Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har seriøst fått nok av hundretusen tråder som popper opp som paddehatter, som alle inneholder "Uuul! WoW er nede! Det står at det skal være ukentlig vedlikehold, men jeg lager en tråd om det allikevel!" og variasjoner av dette.

 

Fra nå av, bruk denne tråden til å diskutere nedetid, og hvor dumme og svinske Blizzard er for å bruke tid på å gjøre spillopplevelsen din bedre.

 

Til informasjon:

 

World of Warcraft har en vanlig nedetid på et par timer hver onsdag morgen. Her i Norge vil det bli fra ca. 07.00 til 11.00.

 

Tidligere har dette skjedd på fredager.

 

Statusen for din server kan du finne her. Når den kommer opp på denne siden, er det antageligvis ikke lenge til du kan spille igjen.

 

Edit: hvining om patcher skal også plasseres i denne tråden.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har seriøst fått nok av hundretusen tråder som popper opp som paddehatter, som alle inneholder "Uuul! WoW er nede! Det står at det skal være ukentlig vedlikehold, men jeg lager en tråd om det allikevel!" og variasjoner av dette.

 

Fra nå av, bruk denne tråden til å diskutere nedetid, og hvor dumme og svinske Blizzard er for å bruke tid på å gjøre spillopplevelsen din bedre.

Og jeg har fått nok av deg psilocybe.

 

 

*vifter mellomfinger`n mot Psilo*

 

 

har lyst til å slakte noen akk nå. Servern er nede, krangla akk med none. AHHH. Livet blir ikke bedre.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Vell flott det da surmuler, men vi posta faktisk i en tidligere tråd, og opretta ikke noen ny.

Jaja, men ett sted må man begynne. Det er ikke nødvendigvis alle her på forumet som har vett nok til å resirkulere en "hjelp, det er fredag og serverne er nede, hvorfor det?!?!?!"-tråd (eller tilsvarende).

 

Derfor denne tråden. Det er bedre med én stor jamre-tråd, enn to-tre nye hver fredag.

Lenke til kommentar

"=¤#% blizzard.

 

ahhh. :)

 

 

gjøre spillopplevelsen bedre.... jahhh. den forbedres ikke av at serveren ryker i ett kjør etter vedlikeholdet, og at de ikke kan sette begrensninger per server, og gjøre det mulig å flytte characterene sine vekk fra overpopulated servers.

 

jaaamring ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg til "realm migrations" blir satt i bruk. Så kan alle "whiners" stikke dit og la BB være igjen for de som liker kvalitet og massevis av folk rundt seg uten at køene blir helt synnsyke (*cough* warsong/ravencrest *cough*).

 

=)

 

*JAMRE*!

Lenke til kommentar
Vell flott det da surmuler, men vi posta faktisk i en tidligere tråd, og opretta ikke noen ny.

Jaja, men ett sted må man begynne. Det er ikke nødvendigvis alle her på forumet som har vett nok til å resirkulere en "hjelp, det er fredag og serverne er nede, hvorfor det?!?!?!"-tråd (eller tilsvarende).

 

Derfor denne tråden. Det er bedre med én stor jamre-tråd, enn to-tre nye hver fredag.

OK :D

 

Men dritten har ivertfall kræsja, er vi enig om det? :

Se bare her, er det bare burning blade som får pusset litt støvlaget i racken :p?

 

Jeg pleier ikke syte, og er normalt ganske tolmodig. Men det er stor forskjell på kræsj og: Warning server shutdown in 10 min. , due to weekly maintainence.

 

Nå har de gutta nettopp fått 6 flaggstad + det jeg betalte for spillet. Da skal jeg ha valutta for pengene.

 

Å kjøpe et spill og ikke få spille, er som å drikke øl uten alkohol.

No statisfaction :nei:

Lenke til kommentar
Character Migration

Ryann, 17/03/2005

Realm population imbalance has resulted in players on a number of realms experiencing login queues, while other realms have lower-than-average populations. Character migrations are now being offered in North America, and after localization testing is complete, we will offer the same service to our European community shortly.

 

Please be aware that while these character migrations are optional, each realm selected for migration will have only one designated realm to which characters will be moved. Once character migrations are ready for deployment, we will announce a rollout schedule for the migrations to take place.

 

http://wow-europe.com/en/ ^^ sjekk datoen, må "scrolle" litt ned.

Lenke til kommentar
Å kjøpe et spill og ikke få spille, er som å drikke øl uten alkohol.

No statisfaction :nei:

!!!!! Hvem gjør det!?!? du må jo rapportere med engang. Det er jo helt sykt! Øl smaker helt rå pizza deig. Hvem vil gå gjennom det uten å få ihvertfall det minste kicket ut av det?

Lenke til kommentar

Er det noen som klager på vedlikeholdet de har hver fredag da? Det er vel heller mer tiden utenom det.. Som feks på torsdag da ikke en dritt funket... Blir forbanna når de ikke klarer å holde serverene / instance serverene lenger gående enn det de gjør... Blir som oftest alltid problemer når vi har et bra party på gang i Maraudon :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...