Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Nå 100 kr for en guide for hvordan registrere firma og importere og litt om teknikker er ikke mye, for en del år siden kjøpte jeg import skolen av Ivar-S løge, mye nyttig info der for de som har intresse av det. Og vel regnskapsførere og revisorer tar fra 1500 kr til 5000 kr for å hjelpe til med en firmaregistrering, men dog tviler jeg på at det står alt en bør vite før en registrer et AS.

 

Så 100 kr er en rimelig pris dersom det er en god guide. Eller er det jo ikke noe vanskelig å finne 1000 kanaler som steamer over nettet, men kan dog være greit med et program som holder styr på slikt, vel verdt 298 kr året, dog er det helt uakseptabelt at epost lister selges, vel det er jo bare å bruke søppel mail kontoen.

 

her hadde dagbladet en artikkel hvordan finne 1000 tv kanaler på nettet, har ikke kommet meg så langt når det gjelder utforsking av dette.

 

Dagbladet 1000 tv kanaler

 

PS - Vel Nexeon og jeg kunne no ikke gitt en guide for norsk rettskriving :no::p :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legger ved en screenshot her jeg.

 

Nå er jeg positiv til Vision Online fordi jeg har kjøpt programmet og har brukt det en stund, så jeg snakker av erfaring istedenfor antakelser.

Fra skjermbildet

TV2-Norge |REG| Besøk websiden for innhold.

 

Er ganske sikker på at halvparten av dissen tv-kanalene krever en eller annen form for registrering, før man får tatt i bruk produktet.

 

Jeg betaler 30,- i uken for å være registrert medlem hos TV2 WebTV og tviler sterkt på at dette produktet gir gratis access til TV2's innhold.

 

Bruk heller pengene på en Dreambox eller liknende digital dekoder + en sattelitt antenne og få inn 100 kanaler uten problem. Legger du inn piratsoftware, får du inn 300+ kanaler, mer om du vil :thumbdown:

Lenke til kommentar

wolla: er de 100 kanalene tilgjenglige fra samme satelitt ?

 

Mener slenger jeg inn et satelittunerkort i pc , kan jeg da få 100 kanaler ?

 

og er det noen ok kanaler blant disse ?

 

Ville vært toppers om du skrev en egen tråd om det, har googla litt men funnet lite om hvilke frie kanaler du kan få inn via parabol.

Lenke til kommentar

Med fare for å bli off-topic..

 

www.lyngsat.com har oversikt over hvilke satelitter du kan få inn, hvilke kanaler det er på disse, og, hvis de er kodet, hvilket system de er kodet i. Mengden gratiskanaler varierer fra satelitt til satelitt, men jeg tror ikke du gjør noe dumt å å rette antennen din mot astra, sett at du har god nok tallerken, og helst ikke bor på østlandet. (Astra går greit på østlandet og, men en er i grenseland av footprintet, og bør således ha en god tallerken, f.eks en toridial)

Lenke til kommentar

Må bare legge til noe.

Så kjapt over forumet på toppselger.no og må si jeg begynte å fnise litt.

Folka prøver å skrive på en fancy bissnissmåte eller hva man skal si, men det blir jo bare så teit og tragisk når man ikke kan elementær barneskolegrammatikk osv.

Og det skal være et "gründerforum" eller wtf?

Seriøst, jeg synes synd på slike som de, tror de er verdens beste til slikt.

 

Mye morsom lesning though.

Lenke til kommentar
for en del år siden kjøpte jeg import skolen av Ivar-S løge, mye nyttig info der for de som har intresse av det.

Husker jeg hadde lyst på den importskolen i sin tid, men den eksisterer vel ikke lenger. Selger du din kanskje ? :roll: Den er vel litt utdatert, men regner med at det er noe nyttig å plukke opp?

Lenke til kommentar

Er nok utdatert, import foregår ikke på den måten lenger, alt går over mail, og internett nå. Eneste nyttige der er vel hvordan ordlegge seg, tja litt om hvordan finne transportører og fraktmåter er vel også litt nyttig.. Så idag er den nok ikke verdt portoen

 

;)

 

og import er ikke like lukerativt som for noen år siden, ca 99% av handelsnæringen er kjedestyrt. DVS kommer du ikke in på en kjede er intenett og venner dine beste salgskanaler. Dåg finnes det en god del produkter som egner seg til direktesalg med ok fortjeneste.

 

Betaling for mindre order er også en del riskofult siden du må betale TT (Forskudd) for mindre ordrer, For litt større går de med på LT (letter of kredit)

 

Men jeg mener Ivar S Løge fortsatt selger diss, og det sikkert i oppdatert format, ring Select AS, det er vel det firmaet han styrer nå, tror jeg.

 

Er klar over at hele dette innlegget er Offtopic

Lenke til kommentar

hehe, morsomt å lese alle disse kommentarene. Kjenner til toppselger.no og vedkommende som står bak. Har fulgt med utviklingen av toppselger en god stund nå.

 

1.imponert over at han har klart å engasjere så mange.

 

- Men på en annen side er det kanskje ikke så rart når det meste av det han gjør, kun blir gjort i påvente av en stor gevinst.

 

Fo en stund tilbake så ville han ha med folk på en SMS pyramide, (husker ikke hva det het igjen) Skrøyt fælt av det.

