Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått studieplass gjennom SO ennå? Skrik ut, så jeg kan slite ut F5 her istedet for å måtte finne frem mobilen og logge på inn på SO.

 

DA ER DET KLART (skrek så høyt jeg klarte :p )

 

For de intresserte :

 

Poeng grense i ordinær kvote:

 

Ind.øk : 61.8

Teknisk Kybernetikk: 52.2

 

Noen som veit hva PuP hadde som poeng grense i ordinær kvote ?

Endret av Ingeniøerstudent
Lenke til kommentar

Hvorfor kommer ikke det interne opptaket samtidig som samordna? :nei2:

 

Edit: Og så var det dette med å lese hele siden om masteropptaket før man spør dumme spørsmål. Jaja.

 

Du får svar på søknaden per e-post 19. juli. Du må registrere svaret ditt via Søknadsweb innen 26. juli.
Endret av Miss Piggy
Lenke til kommentar

Fikk tilbud på informatikk bachelor, som er greit nok selv om jeg vil inn på siv.ing. Havnet på 19. plass på ventelista på kom.tek. og 11. plass på elektronikk. Kan noen fortelle meg hvor store/små sjansene mine er for å bli tatt opp på etteropptaket?

Lenke til kommentar

DA ER DET KLART (skrek så høyt jeg klarte :p )

 

Trodde du har vært sikker på å komme inn i et halvt år nå jeg. :p

 

haha, stemmer det. Jeg prøvde hele tiden å ligge litt i forkant av prosessen med tanke på innpass av fag og opprykk til høyere årstrinn. Men både programledere, studentservice og andre sa jeg måtte vente. Så ble mer og mer usikker de siste dagene, siden det var så mye "men, men, man veit aldri, kan ikke garantere... osv." Men alltid like spennende med opptak da :p

 

 

Jøss, trodde opptaket var den 20. juli?

 

Tror ikke de vil risikere at ting går gærnt (systemet kollapser....f.eks som med Alltinn) Husker jo ogs[ at de i år måtte forlenge søknadsfristen med 1 døgn pga problemer. Så tror de veit at det er best for dem og søkerne at det kommer noen dager før 20 Juli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...