Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Ser at for noen år siden måtte man skrive en begrunnelse for klage på eksamenskarakter. Er ikke dette nødvendig lenger? Bare å sende skjemaet som jeg har fylt inn?

Det er i hvert fall ikke nødvendig ved IME. Faktisk er så det vel heller ikke mulig. Klager man så går besvarelsen(e) til ny sensur, og da spiller ikke første sensur noen rolle lenger.

 

Saken blir naturligvis en helt annen om du klager på formelle feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nytt fra i år i holde kont i MA-emner, så den blir ganske så garantert i august. Jeg mener å huske at det ble sendt ut e-post om dette i fjor høst.

 

Edit:

 

Hei!

Fra og med dette studieåret, 2011/ 2012, vil vi gå over til kontinuasjonseksamen også for realfagsemner i matematiske fag. Dette er emner hvor emnekoden starter med MA- eller ST (unntatt emner som er masteroppgaver).

Den første kontinuasjonseksamen etter denne ordningen vil bli arrangert ca. primo august 2012 (samtidig med konten for siv.ing. studiet).

Som en overgangsordning vil det høsten 2011 bli arrangert en ekstraordinær avsluttende eksamen i alle MA- og ST-emner. Dette for at alle kandidater som var oppe til eksamen våren 2011 skal få en mulighet til å ta eksamen i emnene før neste ordinære eksamen våren 2012.

Eksamenskontoret vil opprette eksamensdatoer etter 15. september. De vil så langt det lar seg gjøre forsøke å finne datoer som ikke kolliderer med andre eksamensdatoer.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Jeg skal mest sannsynligvis begynne på Datateknikk denne høsten, og trenger en hybel. Hvilken studentby vil dere anbefale?

Skal sannsynligvis begynne på Datateknikk selv! ^^

Pga. presset hos SiT la jeg inn en søknad hos Voll studentby, og jeg og en kompis leier en dublett (deler bare kjøkken) der. Ikke helt optimalt mtp. areal og lokasjon, men bussen går svært ofte og tar bare 7 min opp til Gløshaugen.

Legg inn en søknad? Privat by. Tror de enda har noe ledig, men er ikke sikker.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Jeg skal mest sannsynligvis begynne på Datateknikk denne høsten, og trenger en hybel. Hvilken studentby vil dere anbefale?

Skal sannsynligvis begynne på Datateknikk selv! ^^

Pga. presset hos SiT la jeg inn en søknad hos Voll studentby, og jeg og en kompis leier en dublett (deler bare kjøkken) der. Ikke helt optimalt mtp. areal og lokasjon, men bussen går svært ofte og tar bare 7 min opp til Gløshaugen.

Legg inn en søknad? Privat by. Tror de enda har noe ledig, men er ikke sikker.

 

Har du fått vite addressen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...