kunnet for å besvare spørsmål så saklig og proffesjonelt som overhode mulig. Det at du ønsker meg/oss bannlyst fra forumet får vel stå for din egen regning, da jeg tror det at jeg har brukt min fritid på å besvare spørsmål her på forumet har gjort sitt til at folk har fått en bedre forståelse av hva VisionOnline er for noe. På den måten kan du stille meg spørsmål og jeg svare på spørsmål, på den måten får vi en kontinuitet i samtalen som gjør at jeg får flere input og kan gjøre en bedre jobb med det som jeg jobber med.

 

Dersom du kun er ute etter å sverte VisionOnline på grunn av en sak som er gjennomdiskutert her på forumet, da synes jeg ærlig talt du bør finne deg en annen hobby. Har du noe saklig å komme med, så skal jeg besvare dine henvendelser saklig, men fortsetter du med å skrive slik som du gjør nå, så viser du både ovenfor meg og alle andre her at du ikke har satt deg nok inn i sakens fakta og dermed blir du sett på som usaklig. :no:

 

KAE

Hva med teksting på hjemme siden dere hvor dere påstår at dere er Visiononline er verdens største TV-formidler, og miss visende bilder av serier (tadt opp tidligere i tråden). Og gir dere ut for og vere brukrer på forum som har prøvd dette, hvordan du si at dere ikke lyger!!!!???

Er forsten sendt in mail til dette og med link til denne tråden til forbrukerombudet, håper dem stenger dere.

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
For det første; ordtaket kan sies på mange måter.

For det andre; nødside eller ei. Det er den siden som representerer firmaet deres per dags dato. Nettsiden er firmaet deres utad, og det er slik dere blir oppfattet.

Og at du i tillegg oppfører deg som en bedreviter her på forumet hjelper ikke på spør du meg.

 

Det er flott og bra at dere kommer med nytt design :) Jeg bare sier det slik som det er.

 

Det finnes masse legitim software her ute på det store internett som muliggjør piratkopiering(men som ikke legaliserer det fordi). Fildeling er jo et godt eksempel.

Poenget mitt er at det står ikke i readme.txt til DC++ at du nå kan finne favorittfilmen din og laste den ned.

Det står heller ikke direkte på siden deres at du nå kan lagre filmer/serie på din PC, men hvis man legger sammen det som er på siden, og det du uttaler her på forumet så er det nettopp denne følelsen jeg, og sikkert flere, sitter igjen med.

 

Og til det litt merkelig spørsmålet ditt om jeg har bredbånd;

 

Ja, jeg har bredbånd. 2mbit ADSL fra Telenor om det skulle ha noen betydning.

 

Og jeg sutrer overhodet ikke. Jeg prøver å ha en diskusjon her hvor jeg peker på aspekter ved ditt firma som jeg mener er litt på kanten.

Vel, ikke for å være vemmelig men i denne saken er jeg faktisk en bedreviter siden jeg har det daglige lederansvaret med VisionOnline prosjektet.

 

Men du stiller saken i to forskjellige perspektiver. For det første så vil nye sider bli lansert til uken, og for det andre så kommer release 3 i Juli, altså flere måneder etter at sidene er byttet ut.

 

Jeg har litt problemer med å se poenget ditt her, men kanskje du kan svare litt mer utfyllende.

 

KAE

Jeg tenkte virkelig ikke det var så vanskelig å forstå, men hvis flere forumbrukere er enige i at det jeg sier ikke gir noen mening så skal jeg utdype det :p

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er man forpliktet til å ha et telefonnummer som kundene kan kontakte firmaet med. Og det har vel ikke oljeselskapet vårt vel... ;)

Klart vi har kontaktinformasjon

 

Ring oss på den døgnåpne telefonen: 95061896 eller besøk oss i Vestre Strandgate 42 i Kristiansand.

Oppfordrar alle som har spørsmål om å ringe den døgnåpne telefonen på mobilnr 95 06 18 96 :innocent:

 

viss du ikkje får svar her kan man prøve på eit av disse nummerene :whistle:

Endret av StudInc
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...