Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, siden alle var så skeptiske, så må jeg vel bare opplyse om at jeg har programmet fra VisionOnline jeg.. Og må si det funker helt utmerket! Får vel tilgang til det meste av kanaler som er listet der. ca. 400+ el noe..

 

Programmet er noe "greier" som streamer fra de forskjellige TV stasjonene, og benytter seg av Real- og Windows media-player for å vise TV bildene. :innocent:

 

Jeg skal komme tilbake med mer utfyllende opplysninger, bare jeg får opp noe BILDE fra i det minste EN av disse... :cry:

 

SÅ er dette fiction or facts? Funker programmet? Er det en svindel? Vi får se....

jojo, det er nok meget mulig at jeg skal gjøre livet til en stakkar VELDIG surt, for 298.- spenn!! Jeg er Europamester i terrorisering, så vedkommende kan jo bare gjemme seg for Forbruker-rådet og Politiet dersom han svindler folk, men han bør grave seg ned på kirkegården om han ikke vil at JEG skal få tak i han.

 

Jeg sier bare EN ting jeg... You can run, but you'll only die tired.... :mad:

 

Med VEMMELIG hilsen

Glenn

Lenke til kommentar

Begynner å bli sikker på at denne fyren har funne programmet på ei eller anna side og no pørver å selger det vidare.

I lisensavtalen ligger det noko engelsk tekst inne, som refererer til jdom, ein xml/xsl-parser for java. Noko som tyder på at programmet er xml/java-basert.

Skal leite litt og så om eg kan finne dette webtv-progammet hans og legge det ut gratis.

For det gjer meg godt å "svindle" MLM-folka.

Lenke til kommentar
jaja, siden alle var så skeptiske, så må jeg vel bare opplyse om at jeg har programmet fra VisionOnline jeg.. Og må si det funker helt utmerket! Får vel tilgang til det meste av kanaler som er listet der. ca. 400+ el noe..

 

Programmet er noe "greier" som streamer fra de forskjellige TV stasjonene, og benytter seg av Real- og Windows media-player for å vise TV bildene.  :innocent:

 

Jeg skal komme tilbake med mer utfyllende opplysninger, bare jeg får opp noe BILDE fra i det minste EN av disse...  :cry:

 

SÅ er dette fiction or facts? Funker programmet? Er det en svindel? Vi får se....

jojo, det er nok meget mulig at jeg skal gjøre livet til en stakkar VELDIG surt, for 298.- spenn!! Jeg er Europamester i terrorisering, så vedkommende kan jo bare gjemme seg for Forbruker-rådet og Politiet dersom han svindler folk, men han bør grave seg ned på kirkegården om han ikke vil at JEG skal få tak i han.

 

Jeg sier bare EN ting jeg... You can run, but you'll only die tired....  :mad:

 

Med VEMMELIG hilsen

Glenn

Du sier det funker helt utmerket, og deretter spør du.

SÅ er dette fiction or facts? Funker programmet? Er det en svindel? Vi får se....
Jeg greier ikke helt å se hva du mener med dette. Jeg synes innlegget ditt hadde litt merkelig innhold.

 

Dette var din første post i forumet. Da det i tillegg er et slikt innlegg pleier det å ringe en bjelle hos meg. Det er selvsagt ikke sikkert at du er direkte involvert i firmaet eller tjenesten fordet.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Etter å ha googla litt og snusa rundt så trur eg at eg kan liste opp firmasamanhengen her:

SCANDINAVIAN INTERTRADE er det reelle firmaet som står bak VisionOnline

Og eit lite søk på det navnet får alle alarmer til å ule for fullt.

F.eks http://www.buy.no/show_item.php?item=575

 

EDIT:

Gl1n: krever programmet både windows media player og realplayer?

 

Edit2:

Kan det vere ein versjon av dette programmet?

http://www.holersoft.net/

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Dette kan jeg mer eller mindre garantere er tull. Det er klart så stor kanalformidler hadde hatt en skikkelig site, mye mer detaljinformasjon, og kontaktmuligheter.

 

Her har du jo egentlig bare muligheten til å binde deg til tilbudet uten at du i det hele tatt vet hva kanaler du får, hva som strengt tatt kreves for å se på det (båndbredde, software osv) osv. osv.

 

Biter du på dette er du litt dum, men det er forsovidt en veldig god idè. Ja takk til å få alle kanalene mine streamet gjennom serveren min til TV'en :yes:

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Den viktigste regelen på Internett: Er det for godt til å være sant, så er det ikke sant. Og 1100 TV-kanaler for 300 spenn i året er for godt til å være sant.

Tjah, hvis 1098 av dem er på ett annet språk enn norsk, svensk, engels, tysk, fransk, dansk eller lignende, så det vil være totalt uforstående for meg, så kanskje. Kanskje man får inn piratsendingene til noen ytteliggående islamister.... ;)

Lenke til kommentar

Usj .. blir dårlig av alle slike "grundere" som kommer med alt mulig piss, for å lure blåøyde naive tullinger til å betale dem etpar slanter, for de så "legger ned" og finner på noe nytt.

 

Måtte alt av mlm og "importguider" og alt sån crap brenne et vist sted..

Lenke til kommentar

http://vision.toppselger.no/kanallisten.htm

 

fant denne linken i en annonse på

 

http://www.rubrikksiden.no/stortogsmatt/in...annonse_id=1060

 

Det ser ut til at programmet er en verson av flere slike som ligger gratis ute på nett, og som holder oversikt over hvilke kanaler som finnes, samt vilken codec som brukes til streaming, derfor både windows media player, og realplayer. Dette programmet loser dermed bare streamen til den spilleren som kan håndtere den, samt å gi det hele et oversiktlig og lettfattelig utseende.

 

JEG ville nok gått for et av de som er gratis, blir videreutviklet av entusiaster, og IKKE skriver at de vil selge kontaktinfo til førstbydende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...