Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som bor på studentby og dermed har NTNU-nett her? Har dere mista nett? For det har jeg. Og det er ikke at jeg har lasta ned for mye, nettet har så vidt vært brukt de siste dagene. Det forsvant i firetiden i natt.

Null problemer her på Karinelund. Du bor i Frode Rinnans? Kommer du inn på ntnu sine sider? Selv om man blir utestengt skal man fortsatt ha tilgang til ntnu.no.

Lenke til kommentar

Ingen vits i å ta kontakt med nettass om hele nettet er dødt. Jeg bor i Frode Rinnans vei, så om du har nett i Karinelund så er det her det er galt. Dritt. Jeg skal da ikke ha blitt utestengt. Har lasta ned en (fullt lovlig) iso på 4gb, men total opp + ned var under 6gb, så det bør da ikke være problemet. Jaja, får ta kontakt med nettass på mandag.

Ikke når jeg ntnu.no heller.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Hehe, den er ikke vanskelig, men tåpelig skrevet syntes jeg;)

 

Hvilken linje går du?

Hehe, oppdaget at vi har forskjellige øvinger.. Vi kjører JSP for øyeblikket. Ikke en PHP-utviklers våte drøm, men ok. Går like fort når man har funksjonene i hodet ;)

 

I&IKT btw.. Lærte fort at youkok er veien å gå for å la døgnet ha 24 timer..

 

Over til noe helt annet: Late Mads har flyttet fra redet, og første bud er jo å sjekke nabolaget for åpen WIFI. Fant linksys i sørlig retning, 0,5 mbit, men det er jo gratis, så hvem kan klage? Pringlesantenne <3

 

Noen som har oversikt over beste ISP med studentrabatt, i tilfelle naboen aktiverer WEP?

Lenke til kommentar
Hehe, den er ikke vanskelig, men tåpelig skrevet syntes jeg;)

 

Hvilken linje går du?

Hehe, oppdaget at vi har forskjellige øvinger.. Vi kjører JSP for øyeblikket. Ikke en PHP-utviklers våte drøm, men ok. Går like fort når man har funksjonene i hodet ;)

 

I&IKT btw.. Lærte fort at youkok er veien å gå for å la døgnet ha 24 timer..

Haha, da så:p Finnes ikke noe youkok for våres del;) Her er det pure knowledge;p

Lenke til kommentar

Har vært veldig lite snakk om Petroleumsfag i løpet av denne tråden, ser jeg (har vært gjennom rundt halvparten av sidene). Noen som har erfaringer med linjen eller har snakket med folk fra den? Den virker ganske relevant i forhold til å arbeide i Nordsjøen (eller fra land, som de fleste ingeniørene gjør i dag, om jeg har forstått det riktig).

 

Og hvor fremtidsrettet er utdanningen, med tanke på alt dette snakket om at "oljen tar slutt i vår levetid"?

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar
Nå du først er inne på det, går det ann å komme seg opp steder som f.eks i tårnene på hovedbygningen? Eller toppen av sentralbyggene .....?

Toppen av sentralbyggene er vel bare å ta heisen... Eller trappa... Som er lang.

Tårnene i hovedbygget har jeg enda ikke klart å finne trappen til (bare noen mystiske dører som kanskje kan ha noe med saken å gjøre...), men jeg akter ikke å slutte på NTNU før jeg har vært der. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...