Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå fikk jeg litt blod på tann her, så nå har jeg sjekket rundt på nettet og lastet ned fire gratisTV-programmer, samt at jeg for alles goder har investert 300 spenn i VisionOnline.

 

Må absolutt si at VisionOnline slår det meste av det jeg har sett til nå. Internett TV gjort enkelt så og si.

Så 300 spenn var det verdt.

Lenke til kommentar

en link jeg fant på en av de sidene som har blitt postet i denne tråden.

 

http://vision.toppselger.no/kanallisten.htm

 

kan ikke si jeg er imponert over denne listen, riktignok, den kan godt være utdatert og gammel for alt jeg vet, men hvem er det som gidder å betale for å motta kanalen Discover Islam som er en Religiøs islamsk TV kanal fra Bahrain hvorenn det måtte være hen??

 

av norske kanaler i denne listen er NRK midtnytt, TV2, CRAP TV og Levende Ord TV, 'Levende Ord Bibelsenter i Bergen sender egenproduserte programmer fra møter med Enevald Flåten' :eek:

ikke noe jeg frivillig setter meg ned for å følge med på.. ;)

Lenke til kommentar

som nevnt, kan godt være en gammel liste, men etter hva jeg kan se på den listen så er der ikke noen kanaler som intresserer meg for å si det sånn..

 

Edit: st00pid typo, kanel, kanal.. mon tro om de sender tv-program om kanel-trær? ;)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

JimL.

 

de har allerede sjekket de brukerene. syns det var litt for tilfeldig at to helt nye brukere på forumet er positive til denne siden mens resten av oss er mistenksomme og liker ikke helt hva vi ser, så jeg sendte en melding til DG og ba han sjekke brukerene.

 

DesertGlow

 

Ser hva du mener, men det er ingen likhet i IP.

Lenke til kommentar
Å ikke opplyse fullt om hva slags kanaler de faktisk tilbyr, samt svært sparsomme opplysninger ellers er iallefall nok for meg til at varskulampene blinker. I tillegg så burde dette bryte med markedsføringsloven, da de ikke sier noe om kanalene.

 

Lisensavtalen nevner kun Crude Oil Inc (!), olje-tv?  :p

Ikke for å ødelegge moroa Jon ,men Crude oil står for tungolje og ikke olje :p

 

Men webTV kan bli bra og windows media er veldig bra på streaming.

Så hvis jeg ville hatt ADSL eller bedre ville dette vært noe for meg :p

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...