Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det står TLS hjelper kanskje, for det hadde ikke jeg i mine innstillinger. Og at du klarer deg uten sertifikat. Takk :)

No worries :)

 

Når jeg tenker meg om, kjenner jeg to stykker med Android/G1.. du får si ifra om du ikke får det til, så skal jeg høre med de.

Endret av meastp
Lenke til kommentar
Ja flott om du sjekker, har ikke fått til noe :( "NTNU"-nettet funker jo, men der er alt for mange porter sperret, og man må logge på via webbrowser.. så eduroam hadde vært knall :)

 

 

Har du prøvd det her?

 

Hvordan gikk det? Det viste seg at ingen av de to hadde fått det til å fungere... ( ingen av de bruker Linux til vanlig - kan vel nesten ikke vente at de kjenner til wpa-supplicant, da... Må vel tilbake til [ubuntu] dapper eller edgy - da måtte jeg bruke det... )

Lenke til kommentar
Du går til trappen i C-blokken. I "øverste" etasje er det en litt bratt trapp som leder til et rom med to dører. Den til høyre er et kontor, den til venstre leder ut på taket.

Nytt spørsmål: Hvordan kommer en seg på taket av sentralbyggene? Er det mulig/lovlig? :p

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på SiT-boliger. Noen som vet hvilken kanalpakke som inngår på Klostergata 56? Voll bestemte seg for å kutte ut Viasat 4, og det blir dyrt å se fotball på pub hele tiden.

På SiTs hybler er det vel den analoge grunnpakken til Canal Digital som er hovedregelen. Link. Vil du ha flere kanaler må du bestille dekoder og digital-TV fra Canal Digital.

 

EDIT: Jeg tror ikke listen er helt identisk med det faktiske kanaltilbudet hos SiT, temmelig sikker på at man har Viasat 4 her. Skal sjekke.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...