Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du skal bli fort ferdig så du kan ut og tjene penger? Hvis det er kjedelig å studere synes jeg fys.mat høres ut som et veldig merkelig valg for din del. Dessuten suger det hestkuk å bli ferdig på 4 år på siving, det er mye lettere å bli det på bachelor+master, fordi man lett kan ta bachelor på 2 år.

 

Å studere er konge, forøvrig. Drikke seg dritings i helgene og bare gjøre ting man synes er interessant på hverdagene.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar
Så du skal bli fort ferdig så du kan ut og tjene penger? Hvis det er kjedelig å studere synes jeg fys.mat høres ut som et veldig merkelig valg for din del. Dessuten suger det hestkuk å bli ferdig på 4 år på siving, det er mye lettere å bli det på bachelor+master, fordi man lett kan ta bachelor på 2 år.

 

Å studere er konge, forøvrig. Drikke seg dritings i helgene og bare gjøre ting man synes er interessant på hverdagene.

Kunne ikke vært mer enig. :) Skal nyte studenttilværelsen så lenge jeg kan, ser ingen grunn til å stresse med å komme igang med det jeg uansett skal gjøre hele resten av livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...