Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Forskjellen på Dragvoll og Gløshaugen er at Dragvollere ser så bra ut og er så smarte at de ikke trenger å gå på skolen for å møte det motsatte kjønn, eller få seg en grad.

 

Bare synd de ikke klarer å få seg en samfunnsnyttig jobb i samme slengen ;)

Hva skal vi med det?

 

Overleve?

Faktisk være til bruk for noe/noen?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynte å le i stad på skolen.. det var ett eller annet arbeidslivs-arrangement på Dragvoll.. Tipper Bunnpris, Rema, Vaktmesterstaben på NTNU, osv har stands der :)

 

Dessverre, det er bare de største departementene og litt annet rusk som Norge ikke har behov for som kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Jeg begynte å le i stad på skolen.. det var ett eller annet arbeidslivs-arrangement på Dragvoll.. Tipper Bunnpris, Rema, Vaktmesterstaben på NTNU, osv har stands der :)

 

Dessverre, det er bare de største departementene og litt annet rusk som Norge ikke har behov for som kommer på besøk.

 

Ja, pfft. Hvem trenger vel egentlig utenriksdepartementet uansett?

Lenke til kommentar

Hva er best av Dragvoll og Gløshaugen da? Har hørt at de på Dragvoll er mye flittigere, mens Gløshaugen bare er late hippier

 

Jeg begynte å le i stad på skolen.. det var ett eller annet arbeidslivs-arrangement på Dragvoll.. Tipper Bunnpris, Rema, Vaktmesterstaben på NTNU, osv har stands der :)

Tror Aetat er hovedsponsor.

Lenke til kommentar
Sigh. Gløshaugen vs Dragvoll er så unødvendig. Can't we all just get along? :love:
Nei.

 

 

Flittighet og utseende går omvendt proporsjonalt med hverandre. Det er noe alle vet.
Ja, man må være ganske flittig for å rekke å dra på 3 forelesninger i uka på dragvoll, lese 2 timer i uka, jobbe full dag på bunnpris 6 dager per uke, og dra på fylla på en torsdagskveld.. sånn ca en vanlig dragvollers hverdag. Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Nå legger du veldig opp til at vi får se et bilde av deg, cato!

Jeg er en berømt herremann som spankulerer på Dragvoll hver dag. Det er ikke noe særlig hokus-pokus å finne meg eller bilde av meg.

 

Flittighet og utseende går omvendt proporsjonalt med hverandre. Det er noe alle vet.
Ja, man må være ganske flittig for å rekke å dra på 3 forelesninger i uka på dragvoll, lese 2 timer i uka, jobbe full dag på bunnpris 6 dager per uke, og dra på fylla på en torsdagskveld.. sånn ca en vanlig dragvollers hverdag.

Vi jobber da ikke på Bunnpris, vi har ikke jobb.

Vi er ute mer enn 1 dag i uka.

 

Det der er nesten en fornærmelse.

Lenke til kommentar
Sigh. Gløshaugen vs Dragvoll er så unødvendig. Can't we all just get along? :love:
Nei.

 

 

Flittighet og utseende går omvendt proporsjonalt med hverandre. Det er noe alle vet.
Ja, man må være ganske flittig for å rekke å dra på 3 forelesninger i uka på dragvoll, lese 2 timer i uka, jobbe full dag på bunnpris 6 dager per uke, og dra på fylla på en torsdagskveld.. sånn ca en vanlig dragvollers hverdag.

 

Det var da en særdeles skoleivrig dragvoller du portretterer her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...