Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom aldri lengre enn til "Rookie" med mine 2 pvp-toons i AO. Men jeg har aldri vært med på dårligere pvp enn den som er i AO, man skjønner det etterhvert...

5430467[/snapback]

 

pvpen er beldig ubalansert ja, men imo er den morsom. Selv hadde jeg ingen ferdige twiinks (pga. lvl fra 60 til 61 osv. utrolig irriterende :( ) Var bare rookie selv jeg og. Men var mainen min og ingen twink :p heller ikke det beste gearet ( noe bra ihvertfall) :p

Lenke til kommentar

Er det problemer med serveren for tiden (RK2), eller er det linja? Linja virker grei her (Telenor, kjørt tracert, vanlig responstid), men når jeg f.eks. gridder kan det ta en evighet før jeg kommer inn eller ut. Akkurat nå valgte jeg å tvangsavslutte klienten da den ganske enkelt hang opp når jeg skulle forlate Fgrid. Før det hadde det tatt rundt 2min å komme inn der. Høyst uvanlig for min del, pleide å gå kjapt før.

 

Ser også at når det skjer i missions slutter mobs å angripe meg en stund, så det virker ikke som det er på min ende det skjer?

 

Det står ikke noe om at AO klienten ikke svarer når jeg kjører Ctrl+Alt+Del, så det virker som den ikke får kontakt med serveren. Dette skjer oftere nå enn jeg kan huske fra før.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Takket være orgen jeg ble med i samme dag som jeg kom tilbake, var det ikke noe problem å sikre seg f.eks. Superior Sentinel armor. Etter det har det vært noen AI raid, missions i SL og slikt. Azur, T2 og 3 raids står også på timeplanen. I går måtte jeg tanke Ado hecks med fixeren min.. noe jeg ikke er overbegeistret for da det gikk relativt sakte å drepe dem med et team av folk helt ned i lvl 155 eller noe :p Ellers har orgen vært behjelpelig med andre ting folk trenger, og "what goes around comes around", d.v.s. en blir mer inspirert til å hjelpe andre når en selv får hjelp.

Lenke til kommentar
Takket være orgen jeg ble med i samme dag som jeg kom tilbake, var det ikke noe problem å sikre seg f.eks. Superior Sentinel armor. Etter det har det vært noen AI raid, missions i SL og slikt. Azur, T2 og 3 raids står også på timeplanen. I går måtte jeg tanke Ado hecks med fixeren min.. noe jeg ikke er overbegeistret for da det gikk relativt sakte å drepe dem med et team av folk helt ned i lvl 155 eller noe :p Ellers har orgen vært behjelpelig med andre ting folk trenger, og "what goes around comes around", d.v.s. en blir mer inspirert til å hjelpe andre når en selv får hjelp.

5461882[/snapback]

 

guild er det du er med i?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle lese igjennom hele denne tråden, helt til jeg fant ut at det var over 60 sider! :tease:

 

Anyway, spiller engineer på Rubi-ka2 og er lvl9 atm.

 

Problemet er at jeg ikke helt har forstått poenget med gamet! Eneste jeg gjør er å rote rundt romebyen og banke diverse lowlvl monster, mest fordi jeg ikke tør gå lengre vekk fra byen, har en sterk tendens til å rote meg bort.

Første gangen jeg spilte det brukte jeg over 40 min på å finne veien ut av Rome..

Syns spillet virker litt rotete, men har det fortsatt litt gøy når jeg spiller det.

 

Noen tips til å finne fram? Hvor man skal gå osv? Dessuten, hva skal man gjøre når man har havnet langt til pokkerivold?

Havna i en skau istad, fant aldri veien hjem igjen så jeg måtte ta terminate.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle lese igjennom hele denne tråden, helt til jeg fant ut at det var over 60 sider!  :tease:

 

Anyway, spiller engineer på Rubi-ka2 og er lvl9 atm.

 

Problemet er at jeg ikke helt har forstått poenget med gamet! Eneste jeg gjør er å rote rundt romebyen og banke diverse lowlvl monster, mest fordi jeg ikke tør gå lengre vekk fra byen, har en sterk tendens til å rote meg bort.

Første gangen jeg spilte det brukte jeg over 40 min på å finne veien ut av Rome..

Syns spillet virker litt rotete, men har det fortsatt litt gøy når jeg spiller det.

 

Noen tips til å finne fram? Hvor man skal gå osv? Dessuten, hva skal man gjøre når man har havnet langt til pokkerivold?

Havna i en skau istad, fant aldri veien hjem igjen så jeg måtte ta terminate.

5462924[/snapback]

Vel Rome er en ganske avangsert by når du først kommer til den.. Hadde gladlig vist deg litt rundt på Rubi-ka men dessverre så har det seg vist sånn at du er på feil server :tease: Men det er sikkert noen andre rundt her som kan vise deg litt rundt.

 

En ting til. Rett utenfor Rome, så er det et sted/bygning som heter Subway.. Om du stikker nesa di nedi der så har du en sjangse til og levle litt ;)

 

 

 

Oh btw.. Gjorde en ganske morsom ting i dag... Prøvde meg på og soloe Inferno propheten...Hadde klart det også om ikke kødden hadde CH seg når han hadde to barer igjen på hp'n *snufse* :no::cry:

Lenke til kommentar

Orgen jeg er med i nå heter Rabbagast ^^ det er noen smågærne folk der.. (*hosteHellsLadyhoste*), ellers er det et bra miljø. Rundt 120 medlemmer, men de fleste er alts med mains som ikke har giddet å føre opp det i boten.

 

Vi har egen by, og AI raids med noen dagers mellomrom generelt. Ellers har mange av oss SL, og hjelper gjerne de som er nye eller trenger ting der med det. Pleiers å samles rundt eller i BY 15 i OA.

 

Vi er Clan.. RK2. Stort sett norske, med noen engelsktalende spillere (som sannsynligvis ikke synes det er så moro når alle snakker et ukjent språk, men vi hopper lett fra norsk til engelsk uansett).

Lenke til kommentar
Testa ut subwayen litt nå, gikk opp noen lvl'er på det ja! :)

 

Btw, den clicksaver saken, er det stor sjangse for at item'et jeg vil ha kommer? Da jeg prøvde det så mistet jeg bare penger hele tiden, fikk aldri item'et jeg ville ha..

5464811[/snapback]

 

Sikker på at du stava det riktig? :p

Og du må huske å velge riktig kvalitet, noen ganger bare tar det lang tid også.

Lenke til kommentar

Noen items må en være en bestemt level for å kunne rolle. F.eks. en del armor som er tilgjengelig som QL 200 må rolles som en level 200 mission. Nanokrystaller har noen QLs i slingringsmonn, så de er enklere å finne.

 

Når det er sagt, er det mange gjenstander i spillet som ikke er rollbare. Det vil si at de kun dropper som random mission loot, av dynambosses eller på andre måter.

 

Apocalypse armor f.eks. er ikke rollbart. Det består av Enhanced Leather Armor som blir hacket og så tilsatt en Clanalizer. Carbonum armor blir laget fra scratch, o.s.v.

Lenke til kommentar

Vel Rome er en ganske avangsert by når du først kommer til den.. Hadde gladlig vist deg litt rundt på Rubi-ka men dessverre så har det seg vist sånn at du er på feil server  :tease: Men det er sikkert noen andre rundt her som kan vise deg litt rundt.

 

5463007[/snapback]

 

Hvis dere ser en 150+ Soldier Clan som springer rundt i Rome så ta kontakt, jeg viser dere rundt! RBB, totw protalen etc. =D

 

Kan hende jeg må drepe noen på veien da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...