Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

TMT4185 her, og festlig nok skal vi være på Dragvoll ...
For meg blir dette litt som å dyrke djevelen inne i en kirke, eventuelt omvendt. Hehe.

Gikk det bra? :)

 

 

Wooow..... 21 sider i Kjemi.

Ikke for få oppgaver i hvert fall.

Jeg skrev kun 9. Men jeg hadde nok skrevet 10-11 om jeg faktisk ikke feildisponerte tiden så jævelig (hadde en annen prøve enn deg, men allikevel). 21 sider er merkelig langt. Jeg er imponert. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TMT4185 her, og festlig nok skal vi være på Dragvoll ...
For meg blir dette litt som å dyrke djevelen inne i en kirke, eventuelt omvendt. Hehe.

Gikk det bra? :)

Du er inne på noe der ja. De følte det sikkert sånn de som hadde eksamen i diskret matematikk samtidig som oss også, i den andre hallen. :wee:

 

Gikk vel tålelig bra tror jeg, ikke så forferdelig vanskelig fag egentlig. Ålreit eksamen fra Grande, da?

Lenke til kommentar

Ja. Det var bra eksamen. Jeg følte hvertfall at han fikk med det meste av pensum uten at det ble for mye. For mitt vedkommende ble det litt trangt med tid, og jeg rota til en sånn oppgave med likevekter i vann. I etterpåklokskapens lys vil jeg påstå at jeg hadde klart oppgaven skikkelig om jeg hadde brukt tiden bedre, så jeg har bare meg selv å klandre. Men oppgavene var greie, akkurat som Grande. :p

Lenke til kommentar

Haha, TFY4115 er noe drit. Faen ta Eivind Huus Hauge. Jeg hadde såklart nedprioritert entropi, fordi det suger, og så var halve eksamen om entropi. Tror jeg klarte meg ganske bra allikevel, siden de vanskelige oppgavene var vis at oppgaver, som jeg klarte å ro i land med litt reverse engeneering (tror jeg).

 

Jaja, nå er det ferie! Etter gode 7 timer i bil så er man endelig hjemme på heimstaden, og kan roe ned med pils. Digg! Gikk 6 liter motorolje på veien, det var en stor dam med olje under bilen etter at vi tok en pause på 5 min.

Lenke til kommentar
Jeg sutrer egentlig ikke. Ihvertfall ikke på grunn av det. Grunnen til at jeg er irritert på Eivind Huus Hauge er fordi han er katastrofalt dårlig foreleser. Men alt i alt gikk eksamen bedre enn jeg hadde forventa, så er ikke misfornøyd med det :)

 

Var bare i fire forelesninger jeg. . . Har egentlig ikke så mye mot han personlig. Men de jeg jobbet med droppet forelesningen da de syntes de var så dårlige. Og motivasjonen min for å gå falt vell enda litt mer.

Men hadde trodd han skulle lage en greiere eksamen. Trodde han kom til å ta i betraktning at nano hadde samme eksamen. Gi de hårete differensialuttrykk som så vidt har regnet på det i matte1 er ikke veldig trivelig gjort. Men men. Får jeg en d skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar

Var ikke i så mange forelesninger jeg heller, men jeg endte jo opp med å måtte lese læreboka hans, og det var jo like umulig å skjønne noe av den. Går du nano? Den eneste diff likninga du måtte løse var jo en vanlig separabel diff.likning som du burde kunne, men kan jo skjønne at det ble litt mye i stresset av alt annet. Hvis det er noen trøst så var det flere på elektro og kyb også som ga uttrykk for at det hadde gått rett åt skogen.

Lenke til kommentar

tenkte at difflikningen ikke var så vanskelig. Men syntes notasjonen var så forvirrende at jeg ikke hadde mye å stille opp med.

 

Går kyb, men har bare matte1 i bagasjen.

 

Notasjonen i læreboka hans er heller ikke det store. Åpnet boka "university physics" først for to uker siden, ble mye morsommere å jobbe med faget da man fikk litt greiere eksempler å jobbe med.

 

Bra å høre at det var mange andre som også syntes det ikke var så greit. Kanskje han nedjusterer verdien av oppgave 3.

 

Er iallfall forskjell på fysikkfagene, kompisen min som hadde tatt fysikk på bygg, hadde fått skrått kast, elektronkanon og spørsmål om newtons låver i MC. De to første er iallfall godt dekket av 3fy. . . Men men, fikk jo tidenes enkleste matte1 eksamen, så at fysikk ble verre får jeg nesten leve med.

Lenke til kommentar
Jeg sutrer egentlig ikke. Ihvertfall ikke på grunn av det. Grunnen til at jeg er irritert på Eivind Huus Hauge er fordi han er katastrofalt dårlig foreleser. Men alt i alt gikk eksamen bedre enn jeg hadde forventa, så er ikke misfornøyd med det :)

Pussig nok syntes jeg forelesningene fikk et oppsving da Eivind Hiis Hauge vikarierte for Ola Hunderi da vi hadde fysikk i fjor. Mulig det bare sier enda mer om sistnevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...