Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skal søke bolig nå (Begynner på NTNU til høsten). Lurte på om stilletiden som står i SIT's boliginstruks overholdes? Altså stille 23.00 søndag-torsdag og så 00.00 fredag og lørdag? Eller er det vanlig å lage egne avtaler innad i kollektivet? Stilletidene til SIT virker jo litt vel ambisiøse kanskje? Iallefall i helgene?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål. Ligger med kraftig influensa men har en øvingsoppgave som må leveres innen 17.02. Hvis jeg ikke blir ferdig til da pga sykdom, tror dere det vil være noe problem å få den utsatt uten legeerklæring eller annet? Har aldri måtte utsette en øvingsoppgave før, men er litt redd jeg må gjøre det med denne. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Er det en obiligatorisk oppgave? I de fleste fag går det jo greit å ikke levere inn en øvingsoppgave. Du kan jo bare sende mail til undass for å spørre om du trenger legeerklæring, og så skaffe det om du må ha.

 

Ja den er en obligatorisk øvingsoppgave, Ok skal spør stud.ass, men hva er din erfaring med det? Er det vanlig med lege erklæring?

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Ok, tusen takk for svar fra dere alle :). Ja skal se i helgen om jeg er i form til å få jobbet litt med oppgaven også må jeg se om jeg rekker å bli ferdig da :)

Går sikkert fint å spørre på forhånd. Si du er syk nå, men håper at du klarer å bli ferdig, men at du vil likevel sjekke for å være sikker. Tror du får mye mer positivt svar om du spør på forhånd for å vise at du vil gjøre dette ordentlig, enn å komme i etterkant.

Lenke til kommentar

 

Ok, tusen takk for svar fra dere alle :). Ja skal se i helgen om jeg er i form til å få jobbet litt med oppgaven også må jeg se om jeg rekker å bli ferdig da :)

Går sikkert fint å spørre på forhånd. Si du er syk nå, men håper at du klarer å bli ferdig, men at du vil likevel sjekke for å være sikker. Tror du får mye mer positivt svar om du spør på forhånd for å vise at du vil gjøre dette ordentlig, enn å komme i etterkant.

 

Det er sant :) Jeg skal gjøre det i morgen :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...