 

 

Følger med på forumet til toppselger.no, mye rart som er der. Viker som om det er et forum for "verdensmestere" Holder meg heller til forumet til Grunder.no, mindre trafikk, men de jeg har snakket med er seriøse...

 

Har også motatt mail fra Toppselger.no med tilbud om dette produktet, da var det enkelt valg, (trykket på delete ASAP)

 

Har også blitt tilbudt import hefter til 100 kr osv... Men ærlig talt, alt dere får der ligger gratis på nettet. Helt forkastelig, men sier vel litt om personene som står bak, at de selger informasjon som for det første er gratis tilgjengelig, og i tillegg ubrukelig... Samvittighet er tingen.

 

Til slutt, var godt å se at HW.no gjør det så bra, og har gjort det de siste årene. VAr med å jobbet for dem i back in 98, men så ble det ikke noe mer. Angrer på det, kanskje det eneste idiotiske jeg har gjort.... :mad:

 

Men men... Studerer forøvrig Markedsføring og jobber med salg, så hvis noen lurer på noe, så står Duracell (Me) til tjeneste (Long lasting :D) Og hvis noen vil hjelpe meg med diplomen min, så er jeg evig takknemlig.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at noen av disse kanalene kan være ypperlige på vorspielet (MTV) og nachspilet (Amouzesh) Jeg er overbevist om at det ville blitt den beste fyllekula ever.

 

Når du våkner dagen derpå og feelin blue kan du se på Louisiana Jukebox, eller kanskje NASA TV.

 

Når kommunisten i deg tar overhånd svitsjer du innpå Cubavision...

 

 

Jeg tør slå fast at det finnes en tv kanal for en hver anledning på denne lista

 

så løp og kjøp :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

Jeg håper seriøst at folk ikke kjøper dette opplegget.

Lenke til kommentar
Legger ved en screenshot her jeg.

 

Nå er jeg positiv til Vision Online fordi jeg har kjøpt programmet og har brukt det en stund, så jeg snakker av erfaring istedenfor antakelser.

 

aiaiai! tror dette er noe av det mest amatørmessige jeg har sett på en stund.

 

nå skal jeg være litt vrang, og spikke noen fliser;

 

til venstre på websiden har dere thumbnails av diverse tv-serier.. går disse på noen av kanalene dere selger? har min tvil, de færreste produksjonsselskaper tillater visning via internett ennå, og uansett er det ikke nok penger å tjene på reklame på internett til at det lønner seg å vise såpass populære serier. og hvis seriene ikke er tilgjengelige via deres klient, driver dere falsk markedsføring

 

Sett at de aktuelle seriene faktisk blir vist gjenom deres streamingklient.

Dersom en sluttbruker ripper disse seriene og gjør disse tilgjengelige for tredjeperson, er dere juridisk sett medansvarlige. Det er ingen klausul i kontrakten angående dette, og dere henviser heller ikke til Åndsverksloven. Med mindre såklart, de aktuelle tv-kanalene krever ytterligere registrering.

 

Samtidig skriver dere nesten rett ut at dere selger kundelister til høystbydende. Tipper både Forbrukerombudet og rettighetshaverne til de aktuelle seriene er interessert i å høre hva dere driver med.

Endret av rasputin_g
Lenke til kommentar

Herlighet, her lukter det humbug lang lang vei.

 

Når det gjelder Crude Oil Inc som er nevnt, så er dette et et mlm-konsept som ble totalslaktet av Gorm Kunøe fra Handelshøyskolen BI på TV2 nyhetene for en god stund tilbake. Det er lignende T5PC og World Games Inc, men ideen baserte seg på å kjøpe andeler i en "oljekran" i Texas og i tillegg selge en mengde produkter++. (såvidt jeg husker).

Rimelig utopisk, og man må være relativt "treg" om man tror at dette er måten å tjene/spare penger på. Ja, ja, grådighet kan få de fleste til å bli blind ;-)

 

Arcade

Lenke til kommentar

jøss, nå minner dette mer om personsjikane enn en seriøs diskusjon omkring et nytt produkt.

 

La merke til en liten ting på Toppselger forumet, som dere sikkert alle kan se så står det en undertekst til hver eneste forumkategori. På MLM og Pyramide kategorien står følgende:

Sånn derre greier hvor man kan tjene sinnsykt mye på å ikke gjøre noen ting, men ender opp med å tape alt... - Ordtak: Jatt med de til legen kommer!

 

Virker overhode ikke som om toppselger forumet er så særlig begeistrert for MLM, Corleone (admin) er jo ute og angriper hvert eneste mlm opplegg som er der.

Lenke til kommentar
VisionOnline tilbyr TV fra hele verden. Vi har kanaler fra Russland, Irak, Iran, Bosnia, Canada, Tyskland, Island, Pakistan, Egypt, Israel, Chile, Latvia, Litauen, Usa, Afrika, Australia, Sverige, Norge, Danmark og Finland.

 

Vi leverer også TV på Samisk, Persisk, Urdu og Tamilsk

 

Det vil si: Vi har masse teite og syke kanaler du aldri vil ffå bruk for. Mesteparten av kanalene er faktisk slike.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...