Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan nevne MTV, HBO og Bloomberg... Funker fint som fan det.

Høres jo ytterst tvilsomt ut. HBO er jo en kabel-TV betalkanal på linje med feks, TV1000 her i Norge. Hvordan og hvrofor i all verden skulle HBO kunne tilby gratis streaming på internet av deres programtilbud?

Lenke til kommentar
Er vel heller noe pyramidejall(?) tipper jeg, og de prøver å få flere folk inn i systemet, kan godt være uavhengig av hverandre.

Toppselger sitt forum er i hovedsak et sted man diskuterer produkter for å importere fra (hovedsaklig) østen.

Det er et forum for de som lurer på om de har en liten gründer i magen, eller de som allerede har en.

Det diskuteres forsendelsesmåter, produkter, betalingsmetoder, men også aksjespekulasjoner og MLM-spill...

Lenke til kommentar

Må jo bare si at dette muligens virker litt tvilsomt... ;)

 

I følge denne annonsen på rubrikksiden.no inneholder tjenesten 220 forskjellige kanaler:

Gjennom VisionOnline får du tilgang til hele 220 TV-Kanaler i kategoriene Musikk, Film, Serier, Nyheter, Sport og underholdning.

I følge "selskapets" egene sider er tallet nå oppe i over 1100. Det er selvfølgelig ikke umulig at dette kan forklares med dette fra VisonOnlines hjemmeside:

Hver eneste dag legges det til nye kanaler som gjøres kompatible med vårt program. TV-stasjoner verden over har sett muligheten til å få nye seere gjennom Internett, og vi har daglig flere hundre henvendelser fra nye TV-kanaler som ønsker å være med i vårt verdensomspendende nettverk av kanaler.

Jeg må si at dette bare er en av mange ting som virker litt tvilsomt. Vet ikke VisjonOnline hvilket produkt de egentlig selger?

 

 

I annonsen fra rubrikksiden.no står det også at en kar ved nanv Kjetil Alvseike står bak produktet. Et kjapt søk i Brønnøysundregisteret gir følgende resultat.

Dersom man klikker seg litt videre herfra kommer man til denne siden.

Her ser man at foretakets opprinnelige foremål var:

Butikksalg, kjøp og salg av konkursbo, investeringer i andre selskaper og alt som herved står i forbindelse

Foremålet ble imidlertid etter kun en måned endret til dette:

Kurshold og konsulentvirksomhet innen salg, markedsføring og det som herved står i forbindelse.

Selv om det kanskje ikke virker opplagt at dette produktet hører til i kategorien "Kurshold og konsulentvirksomhet innen salg og markedsføring", går det vel heller under "det som herved står i forbindelse."

 

:roll:

Lenke til kommentar

Det samme programet verserer på nettet under mange forskjellige navn, enkelte steder kan du få en 15 dagers trail versjon.

 

Ekstremt jalla kanaler

 

kanalene du får fra f.eks usa, er kun kristne kanaler, shopping tv, nyheter og slike gratis ting, finnes ikke en jævla kanal som sender film eller serier, samme gjelder også kanaler fra england.

 

kanalene fra sverige for eksempel, funket ikke hos meg i hvertfall.

 

rett og slett bare dritt, anbefaler ingen å abbonere på slike kanalpakker.

Lenke til kommentar

Må bare forsvare VisionOnline litt her. Hvordan kan dere kalle de for svindlere når dere ikke har prøvd det? Når noe er for godt til å være sant så er det som regel det, men IKKE alltid. Selgeren av VisionOnline pakken er admin på Toppselger forumet, å jeg er rimelig sikker på at han ikke driver med noe svindel. Dersom dere er så tvilsom til produkt, så kan vell en av dere kjøpe programmet, og deretter gi en tilbakemelding?.

 

Ja, jeg er bruker på toppselger forumet.

Lenke til kommentar
Må bare forsvare VisionOnline litt her. Hvordan kan dere kalle de for svindlere når dere ikke har prøvd det? Når noe er for godt til å være sant så er det som regel det, men IKKE alltid. Selgeren av VisionOnline pakken er admin på Toppselger forumet, å jeg er rimelig sikker på at han ikke driver med noe svindel. Dersom dere er så tvilsom til produkt, så kan vell en av dere kjøpe programmet, og deretter gi en tilbakemelding?.

 

Ja, jeg er bruker på toppselger forumet.

