Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

And i Qoute

Jardar Eggesbø Abrahamsen: Exfac beidre en prono!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nal er faktisk ikke så uvanlig blant mattelærerne, det er flere som bruker det. Helt generelt er matematikklærerne mye flinkere enn lærerne i de andre fagene når det gjelder å tørke av tavlen. Raskere, grundigere og mer elegant. :p

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at en del ikke vet hva en nal er. Tror faktisk Rivertz refererte til gjenstanden som en "svaber" ...

Skrevet (endret)

Nal + langt skaft = svaber

Edit: Ifølge ordboken er det visst feil det også. Men der jeg bor for tiden kaller ihvertfall 500 personer nal og skaft for svaber.

Endret av endrebjo
Skrevet
Jeg har også lagt merke til at en del ikke vet hva en nal er. Tror faktisk Rivertz refererte til gjenstanden som en "svaber" ...

Vel, det er jo en schwaber, så det er ikke så rart. Har aldri hørt ordet nal før jeg heller.

Skrevet

Samme kan det være. Vi foreslo gjennom referansegruppen vår i matte 2 at Maakestad også burde begynne med det. Han tok det ikke helt seriøst.

Skrevet

Vi har fått streng beskjed om å passe på med eitt vi krysser vegen ved Bunnpris, i tilfelle Rivertz bommer på høgre og venstre. Skal eg først bli påkjørt, vil eg bli påkjørt av han.

Skrevet
Vi har fått streng beskjed om å passe på med eitt vi krysser vegen ved Bunnpris, i tilfelle Rivertz bommer på høgre og venstre. Skal eg først bli påkjørt, vil eg bli påkjørt av han.

Hvorfor vil du påføre ham psykiske problemer? Er det ikke bedre å bli påkjørt av en trygdesnylter?

Skrevet

Jeg ble akkurat ferdig med en tekstanalyse, da det slo meg at jeg aner ikke hva normen for overskrifter er. Skal det enkelt og greit være "Analyse av ...", eller står man fritt til å leke seg litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...