Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må seie meg einig med deg Fredrik. Eg kom heim i 7-tida i dag, etter å ha vore på skulen sidan 8'ish. Dei siste 3 timane var konstant jobbing på kretsteknikklabben for å rekke tidsfristen (i tillegg kom vi ein time for seint til labben pga. misforståing). Og kva ventar meg når eg kjem heim? Jo 5 oppgåver i matte 3 eg ikkje hadde gjort ferdig, som skal inn i morgon. Livet er herleg dykk! :D

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Å snyte på lisensen er litt sketsjhumor anno 1978.

 

Stemmer. Like morsomt i dag som det var da!

 

Forresten: Det har gått mer enn 3 uker siden jeg fikk bekreftet klagesøknaden min. Skal det ta så lang tid?

 

Når jeg kom i klammeri (en i overkant kreativ kontrollør påståd at jeg personlig hadde bekreftet å ha en TV, enda han ikke snakket med meg engang) med lisensavdelingen tok det ca en uke å få besvart hver mail (de insisterer på å sende brev). Enden på visa ble forøvrig at jeg slapp å betale, men at jeg fikk en trussel om at jeg var sendt over til "utvidet kontroll", hva enn det skal bety, de har vel liten annen mulighet enn å komme på døra, det eneste eg kan tenke meg er å ta bilde igjennom vinduet, men det tviler jeg på er lov.

 

AtW

Lenke til kommentar

utvidet kontroll er vel at de kjører innom deg neste gang de er ute med peilebilen. problemet er at peileutstyret kun funker om du bor i hus, de har ingen anelse om det er du eller noen i leilighetene rundt som har tv om du bor i blokk. og bor du i hus, har du råd til å betale lisens:)

 

lisensmannen var forøvrig på øya for to-tre uker siden.

Lenke til kommentar
utvidet kontroll er vel at de kjører innom deg neste gang de er ute med peilebilen. problemet er at peileutstyret kun funker om du bor i hus, de har ingen anelse om det er du eller noen i leilighetene rundt som har tv om du bor i blokk. og bor du i hus, har du råd til å betale lisens:)

 

lisensmannen var forøvrig på øya for to-tre uker siden.

 

Jeg har liten tiltro til at NRK bruker noe peilebil, virker som mye utgifter for veldig lite, selv om det nok er teknsik mulig å få til. Uansett, om de vil kjøre rundt med en bil får de gjerne gjøre det, det plager meg ikke nevneverdig, at frekke fremmede ringer på eller snoker rndt vinduene derimot..., det kan vel dog kanskje argumenteres med at det grenser mot avlytting.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...