Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apocalypse armor f.eks. er ikke rollbart. Det består av Enhanced Leather Armor som blir hacket og så tilsatt en Clanalizer. Carbonum armor blir laget fra scratch, o.s.v.

5466628[/snapback]

 

Vel du kan faktisk loote storm carbonium :p

Fant det i "Formans" engang på mr. plumbo

Lenke til kommentar

Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

5483790[/snapback]

 

 

Sucks to be you then

 

Jeg har det fortsatt litt gøy i AO spiller litt mindre nå enn jeg gjorde

 

/Harakiri

Lenke til kommentar

Sucks to be you then

 

Jeg har det fortsatt litt gøy i AO spiller litt mindre nå enn jeg gjorde

 

/Harakiri

5484076[/snapback]

 

*håpe at LE får litt fart i sakene igjen*

5484600[/snapback]

 

Tror ikke du behøver å vente så lenge, ser ut som det kommer mye snacks i content patcher fremover

 

SL quests f.eks :)

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Sucks to be you then

 

Jeg har det fortsatt litt gøy i AO spiller litt mindre nå enn jeg gjorde

 

/Harakiri

5484076[/snapback]

 

*håpe at LE får litt fart i sakene igjen*

5484600[/snapback]

 

Tror ikke du behøver å vente så lenge, ser ut som det kommer mye snacks i content patcher fremover

 

SL quests f.eks :)

 

/harakiri

5484675[/snapback]

joda men mye av det er for de lavere folka :p

Lenke til kommentar

Blir du fornøyd om du får beskjed om å drepe The Beast med en teskje av sølv da? Bør vel være passende utfordring for en uber hardcore AO-spiller :)

 

Neida, vet godt hva dere snakker om. Selv er jeg ikke bekymret. Min main er bare 203, og jeg begynte på en MA Doc for to dager siden, som har nådd 33 og har et par perks som venter på aktivering når rette levels kommer.

 

Har vært med i noen intense AI raids de siste dagene, har vondt i venstrehånden ennå etter all navigeringen i hurtigbaren. Lurer på hvordan folk klarer å holde på med slikt fra morgen til kveld.. forutsigbare aliens, gyselige farger i skipet o.s.v.

 

 

Må forresten bare nevne en flause jeg gjorde her om dagen..

 

Der sto vi da, et fullt team klare for den neste invasjonen.. og så fant jeg ut (for et bra tidspunkt) at jeg ikke hadde fler nanostims igjen.. så jeg spurte om det var ok at jeg instagriddet til OA for å kjøpe fler. Vips så klikket jeg feil knapp i QB og der gikk hele teamet i gridden, inkludert folk som ikke var i orgen... liten pause, så "WTF?!". Gjett hvem som ble populær.. Da jeg kom tilbake hadde den første bølgen allerede ankommet.

 

Vurderer å ommøblere de knappene ja.. :whistle:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

5483790[/snapback]

 

 

Sucks to be you then

 

5484076[/snapback]

 

Så absolutt ikke - har det utrolig mye mer morsomt i WoW enn jeg noensinne hadde i AO :p

Lenke til kommentar
Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

5483790[/snapback]

 

 

Sucks to be you then

 

5484076[/snapback]

 

Så absolutt ikke - har det utrolig mye mer morsomt i WoW enn jeg noensinne hadde i AO :p

5488863[/snapback]

 

 

Hvorfor tar du deg da tid til å gråte over spilt melk?

Lenke til kommentar
Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

5483790[/snapback]

 

 

Sucks to be you then

 

5484076[/snapback]

 

Så absolutt ikke - har det utrolig mye mer morsomt i WoW enn jeg noensinne hadde i AO :p

5488863[/snapback]

 

 

Hvorfor tar du deg da tid til å gråte over spilt melk?

5488979[/snapback]

 

Jøss - virker jo som jeg har såret noen ved å si at jeg ikke er hekta på AO lenger.

 

Uansett - grunner til at jeg fortsatt "prøver" å logge inn og ha det moro:

 

-AO var mitt første MMORPG, begynte i desember 2001, og fulgte spillet gjennom en del forandringer/nerfs/player-"evakueringer" osv. Har hatt *mye* moro med det spillet.

