Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Finnes det noe rimelig kamera som kan festes til sykkel? Gjerne med et feste som absorberer støt og risting.

 

Har et gammelt kompakt kamera som jeg tenkte å prøve med først, men kunne tenkt meg å kjøpt inn et lite sykkelkamera/hjelmkamera etterhvert.

Har hørt om et kamera, som kan festes til hjelmen. Det koste ca 1 500kr. Vedkommede tok opptak, mens han trente fuglehunder med sykkel. Men jeg har ikke navn, eller link til deg. Du får søke på "nettet".

 

Har også sett flere bra video opptak, fra de som kjører "Barmarksløp" med sykkel og med en, til flere hunder, forran sykklen. Og det går unna, fra 40 - 60 km/t, på grusveger! De bruker et lite hodekamera.

 

Vil tro at hvis du fester det til sykklen, vil det riste for mye og at da opptaket blir bare "tåke". Men skal du kjøre på bra asfalt, går det kanskje bra med feste til sykklen også.

Endret av geco5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fortsatt nysgjerrig på om noen har noen formeninger om vogn vs. vesker !? :)

Jeg ville lastet på sykkelen om du har mulighet for det så slipper du den ekstra vekta i en tralle.

 

Da familien var på sykkeltur i danmark hadde vi både vesker og traller(en for bagasje og en vogn som lillesøster satt i). Selv syklet jeg med tralle som veide rundt 40kilo oppakket. Det tar bare noen mil så merker du ikke at den er der, bortsett fra at det er en del tygre opp bakker og å akselerere :p

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding! :)

 

Men, jeg tror jeg må be deg utdype litt.. hehe.. for, jeg tror jeg ble litt forvirret.. Du vil heller ha hatt vesker og pakket i dem, i stedet for vogn, men du sier også at etter noen mil så merker du ikke vognen!?

 

Så.. vogn er helt kurant, med andre ord!? :) Jeg har jo vogn, så slikt sett er jo det en del billigere enn å kjøpe noe nytt noe..

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Vurderer å heller kjøpe ContourHD. Det er billigere i norske butikker, tar mindre plass og vises ikke så godt som GoPro (GoPro kan virke skremmende og litt stort når man kommer kjørende på ski/sykkel).

 

Vet om en som har ContourHD, så det er muligheter for litt hjelp.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

haha hadde det litt gøy i kveld.

Sykla til trettisona (fordi det er fartsdumper der), burna så opp i 60kmt og tokk sats over dumpene, skal love dere det fløy. haha morsomt og litt skummelt :D

Med landeveisykkel såklart.

 

Uten gaffel?

 

Er ikke det en killer for sykkelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...