Kjenner vel lusa på gangen da, er de samme argumentene hver gang "det koster jo så lite å prøve", "ett supertilbud", "ny revulosjonernede markedsmodell" bla bla bla. At han er admin på ett forum som jeg fikk inntrykk at av var ett pyramideforum (eller MLM som de insisterer på å kalle det) taler jo bare for redusert troverdighet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Nå er jeg positiv til Vision Online fordi jeg har kjøpt programmet og har brukt det en stund, så jeg snakker av erfaring istedenfor antakelser.

Vel, så veldig lenge kan du vel ikke ha brukt det? Det rekalmeres jo med at dette er et introduksjonstilbud. Annonsene som ligger rundt på nettet for produktet er jo også under to uker gamle...

 

Ser også at du har sotert kanalene etter bitrate i screenshoten, vi får altså kun se de kanalene med best kavalitet. Ser også at du har highlightet MTV, og det er vel stort sett den eneste kanalen i den synlige delen av listen folk flest vil ha interesse av. (Med mindre man har en stor trang til å se på den "slovenske interaktive" tv-kanalen "TV Pika"... :p

Pussig at det skal være så mange drittkanaler i lista når man motar flere hundre tilbud fra interesserte TV-kanaler daglig...:hmm:

 

Var jo egentlig veldig greit å få et screenshot, da dette viser at programmet er et tilsynelatende enkelt lite java program.

Hvorfor har du foresten skjult noe av tittellinja? Hva er det du vil sjule?

Lenke til kommentar
Må bare forsvare VisionOnline litt her. Hvordan kan dere kalle de for svindlere når dere ikke har prøvd det? Når noe er for godt til å være sant så er det som regel det, men IKKE alltid. Selgeren av VisionOnline pakken er admin på Toppselger forumet, å jeg er rimelig sikker på at han ikke driver med noe svindel. Dersom dere er så tvilsom til produkt, så  kan vell en av dere kjøpe programmet, og deretter gi en tilbakemelding?.

 

Ja, jeg er bruker på toppselger forumet.

Kjenner vel lusa på gangen da, er de samme argumentene hver gang "det koster jo så lite å prøve", "ett supertilbud", "ny revulosjonernede markedsmodell" bla bla bla. At han er admin på ett forum som jeg fikk inntrykk at av var ett pyramideforum (eller MLM som de insisterer på å kalle det) taler jo bare for redusert troverdighet.

 

AtW

Nei, jeg kjenner ikke han. Mlm er bare en liten del av toppselger forumet. Samme som CS på dette forumet :p

Lenke til kommentar
Ja, jeg er bruker på toppselger forumet.

Ja det ser vi jo av hjemmesiden din som du linker til i singnaturen din:

www.ehefte.com

 

En .pdf-fil for bare 100 kroner virker jo også som et meget solid og pålitelig produkt... :whistle:

Du tar nok feil dersom du tror min hjemmeside har tilknyting til toppselger forumet.

Hva du tror om produktet har ikke så mye å si. For ALLE som har lest guiden er svært fornøyd med informasjonen som står i filen.

 

Må slutte å være så negative til alt :) Ha en fortsatt hyggelig natt

Lenke til kommentar
Må bare forsvare VisionOnline litt her. Hvordan kan dere kalle de for svindlere når dere ikke har prøvd det? Når noe er for godt til å være sant så er det som regel det, men IKKE alltid. Selgeren av VisionOnline pakken er admin på Toppselger forumet, å jeg er rimelig sikker på at han ikke driver med noe svindel. Dersom dere er så tvilsom til produkt, så  kan vell en av dere kjøpe programmet, og deretter gi en tilbakemelding?.

 

Ja, jeg er bruker på toppselger forumet.

Kjenner vel lusa på gangen da, er de samme argumentene hver gang "det koster jo så lite å prøve", "ett supertilbud", "ny revulosjonernede markedsmodell" bla bla bla. At han er admin på ett forum som jeg fikk inntrykk at av var ett pyramideforum (eller MLM som de insisterer på å kalle det) taler jo bare for redusert troverdighet.

 

AtW

Nei, jeg kjenner ikke han. Mlm er bare en liten del av toppselger forumet. Samme som CS på dette forumet :p

Ser priseksempla på den ehefte sida di. Har mine tvil på den plasma tven til 4k. Vist du er villig til å motbevise de så kjøper eg gjerne ein for 4500 så har du litt i fortjeneste også.

Lenke til kommentar

Ikke for å være slem eller noe neXon, men hvis du ser på deg selv som en seriøs gründer, og forventer å selge noe så må du fjerne alle skrivefeilene på siden din.

Du er svær på ord deling :p

 

mobil telefon

import handel

kvalitets klokke

Jeans Bukse

Plasma tv

 

Det var de jeg fant i farten ;)

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...