Xul Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Heisann. Jeg har kikket litt rundt og sjekka priser på xbox i england, og har funnet en del behagelige priser. Men jeg lurer på hvordan det er med strømnettet der borte i forhold til vårt? Kjører de 220V der borte også? Hvis en må kjøpe omformer osv så lønner det seg kanskje ikke likevel....
christa Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hei, Samme spenning som i Norge, 220v, men kontakten er anderledes. Enten klipper du den av og skrur på et norsk støpsel, eller så kjøper du en adapter på f.eks. Clas Ohlson! Chris
G-M-L Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Nå må du ikke glemme å regne med frakt og toll(moms) før du bestiller.
AllFather Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Clas selger adaptere fra norsk til utenlandsk, ikke omvendt. Er en stor stor forskjell
EskimoBob Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg har mine tvil om at dette i det hele tatt blir så lønnsomt. Hvilke tilbud har du fått? Endret 5. mars 2005 av EskimoBob
sebste Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 La oss si det sånn,, blir den stoppet i tollen bør den være nesten gratis for at det skal lønne seg. I allefall med tanke på adapter, frakt ol. Elkjøp selger til 1195,- kontant. Et trygt kjøp;)
G-M-L Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Istedet for adapter/konverter lønner det seg å kjøpe nytt power til ca 400,- Men fortsatt lukter det dårlig butikk lang vei ...
phnx85 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Tviler sterkt på det lønner seg med tanke på toll/moms, ny power-kabel og det faktumet at Xbox er ganske så billig i Norge (ca 1100,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå