Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes trådløs som regel bare fører mye styr med seg. Foretrekker kablet sykkelcomputer.

 

Da har du ikke prøvd Sigma BC 1009 STS. Den har vært både på landeveien og i skauen på Cube'n min, og den funker som bare det.

Ikke personlig nei, men får en del klager gjennom jobben på folk som klager både på 06 serien og 09 serien til Sigma. På terrengsykkelen prøvde jeg med Polarklokka et par ganger, men det funket heller dårlig, spesielt med kadenssensoren. Ble til at jeg satt på min gamle 1606 og bruker Polaren kun for puls og høyde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg dro rett på verksted, da jeg ikke har verktøy for å rette opp selv (eikestrammer), ei heller eiker.

 

Jeg klarte ca. å rette opp dekket med makt, men så trekker det seg tilbake igjen pga resten av eikene. Så jeg tror det er håp.

 

Men med italiensk Campagnolo var det ikke mange her som hadde akkurat hva jeg trengte. Ble oppringt av reparatøren, og de ventet på spesialbestilte eiker da eikene de hadde inne ikke passet. Så får se hvordan det går. Vet ikke om noen som forhandler Campa her oppe, så da må jeg enten nedover til Oslo eller kjøpe nytt dekk om det ikke ordner seg. :/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan står det til med rekrutteringen i Luster og Lom? Det må da være mange klatretalenter i disse to kommunene? Det må da f.eks være mer enn nok høydemeter i Jotunheimen f.eks til å avle frem disse? en annen ting som forundrer meg er at man snakker om ritt i Nord-Norge. Må da være mye mer riktig å lage til et endagsritt ved Jotunheimen eller grenseområdene før man snakker om noe større?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Men det må jeg si:For ett landslag vi har fått etterhvert. Litt av ett klassikerlag...Vi får bare håpe at Kurt blir med til VM 2012 som vel blir ganske hardt. Det ville ihvertfall vært en stor fordel for Nordhaug å ha han med. Nå er vi jo regjerende mester, så 2011 blir vel ikke noe problem. OL er vel er heller ikke noe problem.

Men, å få minst 5 med til VM i 2012, det hadde vært en stor fordel og noe jeg tror vi kan bli avhengig av for å få ett bra resultat.

Får håpe Edvald kan ha fullt fokus på tempoen i de neste to VM, mens han står over OL-tempoen. Jeg tror dette er de beste betraktningene Kjærgaard kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...