-Den ene accounten betaler jeg fortsatt på: (Flott at man betaler pr. år i god tro om at man skal spille evig)

 

På den andre side:

 

-Det har vel gått opp for meg at AO går altfor sakte fremover, det som måtte til for å innse det var faktisk å teste gresset på den andre siden - istedenfor å bannlyse det som faktisk gjør det som jeg selv også gjorde en stund, før tower wars på rk2 tok helt av og ødela spillegleden for min del.

Lenke til kommentar

Det er jo knallbra at du fortsetter å betale for AO selv om du ikke spiller det særlig mye mer, det viser at du ønsker å støtte Funcom og spillet videre. Dessuten vet vi jo ikke veldig mye om hvordan Lost Eden vil bli. Jeg vil forhåndsbestille den slik jeg gjorde med Alien Invasion, mest fordi jeg vil ha den kule greia (hva det nå blir) som følger med, he he. Men også fordi jeg er sikker på at LE vil medføre en del nye ting utenom mechs og mer PvP, som f.eks. nye våpen, armor og slikt.

Lenke til kommentar
Det er jo knallbra at du fortsetter å betale for AO selv om du ikke spiller det særlig mye mer, det viser at du ønsker å støtte Funcom og spillet videre. Dessuten vet vi jo ikke veldig mye om hvordan Lost Eden vil bli. Jeg vil forhåndsbestille den slik jeg gjorde med Alien Invasion, mest fordi jeg vil ha den kule greia (hva det nå blir) som følger med, he he. Men også fordi jeg er sikker på at LE vil medføre en del nye ting utenom mechs og mer PvP, som f.eks. nye våpen, armor og slikt.

5493475[/snapback]

 

Vel, hovedgrunnen til at jeg betaler fortsatt er vel at jeg betalte pr. år (gjorde alltid det eller pr. 6 måneder), og sluttet ca. 2 måneder etterpå ;)

Lenke til kommentar
Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

5483790[/snapback]

 

 

Sucks to be you then

 

5484076[/snapback]

 

Så absolutt ikke - har det utrolig mye mer morsomt i WoW enn jeg noensinne hadde i AO :p

5488863[/snapback]

 

 

Hvorfor tar du deg da tid til å gråte over spilt melk?

5488979[/snapback]

 

Jøss - virker jo som jeg har såret noen ved å si at jeg ikke er hekta på AO lenger.

 

Uansett - grunner til at jeg fortsatt "prøver" å logge inn og ha det moro:

 

-AO var mitt første MMORPG, begynte i desember 2001, og fulgte spillet gjennom en del forandringer/nerfs/player-"evakueringer" osv. Har hatt *mye* moro med det spillet.

-Den ene accounten betaler jeg fortsatt på: (Flott at man betaler pr. år i god tro om at man skal spille evig)

 

På den andre side:

 

-Det har vel gått opp for meg at AO går altfor sakte fremover, det som måtte til for å innse det var faktisk å teste gresset på den andre siden - istedenfor å bannlyse det som faktisk gjør det som jeg selv også gjorde en stund, før tower wars på rk2 tok helt av og ødela spillegleden for min del.

5490605[/snapback]

 

Har ingen problemer med at du ikke liker AO lengre og spiller WOW (jeg spiller wow selv om dagen)

Problemet mitt er at denne tråden (i forhold til standarden som Gamer.no pleier å holde) er relativt grei, det er mulig for nybegynnere å lære litt her inne og tonen er god. Dermed synes jeg du kunne ha såpass respekt for de av oss som fortsatt spiller at du tok med deg den "uff så lei jeg er av AO" holdningen din til en annen tråd og heller la de av oss som faktisk nyter spillet få gjøre det ifred. Om du har noen tips til nye spillere , eller innspill på andre ting så er det flott å bidra med, men siden dette er en av de få trådene på forumet som faktisk er verdt å følge med på (wow delen av forumet her er substandard, med unntak av første post på stickies). Ikke noe personlig angrep på deg, er du lei Ao så er det fullt forståelig, og personlig har jeg også begynt å se mangler ved spillet og har det kjempefestelig i wow , men stønning og annet unyttig crap hadde jeg gjerne sett at du opprettet en ny tråd for.

