Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om steder på Gløshaugen hvor man kan stifte sammen 70-80 ark ?

 

Skal lese gjennom masteroppgaven min før levering og orker ikke lese på skjerm.

 

Jeg lurer på om det er en stifter i IT-bygget som kan stifte mange ark. Husker ikke om den er i kopirommet i første eller andre etasje.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet om steder på Gløshaugen hvor man kan stifte sammen 70-80 ark ?

 

Skal lese gjennom masteroppgaven min før levering og orker ikke lese på skjerm.

 

Jeg lurer på om det er en stifter i IT-bygget som kan stifte mange ark. Husker ikke om den er i kopirommet i første eller andre etasje.

 

 

 

hehe.. jeg kom akkurat hjem nå etter å ha letet rundt i både realfagbygget og elbygget.

Får prøve IT-bygget neste gang.

Lenke til kommentar

 

Den elektriske stiftemaskinen i El-bygget tar vel ganske mange ark..? Vet ikke om den fortsatt står der.

 

 

Den som står utenfor E-blokken i 2. eller 3. etg?

 

Får stikke innom og se om den fremdeles er der.

 

Takk!

 

 

Står vel en i den enden av glassgården som er nærmest hovedbygget også?

Lenke til kommentar

 

 

Den elektriske stiftemaskinen i El-bygget tar vel ganske mange ark..? Vet ikke om den fortsatt står der.

 

 

Den som står utenfor E-blokken i 2. eller 3. etg?

 

Får stikke innom og se om den fremdeles er der.

 

Takk!

 

 

Står vel en i den enden av glassgården som er nærmest hovedbygget også?

 

 

 

Ja det står noen saker der som jeg prøvde meg på uten videre suksess :)

Lenke til kommentar

Er det noen som tror at det er en liten risiko å ikke komme inn på førstevalget, hvis førstevalget er et studie som alle kom inn på i fjor? 

Vet det er et generelt og rart spørsmål, men er det noen her som har søkt på et åpent studie som ikke kom inn å landet på andrevalget?

 

edit: Førstevalget er på NTNU, men tror ikke det har mye å si.  

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Du kan jo begynne med å sjekke søkertall og antall plasser hos samordna. Da vil du se om alle kommer inn i år også, evt. hvor mange flere søkere det er enn plasser.

Ok :)

Det viste jeg ikke at jeg kunne gjøre :)

Hvor på siden gjør jeg det? Jeg har funnet antall plasser men ikke hvor mange som har søkt :(

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Nei sant det :p

 

Tusen takk :)

 

edit: Hmm rart Studieoversikten viser et annet antall plasser enn den listen du fant. 

Hva er da gjeldene  :hmm:? Regner med det er Studieoversikten siden den listen du fant er i fra mai. Men er det vanlig at de legger til plasser etter mai?

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Jeg har tatt bachelor ved (gamle) Hist og master ved NTNU. Nå etter fusjonen har karakterene fra Hist blitt med på karakterutskriften på NTNU. Jeg vil helst ikke ha med Hist-karakterene på vitnemålet fra NTNU (som jeg ikke har fått enda), kan jeg be om dette, og hvem er i så fall rette instans å kontakte?

Lenke til kommentar

Så da kom jeg inn på master informatikk AI  :)

 

Har et spørsmål om lånekassen og søknadsbehandling. Dette var ikke aktuell problemstilling da jeg begynte bachelor, derfor jeg spør.

 

Det står på nettsiden til Lånekassen at de fleste søknader behandles automatisk. På studentweb står det at studentstatus for høsten 2016 ikke er rapportert til lånekassen. Jeg takket ja til plassen for fire timer siden så det er forsåvidt greit nok enn så lenge. Men risikerer jeg å bli plassert i en manuell behandlingskø med ørten uker ventetid hvis jeg søker før studentstatus er rapportert? Og hvor hyppig rapporteres denne statusen fra NTNU til Lånekassen? 

Endret av bobbylongnails
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...