Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Oppsettet mitt

 

Funker fint det der på en 129 soldier. Skulle ønske jeg hadde alle expansion-pakkene.  :ermm:

 

EDIT: Det var ihvertfall de tinga jeg kom på i farta.. Implants er mest QL100, ellers ikke så mye å skryte av..

5391969[/snapback]

 

Er jo ikke helt på halv tolv, Men du burde prøve og skaffe deg en annen armor. Carb eller CAS er vel de bedere alternativene du kan skaffe deg på lavere level som froob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj, er det fortsatt liv i denne tråden:) koslig.

 

Tar det litt med ro om dagen... dinga 219 for 2 uker siden.. så jeg er _LITT_ lei SK om dagen.. og finner vel egentlig lite annet å gjøre in game.

Bruker for det meste AO som chat kanal med guilden, og spiller WOW på den andre pcn (Ja jeg vet... men barn kan være morsomme de også).

 

/Harakiri

Lenke til kommentar
hmm, ja, da står det valget mellom wow eller ao nå, hva får jeg mest ut av i 3 måneder?

5423554[/snapback]

 

Jeg vil si AO. :hmm:

5425176[/snapback]

 

AO er et MYE mer komplekst spill enn det WoW er, og jeg har spillt/spiller begge ;) WoW er lagt på hylla innen videre som følge av mangle på innhold. Vi får se hva den annonserte ekspansjonpakken har å tilby når den kommer om jeg gidder å spille det noe mer.

 

Men AO har fortsatt å appellere til meg, selv etter flere år i spillet. Så klart man blir litt lei av det også, men sånn er det jo med alt, og det går i perioder. Men det kommer helt ann på hvilken spillertype du er, spiller du mye og liker å være i en community er nok AO å foretrekke. Er du mer en casual player og spiller bare litt nå og da vil du nok ha mer glede av WoW.

 

EDIT: Dog må jeg også si meg litt enig med Hara, skal du ikke spille mer enn 3 månder så er det vel kort tid i AO sammenheng.

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar
hmm, ja, da står det valget mellom wow eller ao nå, hva får jeg mest ut av i 3 måneder?

5423554[/snapback]

 

Jeg vil si AO. :hmm:

5425176[/snapback]

 

AO er et MYE mer komplekst spill enn det WoW er, og jeg har spillt/spiller begge ;) WoW er lagt på hylla innen videre som følge av mangle på innhold. Vi får se hva den annonserte ekspansjonpakken har å tilby når den kommer om jeg gidder å spille det noe mer.

 

Men AO har fortsatt å appellere til meg, selv etter flere år i spillet. Så klart man blir litt lei av det også, men sånn er det jo med alt, og det går i perioder. Men det kommer helt ann på hvilken spillertype du er, spiller du mye og liker å være i en community er nok AO å foretrekke. Er du mer en casual player og spiller bare litt nå og da vil du nok ha mer glede av WoW.

 

EDIT: Dog må jeg også si meg litt enig med Hara, skal du ikke spille mer enn 3 månder så er det vel kort tid i AO sammenheng.

5425413[/snapback]

 

Har testet WoW i 10 dager selv.. Lett å komme inn i osv, men ble fort lei...

Med AO er det annerledes, det er vanskelig i starten, men når man først har spilt en stund, og begynner å skjønne hvordan alt fungerer, det er da moroa starter :thumbup:

 

Har spilt AO gratis i ca et år nå, og spiller det fortsatt. Er ikke blitt lei for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar
hmm, ja, da står det valget mellom wow eller ao nå, hva får jeg mest ut av i 3 måneder?

5423554[/snapback]

 

Jeg vil si AO. :hmm:

5425176[/snapback]

 

AO er et MYE mer komplekst spill enn det WoW er, og jeg har spillt/spiller begge ;) WoW er lagt på hylla innen videre som følge av mangle på innhold. Vi får se hva den annonserte ekspansjonpakken har å tilby når den kommer om jeg gidder å spille det noe mer.

 

Men AO har fortsatt å appellere til meg, selv etter flere år i spillet. Så klart man blir litt lei av det også, men sånn er det jo med alt, og det går i perioder. Men det kommer helt ann på hvilken spillertype du er, spiller du mye og liker å være i en community er nok AO å foretrekke. Er du mer en casual player og spiller bare litt nå og da vil du nok ha mer glede av WoW.

 

EDIT: Dog må jeg også si meg litt enig med Hara, skal du ikke spille mer enn 3 månder så er det vel kort tid i AO sammenheng.

5425413[/snapback]

 

Har testet WoW i 10 dager selv.. Lett å komme inn i osv, men ble fort lei...

Med AO er det annerledes, det er vanskelig i starten, men når man først har spilt en stund, og begynner å skjønne hvordan alt fungerer, det er da moroa starter :thumbup:

 

Har spilt AO gratis i ca et år nå, og spiller det fortsatt. Er ikke blitt lei for å si det sånn. ;)

5425533[/snapback]

 

Dette er jo veldig individuellt, problemet med AO er at du må gjøre veldig mye særdeles repetetive greier for å få skvisa inn de siste poengene du trenger for å få på veldig bra items, eller å gjøre toonen din bedre på ett vis (token grinding anyone?) og selv om det er teknisk mulig å få en 220 toon på 3 måneder så vil det kreve voldsom planlegging og innsats. Personlig tror jeg du er så drittlei etter en slik innsats at du aldri vil spille igjen.

 

Dog, de nye patch notene ser veldig lovende ut med story driven quests i Shadowlands, kansje det blir ett alternativ til heckler grinding.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Expansion packs er et must for å få oppleve AO til det maksimale. En ting er at Shadowlands er mye mer interessant og morsomt å spille i enn hva Rubi-Ka er men det går også raskere å levle i Shadowlands ;)

 

Alien Invasion derimot ble en nedtur for min del, greit nok at det er mye bra stasj og perks men alt du må gjøre for å få tak på ting gjør at det er ikke verdt det for min del. AI = Grindingpack etter mitt syn :)

 

Skal bli morsomt å se hva de får til med Lost Eden nå etterhvert, men personlig har jeg begynt å sikle på Conan :D

Lenke til kommentar
hvilken level tenkte du å ha tradern? Og hvilket våpen? pump?

Hvilken armor tenker du å ha?

5420676[/snapback]

 

Han skal være ca level 30, bruker stygan for å gjøre det enklest mulig.

Usikker på armor, men undersøker. Noe som er teit i lav level er at symbiants er ubrukelige pga. level requierment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...