Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr det at Viasat 4 heller ikke sendes analogt hos SiT lenger? Jeg prøver å sjekke opp men har litt teknisk trøbbel her...

 

Det var ikke poenget, jeg ville bare legge skylden på Voll(som setter opp leia med 200,- fra august). Poenget var at jeg gjerne vil se CL hjemme, det blir dyrt med ukentlige turer på pub i tillegg til de andre fylleturene.

Du *kan* jo bestille digital-TV, men det blir kanskje enda dyrere? :p

 

EDIT: Da har jeg sjekket, det ser faktisk ut som Viasat 4 har falt ut her. Så da er dine eneste valg å bruke penger på digital-TV eller henge på pubben. Eller flytte på en hybel som har digital TV inkludert i prisen. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Allright. Kjipt, men ikke verdens undergang. Nå bor jeg i det minste innenfor rimelig gangavstand til en pub, og det skal vel være ganske greie ølpriser rundtom(Fyller 20 straks, så alternativet er 3 Lions, som krever blodpris for øl).

36kroner for Dahls er ikke blodpris. Annet øl koster 64 ellerno, flasker er på 40-marker'n.

Lenke til kommentar
Allright. Kjipt, men ikke verdens undergang. Nå bor jeg i det minste innenfor rimelig gangavstand til en pub, og det skal vel være ganske greie ølpriser rundtom(Fyller 20 straks, så alternativet er 3 Lions, som krever blodpris for øl).

36kroner for Dahls er ikke blodpris. Annet øl koster 64 ellerno, flasker er på 40-marker'n.

Er det 36 kr for 0,4 L eller 0,5 L? 0,4 L er midt på treet, 0,5 L er ganske billig.

Lenke til kommentar
Allright. Kjipt, men ikke verdens undergang. Nå bor jeg i det minste innenfor rimelig gangavstand til en pub, og det skal vel være ganske greie ølpriser rundtom(Fyller 20 straks, så alternativet er 3 Lions, som krever blodpris for øl).

36kroner for Dahls er ikke blodpris. Annet øl koster 64 ellerno, flasker er på 40-marker'n.

 

Koster det så lite? Jeg trodde det var over 60 kroner per halvliter, er ihvertfall det på Macbeth (64 kroner for 0,5 Dahls).

Lenke til kommentar
Jeg blir alltid prakka på øl til 60+ på 3 Lions. Samfundet er jo selvfølgelig også en mulighet, men regner med det blir Lille London fra og med neste sesong.

 

Ta med stundentkort så får du det til litt over 50.

 

 

Noen som har peiling på hvordan en skaffer seg gamle eksamensoppgaver i HLS0001 - helsepsykologi? Har ei venninne som hadde en bunke, men må da ligge noe på nettet?

Lenke til kommentar
Er det ikke 36.- for Dahls, Nordlands og Frydenlund i Daglighallen med medlemspris? I tillegg har de ofte hatt Taddy Porter enda billigere, denne er mindre(.33) men smaker veldig godt.

Synes å huske det er 39,-? Mulig jeg husker feil.

 

46,- for Guinnes / Kilkenney tror jeg.

Lenke til kommentar
Er det ikke 36.- for Dahls, Nordlands og Frydenlund i Daglighallen med medlemspris? I tillegg har de ofte hatt Taddy Porter enda billigere, denne er mindre(.33) men smaker veldig godt.

Synes å huske det er 39,-? Mulig jeg husker feil.

 

46,- for Guinnes / Kilkenney tror jeg.

 

39,- stemmer.

Lenke til kommentar

Hvordan funker StudWeb egentlig? Jeg mener, jeg greier ikke legge inn noen som helst fag for neste semester. Prøver feks å legge inn MA1301 og TMA4120, men det kommer bare opp en slik beskjed:

"Ingen emner oppfyller de oppgitte spesifikasjoner for ditt studieprogram!" (Syudieprogram: BFY)

 

Hva skjer?

Lenke til kommentar

Er det nokon med bil her inne som evt. kunne hjelpt meg med flytting rett etter 04. juni? Jobben tar nok ikkje særleg lang tid (i værstefall flytting med ting frå Elgesetergate til Moholt). Blir sjølvsagt betalt, innanfor rimleghetens grenser ;)

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Er det nokon med bil her inne som evt. kunne

hjelpt meg med flytting rett etter 04. juni? Jobben tar nok ikkje særleg lang tid (i værstefall flytting med ting frå Elgesetergate til Moholt). Blir sjølvsagt betalt, innanfor rimleghetens grenser ;)

 

Hvis du går på do i rf.bygget, på doen like ved kantina, så ser du et ark like over pissoaret. Der finner du det du trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...