Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

 

Hvor mange fag kan man stryke i på et år? Altså hvor mange kont kan man maksimalt ta til sommeren? Går førsteåret forresten.

Folk har svart på spørsmålet ditt fra før, så våger meg litt utpå O/T og litt personlig rådgivning: step up your game til neste semester. Det blir ikke lettere, så bare sørg for å gå i flere forelesninger, og gjøre mer arbeid neste semester, ellers vil du få det veldig tøft utover studiet, med hengefag som ødelegger for de fagene du normalt har, som igjen gir deg hengefag osv osv.

 

Ja, ser den. Men planen er bare å ta kontene for så å være "i rute" igjen. Noen var forsåvidt taktisk kont også, siden jeg tar fem fag. Mens andre var rett og slett for vrien. Men flotte tips, absolutt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-cvVoQz

 

 

Hei igjen!

 

Jeg var på vei til å signere kontrakten for bolig fra SiT, men når jeg leser kontrakten så står det at jeg må betale husleien fra 01.06, mens studiene starter ikke før i august. Er det virkelig slik, og går det an å slippe det? Jeg kommer jo ikke til å bo der før om to måneder...

Er du førsteårsstudent med tilbud om bolig?

 

Det er jeg. Hvordan det?

 

 

Jeg òg, men uten tilbud om boplass...

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei igjen!

 

Jeg var på vei til å signere kontrakten for bolig fra SiT, men når jeg leser kontrakten så står det at jeg må betale husleien fra 01.06, mens studiene starter ikke før i august. Er det virkelig slik, og går det an å slippe det? Jeg kommer jo ikke til å bo der før om to måneder...

Er du førsteårsstudent med tilbud om bolig?

 

Det er jeg. Hvordan det?

 

 

Jeg òg, men uten tilbud om boplass...

 

 

Jeg skal på utveksling nå i 2015/16, så hvis du vil bo i min hybel (som er svært nært gløs) for ett år så er det bare å sende PM. 

Lenke til kommentar

IME er sein med å tråle igjennom Studass-stillinger til høsten... Er også irritert på at de ikke har oppdatert antall tidlige erfaringer fra nåværende semester jaja. Er heldigvis andre måter å tjenegryn på NTNU.

Vet du hvor lenge det vanligvis tar å få svar på søknad om studass stilling? Venter selv på ITGK, "396 søkere på 70 stillinger"...

Lenke til kommentar

 

IME er sein med å tråle igjennom Studass-stillinger til høsten... Er også irritert på at de ikke har oppdatert antall tidlige erfaringer fra nåværende semester jaja. Er heldigvis andre måter å tjenegryn på NTNU.

Vet du hvor lenge det vanligvis tar å få svar på søknad om studass stilling? Venter selv på ITGK, "396 søkere på 70 stillinger"...

 

 

Jeg har fått svar på den ...

 

Edit: Du har søkt matlab kanskje? Er python jeg har fått svar på.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Burde jeg gratulere deg?

 

Ja, søkte Matlab. Men som de skriver, tilbudene sendes i puljer, bare å vente...

 

Nei? Jeg mente det ikke slik, ville bare informere om at det faktisk var blitt sendt ut svar. Men var ikke klar over at de ble sendt i puljer.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cvVoQz

Tilbud om hybel ved Nedre Singsakerslette :) !!

 

1. Ser beliggenheten er kjempegod, men hvordan er standarden?

2. Leiekontrakten starter fom. 3. juni. Betyr det at jeg må betale 2 husleier før innflytning?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cvVoQz

1. Kommer an på hvilken del av studentbyen du har fått hybel i.

2. Ja

 

Har fått plass ved Singsakerbakken 4. Er det de nye eller gamle husene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...