Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med hybel fra SIT hvis man ikke ønsker å dele bad med noen og ikke vil dele kjøkken med så altfor mange? Noen som passer dette og ikke ligger altfor usentralt? Og betaler man veldig mye ekstra for dette?

SiT har en del hybler med eget bad på Bloksberg studentby. Men det er nok stor pågang på dem, så du har nok ikke sjans til å få dem sånn uten videre nå. Tror de kostet litt mer enn andre hybler, men det kan du jo strengt tatt sjekke selv.

Lenke til kommentar
Din e-post har overskredet avtalt kvote / frist som er 20GB.

Din kjøres på 23GB grunn til skjulte filer og mapper på

Postkassen din og There Will Be en oppgradering i vår database og e-post

Senter We Are Slette alle ubrukte Mail Accounts.You er pålagt å Bekreft

Mail kontoen ved å bekrefte Your Mail Identity. KLIKK HER for å oppdatere kontoen nå

Dette forhindrer at postkontoen fra vært stengt under denne øvelsen

Vennligst Valider postkassen og øke kvoten.

 

Synes iallefall at de burde anstrenge seg litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som går på sivilingeniør linjen "Industriell kjemi og bioteknologi"? Hvordan er det? Hva blir man etter endt studie?

 

takk på forhånd for svar

 

edit: uff, jeg var veldig trøtt da jeg skrev dette, så jeg har korrigert teksten litt :p

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Woho, da har jeg søkt bygg- og miljøteknikk. Lurer på om noen vet hvilke bøker som skal brukes i infrastruktur? Ser at det står kompendium på nettsidene, betyr det at vi ikke trenger bok? Vil gjerne begynne å lese i sommer. Noen som har kompendiumet digitalt? ;-)

Flott!

 

Jeg begynner på tredje året nå på den linja (så jeg hadde ikke det faget), men ja, det er bare kompendier (og forelesningsfoiler) i det faget. Forhåpentligvis får de litt skikk på det faget til høsten. De som hadde det i fjor høst var ikke helt fornøyde, men så var det første året det faget ble kjørt.

 

Jeg kan sikkert finne de kompendiene hvis du er interessert. Anbefaler egentlig ikke å begynne å lese på det stoffet, har hørt at det skal være veldig kjedelig.

Lenke til kommentar

Woho, da har jeg søkt bygg- og miljøteknikk. Lurer på om noen vet hvilke bøker som skal brukes i infrastruktur? Ser at det står kompendium på nettsidene, betyr det at vi ikke trenger bok? Vil gjerne begynne å lese i sommer. Noen som har kompendiumet digitalt? ;-)

Forelseningsnotater som legges ut på its. Faget er (var ihvertfall) helt elendig lagt opp, hele faget virka bare random sammensatt, men regner med de retter det opp etter tilbakemeldingene i fjor. Begynn heller å lese på Matte 1 eller Kjemi.

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye av det som er repetisjon, men du har en fordel ved å ha hatt kjemi før. Mest fordi du da er inneforstått med diverse "kjemi-begrep".

 

Matte 1 kommer nok til å kreve mest innsats, så det er sikkert lurt å fokusere på det hvis du vil gjøre noe før semesterstart.

Lenke til kommentar

Du trenger strengt tatt ikke dra før den 15. hvis du ikke skal være med på oppfriskningskurs, men med mindre du flytter inn i innredet hybel trenger du vel å dra noen turer på IKEA og slikt. Det er et herk å innrede hybel, delta på fadderaktiviteter og delta på teknostart/realstart samtidig.

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye av det som er repetisjon, men du har en fordel ved å ha hatt kjemi før. Mest fordi du da er inneforstått med diverse "kjemi-begrep".

 

Matte 1 kommer nok til å kreve mest innsats, så det er sikkert lurt å fokusere på det hvis du vil gjøre noe før semesterstart.

 

Jepp, da skal jeg gjøre det :-)

Lenke til kommentar

Du trenger strengt tatt ikke dra før den 15. hvis du ikke skal være med på oppfriskningskurs, men med mindre du flytter inn i innredet hybel trenger du vel å dra noen turer på IKEA og slikt. Det er et herk å innrede hybel, delta på fadderaktiviteter og delta på teknostart/realstart samtidig.

Hybelen er innredet, men antar at jeg må en tur på Ikea allikevel. Ser at immatrikuleringen er på en tirsdag så jeg satser på at det går greit å dra nedover helga før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...