Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og mange andre, kutta ut Burning Blade for å starte på StormScale.

 

Det er sinnsykt kjipt å gi opp den characteren du har brukt mange dager på, men det er like greit enn å kaste bort mer tid på Burning Blade.

 

På Stormscale har jeg ikke opplevd et eneste crash på verken serveren eller Instance serveren.

Her har du muligheten å faktisk fullføre en instance uten å være redd for at den skal kræsje.

 

Bytt server før dere kaster bort mer tid.

Endret av hwknut
Lenke til kommentar

Fikk beskjed at jeg sku jamre her angående ett problem som ikke har noe med att serverne er nede!!!!

 

Jeg spiller som regel en Gnom Rogue men blir hele den forbanna tiden disconnecta før jeg kommer innpå gamen!

Lagde meg en Undead WArrior på en PvP servrer og såg introen men ble disconnecta mens jeg ser filmen..Dette skjer 24/7 med meg nå..HVORFOR??????

 

Jeg bruker kabel og bruker router!

Når jeg blir disconnecta (Skjer på ALLE serverne) så blir alle på routeren disconnecta fra internett i 1-3min!

 

Jeg har prøvd å følge walktrhoughen til Blizzard men til ingen nytte! :hmm:

Lenke til kommentar

Må si at jeg begynner å bli temmelig lei etterhvert. Begynte å spille 19/02 (nesten to måneder siden), og første måneden gikk helt greit. Etter dette har VISA-informasjonen forsvunnet gjentatte ganger, og jeg må registrere nummeret på nytt. Av og til får jeg "success"-siden, og andre ganger er "VISA-nummeret ugyldig".

 

Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Må si at jeg begynner å bli temmelig lei etterhvert. Begynte å spille 19/02 (nesten to måneder siden), og første måneden gikk helt greit. Etter dette har VISA-informasjonen forsvunnet gjentatte ganger, og jeg må registrere nummeret på nytt. Av og til får jeg "success"-siden, og andre ganger er "VISA-nummeret ugyldig".

 

Forstå det den som kan.

Nettopp dette er grunnen til at jeg skaffet meg et gamecard!

Det ser faktisk ut som at det virker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...