Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen har noen erfaringer ang. Moholdt studentby. skal begynne å studere til høsten på ntnu. Har rykter om at det er 40% fra utlandet, og at det er reltativt nyoppusset. stemmer dette? noen som anbefaler moholdt?

Moholt Alle er fin, fint. Du finner ikke noe bedre med samme standard til samme pris. Herman Kragsvei (også Moholt Studentby) er litt mer slitent og koster derfor 100kr mindre i mnd.

 

Jeg anbefaler Moholt Studentby.

Lenke til kommentar

Hørtes bra ut. Har også sett på lerkendal, men tror at det blir for dyrt. Noen som har bilder av fellesrommene og dursj + toalett på Moholdt / Lerkendal? Regner nesten med at standarden er omtrent lik på begge stedene, men at Lerkendal er dyrere pga. bygget er nyere og at beliggenheten er mer sentral.

Lenke til kommentar

Der er i alle fall eg heldig.. Har eit søskenborn som allereie studerar der oppe, dog han har litt liten hybel sjølv, så trur ikkje han likar at eg "kræsjar" resten av året hos han.

Eg vegrar meg for å bu i sånn svært kollektiv kor ein delar bad med 10 stk. Minium er å dele hybel med ein annan person, men HELST åleine :) Uansett, blir digg å flytte heimanfrå i alle fall :)

Lenke til kommentar
Lurer på om noen har noen erfaringer ang. Moholdt studentby. skal begynne å studere til høsten på ntnu. Har rykter om at det er 40% fra utlandet, og at det er reltativt nyoppusset. stemmer dette? noen som anbefaler moholdt?

 

Moholt sin fortreffelighet er nok relativt avhengig av hvem du deler kjøkken med, er det ok folk som ikke flytter hvert halvår er det bedre. Personlig likte jeg meg godt på moholt og ble boende der i 6 år. (og installerte en en hems av mahogny :)). Dog har det desverre blitt litt mindre liv der de siste årene.

 

AtW

Lenke til kommentar
Der er i alle fall eg heldig.. Har eit søskenborn som allereie studerar der oppe, dog han har litt liten hybel sjølv, så trur ikkje han likar at eg "kræsjar" resten av året hos han.

Eg vegrar meg for å bu i sånn svært kollektiv kor ein delar bad med 10 stk. Minium er å dele hybel med ein annan person, men HELST åleine :) Uansett, blir digg å flytte heimanfrå i alle fall :)

 

1 eller 2 må du nok forvente uansett. Slik som det er på Steinan der jeg er deler jeg dusj og dass (separat) med to andre. Og har egen vask og speil osv. på rommet. Fungerer utmerket. Var veldig skeptisk før jeg flytta opp selv. Men det er virkelig ikke noe stress.

Lenke til kommentar
1 eller 2 må du nok forvente uansett. Slik som det er på Steinan der jeg er deler jeg dusj og dass (separat) med to andre. Og har egen vask og speil osv. på rommet. Fungerer utmerket. Var veldig skeptisk før jeg flytta opp selv. Men det er virkelig ikke noe stress.

Godt mogeleg, men skal sjå kva eg får tak i. Eg er ikkje ein person som VIL isolere meg frå alt og alle og helst stengje meg inne på eit rom for meg sjølv :) Eg er berre redd for å kome i kollektiv med folk som gir totalt F i alt og alle, og som berre tenkjer på seg sjølv.

Lenke til kommentar
SiT har en studentby like nedenfor idrettsbygget på Gløshaugen. Det nest nærmeste blir vel fort Moholt.

Lerkendal er nok nærmere ;)

Bloksberg

Magnus den Godes gate 2 :p

Rett nedenfor elektrobygget, begynner riktignok å bli ca. umulig å gå opp bakken til gløs uten omveier, er jo bare is.

 

En litt kjip ting er at det ikke er noe særlig til felles oppholdsrom utenom det lille kjøkkenet man deler, hvis man ikke har andre ting å gjøre på ettermiddagene (noe jeg heldigvis har) kan man fort bli sittende litt for mye på rommet sitt.

Endret av pwnde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...