Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

En jeg bor med hadde ganske langt under ren C i snitt, men kom inn lett uansett. Dere må huskepå at der er USA vi snakker om her - har du råda, har du lov.

 

Som sagt, de har skjerpet opptakskravene. Før var det derimot omtrent helt åpent. "Har du råd, har du lov" stemmer i hvert fall ikke, selv om det er USA. Tror du man kommer inn på MIT, Berkeley osv med D i snitt?

 

 

Nope. Han kom inn med D etter at de hadde "skjerpet" kravene. Såklart gjelder ikke regelen alltid, som for MIT og Berkeley. Det er bare en generell huskeregel for USA.

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Angående Statistikk-eksamen i morgen, så ble jeg nå plutselig litt småstresset da jeg oppdaget at det står:

 

  • Gult ark: Et stemplet gult A5-ark med egne håndskrevne formler og notater. Disse finnes i et stativ på veggen i 7. etasje i sentralbygg 2.
Som lovlig hjelpemiddel. Reagerte først nå på at det er et A5-ark. Da jeg var og hentet et gult ark tidligere, så hentet jeg det første jeg så, nemlig et gult A4-ark. Har jeg bæsja på leggen nå, eller er det A4-ark som gjelder?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Stemmer det at man blir satt ned et trinn om man havner 30stp bak?

Du blir flyttet et kull oppover dersom du ikke ligger mer enn 22,5 SP bak etter sommeren. Så med andre ord blir du værende på samme trinn.

 

:dremel:

 

 

Oops, takk.

 

 

Angående Statistikk-eksamen i morgen, så ble jeg nå plutselig litt småstresset da jeg oppdaget at det står:

 

  • Gult ark: Et stemplet gult A5-ark med egne håndskrevne formler og notater. Disse finnes i et stativ på veggen i 7. etasje i sentralbygg 2.
Som lovlig hjelpemiddel. Reagerte først nå på at det er et A5-ark. Da jeg var og hentet et gult ark tidligere, så hentet jeg det første jeg så, nemlig et gult A4-ark. Har jeg bæsja på leggen nå, eller er det A4-ark som gjelder?

 

 

Tips: hvis du deler A4-arket ditt i to får du to A5-ark. Pass på å bruke den delen som er stemplet, da.

Lenke til kommentar

 

Tips: hvis du deler A4-arket ditt i to får du to A5-ark. Pass på å bruke den delen som er stemplet, da.

 

Er det lov? Trodde de var merket slik at folk ikke skulle ta med ureglementære ark?

 

Nå blir jeg bare mer og mer usikker på hva jeg skal gjøre. Får vurdere å høre med en av eksamensvaktene om det går greit, eller om jeg heller skal satse på at de ikke reagerer på det. Dersom en av vaktene under eksamen oppdager at jeg har et halvt A4-ark istedet for et A5, hva er det verste som kan skje? Ser for meg at det er en så liten ting at det er bortkastet å bruke noe tid på det.

Lenke til kommentar

 

Tips: hvis du deler A4-arket ditt i to får du to A5-ark. Pass på å bruke den delen som er stemplet, da.

 

Er det lov? Trodde de var merket slik at folk ikke skulle ta med ureglementære ark?

 

 

Hva mener du med merket? Både A4- og A5-arkene er jo gule, og stempelet er jo så vidt jeg vet bare et vanlig IMF-stempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...