Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4M: "På grunn av enkel eksamen ble rettingen noe streng, men alle punkter er tillagt like mye

vekt."

 

Jeg ønsker en bedre karakter og kommer sannsynligvis til å sende inn klage. Ny sensor får vel ikke info om at det var en lett eksamen og dermed streng sensur?

 

Mener også at jeg fortjener full score på oppgave 4b siden jeg har gjort det som oppgaveteksten sier (brukt polynomet fra oppgave 4a sammen med et Lagrangepolynom som er 1 i x=3 og funnet et nytt polynom som har de rette verdiene for de oppgitte x-verdiene), men ikke gjort det samme som LF og kommet frem til et "styggere" polynom. Er det noe poeng i å sende epost til faglærer om dette?

Lenke til kommentar

4M: "På grunn av enkel eksamen ble rettingen noe streng, men alle punkter er tillagt like mye

vekt."

 

Jeg ønsker en bedre karakter og kommer sannsynligvis til å sende inn klage. Ny sensor får vel ikke info om at det var en lett eksamen og dermed streng sensur?

Det er godt mulig han får vite om dette. De eksterne sensorene som blir oppnevnt er ofte (som regel?) bekjente av faglærerne. Vil anta at de fleste faglærerne da forteller hvordan eksamen og sensur har foregått, men det er selvfølgelig opp til den nye sensoren om han vil la dette påvirke sin bedømmelse.

 

 

Ellers vil jeg ikke anbefale noen å klage på fluid-karakteren sin, med mindre de ønsker å gå ned i karakter ;)

Endret av TWA
Lenke til kommentar

så folk mener fluidene er oppjustert? så vidt jeg så var det latterlige mengder stryk. jeg fikk selv c og var ganske sikker på at det var det jeg skulle få, men det er jo en veldig bred karakter så det er ikke så lett å tolke noe ut av det

Lenke til kommentar

Noen som eier tilleggsheftene til TDT4105 (ITGK), og som har lyst til å låne de bort en liten periode? Kunne tenkt meg å starte på faget i sommer da det blir hektigst til høsten; Da kan det kanskje være kjekt å ha disse.

Se på htmldog.com, der står alt du trenger å vite fra det ene heftet og mere til, bare MYE bedre forklart, dvs slik det skal forklares. Jeg vil tro du netto bruker mindre tid også. Med litt leking med html+css er du godt i mål! :)

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om "Elgestergate 47"? Tenker å flytte inn der til høsten. =)

 

Er ikke det den nye studentbyen? Isåfall er det vel ett gigantisk felleskjøkken. Og det er jo klin oppi elgseter da, med de ulempene det medfører.

 

AtW

 

Den nye studentbyen er vel Klæbuveien 52, eller har jeg misforstått helt?

 

Hvis Elgsetergate 47 er der jeg tror det er, så er det uansett like ved den nye studentbyen ("Teknobyen"). Mener det er bygget som ligger vegg i vegg med Klæbuveien 52, og det er jo et greit område i bo i mener jeg. Bare en liten - men veldig bratt - bakke opp til Gløshaugen. Klart, du får jo mer trafikkstøy om du bor på Elgseter-sida enn om du bor på Klæbuveien-sida, men skal vel gå greit. 100 m til Rema 1000 som brukes flittig av studentene i området. 200-300m til stor Bunnpris som også har post i butikk. Gansgavstand til sentrum, og 5-10 min til Samfundet. Kort vei til busstopp der alle relevante busser utenom nr. 5 går forbi, og gangavstand til St. Olav.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...