 

PS: Nei jeg er ikke moderator og tror heller ikke at jeg er det, dette er ment som en oppfordring fra en deltager i tråden.

 

/Harakiri

Lenke til kommentar
Logget på AO for første gang siden april i fjor her i forrige uke - ingenting nytt å se, ingen nye items å hive etter, ingen friends online - ser ut til at WoW har kvelt all lyst til å spille AO for min del.

 

Synd, da min /played fordelt på 214 MP, 210 MA og en 175ish shade twink egentlig er altfor mye ><

5483790[/snapback]

 

 

Sucks to be you then

 

5484076[/snapback]

 

Så absolutt ikke - har det utrolig mye mer morsomt i WoW enn jeg noensinne hadde i AO :p

5488863[/snapback]

 

 

Hvorfor tar du deg da tid til å gråte over spilt melk?

5488979[/snapback]

 

Jøss - virker jo som jeg har såret noen ved å si at jeg ikke er hekta på AO lenger.

 

Uansett - grunner til at jeg fortsatt "prøver" å logge inn og ha det moro:

 

-AO var mitt første MMORPG, begynte i desember 2001, og fulgte spillet gjennom en del forandringer/nerfs/player-"evakueringer" osv. Har hatt *mye* moro med det spillet.

-Den ene accounten betaler jeg fortsatt på: (Flott at man betaler pr. år i god tro om at man skal spille evig)

 

På den andre side:

 

-Det har vel gått opp for meg at AO går altfor sakte fremover, det som måtte til for å innse det var faktisk å teste gresset på den andre siden - istedenfor å bannlyse det som faktisk gjør det som jeg selv også gjorde en stund, før tower wars på rk2 tok helt av og ødela spillegleden for min del.

5490605[/snapback]

 

Har ingen problemer med at du ikke liker AO lengre og spiller WOW (jeg spiller wow selv om dagen)

Problemet mitt er at denne tråden (i forhold til standarden som Gamer.no pleier å holde) er relativt grei, det er mulig for nybegynnere å lære litt her inne og tonen er god. Dermed synes jeg du kunne ha såpass respekt for de av oss som fortsatt spiller at du tok med deg den "uff så lei jeg er av AO" holdningen din til en annen tråd og heller la de av oss som faktisk nyter spillet få gjøre det ifred. Om du har noen tips til nye spillere , eller innspill på andre ting så er det flott å bidra med, men siden dette er en av de få trådene på forumet som faktisk er verdt å følge med på (wow delen av forumet her er substandard, med unntak av første post på stickies). Ikke noe personlig angrep på deg, er du lei Ao så er det fullt forståelig, og personlig har jeg også begynt å se mangler ved spillet og har det kjempefestelig i wow , men stønning og annet unyttig crap hadde jeg gjerne sett at du opprettet en ny tråd for.

 

PS: Nei jeg er ikke moderator og tror heller ikke at jeg er det, dette er ment som en oppfordring fra en deltager i tråden.

 

/Harakiri

5494192[/snapback]

 

Ta det på en PM, spar "sucks to be you" til noen som virkelig har det vondt her i livet hvis syrlige kommentarer er din ting, hadde ikke kostet meg noe å fjerne alt sammen da jeg jo innser at å skjene over mot off-topic er noe jeg gjør litt for ofte.

 

Uansett - for de som vil plukke opp mer angående Anarchy Online, så ville jeg heller prøvd meg på forums.anarchy-online.com, kan ikke huske å ha kommet over så mange referanser til alle guides/stickies som finnes der, da jeg selv spilte så synes jeg og de fleste andre at det var veldig få som var aktive brukere av forumet. "Market"-tråder for begge dimensjoner hvor man kan få gjort noen gode kjøp, RP-forum osv, egne class-forums osv.

 

AO har et *meget* bra community, og de har moderatorer som faktisk er aktive og fjerner useriøse innlegg, noe mange av oss har sett at f.eks. WoW-forumene absolutt ikke har. Search-funksjonen på AO-forumene funker også bra, lett å finne gamle guides man skulle ha lyst til å lete fram.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...