Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har inntrykk av at det går nokre år før ein skiftar leir. Dei fleste som vil begynne å spele gitar gjer det jo fordi dei tykkjer Kirk Hammett er kul fordi han har masse vreng med wah og trange skinnbukser og ikkje på grunn av dei soniske riffa til Thurston Moore eller tonen til Duane Allman. Synd men sant.

Lenke til kommentar

Det er nok for mye forlangt at 14-åringer skal trykke gitarhelter fra 70-tallet til sitt bryst, men jeg er enig i at Kirk Hammett er et trasig valg av gitaridol. På den annen side tror jeg ikke de som fortsetter å spille utover begynnerstadiet beholder ham som ledestjerne særlig lenge.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få tak i den nyeste 7-strengs signaturgitaren til John Petrucci? Sikter etter den aller nyeste serien, altså. Problemet er jo at den koster en arm og diverse andre kroppsdeler. Gitaren er dyr, og jeg er villig til å betale for den. Men ikke for mye, selvsagt. Emerald burst finish er også et stort pluss. Hjelp mottas med takknemlighet. =) Vennligst svar på PM.

Lenke til kommentar

Kjøpte en crybaby på Musicstore i Tyskland for 1.5 år side og den fungerer ikke lenger. Jeg skal dit om to uker og lurte om dere tror jeg får byttet den inn? Kvitteringen er mistet, men de har navnet mitt og kjøpet i systemet?

 

Har lyst til å bytte den inn og betale mellomlegget til en litt dyrere pedal, men vet ikke om det går. Kan heller ikke levere den slik at de kan se på den, siden jeg har kun én dag der.

Lenke til kommentar
Har levert den på musikkbørsen, hvor sjefen der sa at det vil koste omtrent like mye å fikse som å kjøpe ny.

 

På nettbutikken deres står det også "3 Jahre Music Store Garantie" på hvert produkt. Da har jeg vel fremdeles garantien.

 

Men om det går uten kvitteringen... :ermm:

De har nok en elektronisk gjenpart av kvitteringen din, bør ikke være noe problem.

 

For sikkerhets skyld kan du jo sende dem en mail i forkant, beskrive problemet og annonsere din ankomst.

 

"Hochstgeehrte Geschäftsführer,

 

Mein Wah-Pedal, dass ich bei ihnen verkauft habe, hast leider plötzlich verrückt gewesen..." elns

Lenke til kommentar
var jeg som fant fram siden i utgangspunktet. det virker som om de har begrenset mulighetene til å kunne designe gitarer til plantinum members only.

http://www.jcfonline.com/resources/csgen/JCFCustomShop.htm

(hovedsiden)

 

bare rhoads gitarer man kan endre på gratis/uregistrert. (greit for min del ^^ )

Takk skal du ha:)

Litt dumt at de hadde begrenset det, men nå var det nå Rhoads gitarer jeg tenkte å leke litt med:P

Lenke til kommentar

tja... ikke HELT umulig, men du må nok regne med å legge noen ekstra tusen i for å få den :p

vanlig RR3 med inverted headstock og lever den inn til en spesialist.

 

edit:

du må nok bytte hals også om du vil ha de inlaysene.

men dette er jo enda en av fordelene du har med bolt-on <3

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...