Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Ta det på en PM, spar "sucks to be you" til noen som virkelig har det vondt her i livet hvis syrlige kommentarer er din ting, hadde ikke kostet meg noe å fjerne alt sammen da jeg jo innser at å skjene over mot off-topic er noe jeg gjør litt for ofte.

 

Det kunne jeg gjerne gjort men jeg er mer tilhenger av almennpreventive eksempler.

 

Uansett - for de som vil plukke opp mer angående Anarchy Online, så ville jeg heller prøvd meg på forums.anarchy-online.com, kan ikke huske å ha kommet over så mange referanser til alle guides/stickies som finnes der, da jeg selv spilte så synes jeg og de fleste andre at det var veldig få som var aktive brukere av forumet. "Market"-tråder for begge dimensjoner hvor man kan få gjort noen gode kjøp, RP-forum osv, egne class-forums osv.

 

AO har et *meget* bra community, og de har moderatorer som faktisk er aktive og fjerner useriøse innlegg, noe mange av oss har sett at f.eks. WoW-forumene absolutt ikke har. Search-funksjonen på AO-forumene funker også bra, lett å finne gamle guides man skulle ha lyst til å lete fram.

 

Helt enig, flott sted å finne info.

 

/harakiri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 3 serial keys for 30 dagers gratis trial, med alle expansion packs.

 

Send meg en PM, så vil de tre første få utdelt disse  :)

5495407[/snapback]

 

Har 3 slike jeg også, fikk det av Christmas Atrox :p

De må brukes på en ny account da.

5496451[/snapback]

Heldige dere var da :p

Lenke til kommentar

Hah fy fader.. altså, kl. 12 fikk jeg tlf. om relativt uventet senvakt på jobben. Surt, men jeg logget likevel på AO for å si hei til orgen og drepe noen unredeemed i håp om å få ferdig det andre pattern til weary-something til Scheol Sancturary questet før jeg dro på jobb. Jaggu meg var det ikke en C som droppet på den første moben som droppet en pattern, og den første PB'en hadde jeg gjort ferdig allerede :D Så nå skal jeg gjøre ferdig sanct der (har Ado garden og sanct, samt Pen garden, jobber på Pen sanct).

 

Skal også gjøre noen fler Pen hard missions om noen er interessert i det (RK2). Har plukket opp første spec 4, trenger de neste 3 (trenger ikke alle 5 av spec 4 med mindre en er NT såvidt jeg vet). Jeg gidder ikke å dra til Inferno for spec 4 når jeg så at 3 eller 4 droppet i en og samme Pen miss.

Lenke til kommentar
Driver for tiden kun med mission farming, trenger comp literen 1000 Token board gir for Yutto's memory og Faithfull shoulderpads. Det tar sin tid, trenger nå 199 til :fun:

5498879[/snapback]

 

Damnd boy, Hvem er det som har stappa en rakett i ræva på deg a? :p

 

Btw, Kom over en litt morsom sak på ebay her om dagen. En som solgte RBP til 190$

Satt nesten og vurderte om jeg skulle kjøpe den :tease:

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar

Må forresten bare nevne en flause jeg gjorde her om dagen..

 

Der sto vi da, et fullt team klare for den neste invasjonen.. og så fant jeg ut (for et bra tidspunkt) at jeg ikke hadde fler nanostims igjen.. så jeg spurte om det var ok at jeg instagriddet til OA for å kjøpe fler. Vips så klikket jeg feil knapp i QB og der gikk hele teamet i gridden, inkludert folk som ikke var i orgen...  liten pause, så "WTF?!". Gjett hvem som ble populær.. Da jeg kom tilbake hadde den første bølgen allerede ankommet.

 

Vurderer å ommøblere de knappene ja..  :whistle:

5486154[/snapback]

 

den er morro den :)

 

var selv på tank team på et AI raid, og kom i skade for å trykke på evac når jeg skulle kjøre en DD perk... Scenen ble altså slik:

alle stiller seg opp og er klare....

Mange aliens kommer stormende mot oss.

Caller markerer første mob og fyrer løs...

Tank, 2 docs, 1 NT, en sold (og meg) forsvinner i en sky av nano.....

bølgen med aliens ruller kraftig over de 4 andre teamene mens alle klør seg i hode og lurer på hva som skjedde

[raidchannel] Jeg: upps

 

Men det gikk bra til slutt. er jo greit med litt avveksling, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

 

 

Detta er ganske villt. 15+ Cyborgs som står rundt en 220 Enforcer og skyter og skyter, mens han bare står der og later som ingenting.

Teamet mitt står rundt og skyter på dem, mens Enforceren har aggro på dem. Tøffe saker.

 

(Tror jeg gikk opp et par levels der ja :innocent: )

Endret av mompen
Lenke til kommentar

 

Detta er ganske villt. 15+ Cyborgs som står rundt en 220 Enforcer og skyter og skyter, mens han bare står der og later som ingenting.

Teamet mitt står rundt og skyter på dem, mens Enforceren har aggro på dem. Tøffe saker.

 

(Tror jeg gikk opp et par levels der ja  :innocent: )

5519656[/snapback]

 

Leeeeenge siden jeg var på disse forumene gitt...ante ikke at det var et lite AO playercommunity her :) Cyborgs...humm....hvis jeg ikke husker helt feil, så er vel de bare level 180-190 eller no...15 stk er piece of cake for 220 Enf.

 

Anyways....neutral 4tw

 

Zacix, President of Underworld, RK2

Lenke til kommentar

Hm nei, neutrals er feiginger fordi de ikke tør å si at de støtter en side i konflikten.. ;) J/K - det har sine fordeler å være neutral, men jeg glemmer aldri nissen som fortalte meg at det ikke gjorde noe om jeg ikke kunne bruke sided token board, for jeg kunne alltids spenne på meg et annet rundt level 200.. jeg var vel lvl 30 eller noe den gang, og en level tok evigheter å nå.

 

I går reaktiverte jeg min andre AO konto, med bl.a. en trader og MP.. så engien min på main account fikk ENDELIG vispet frem sine boter (er totalt avhengig av outside buffs, og jeg tigger ikke om slikt når org buds ikke er i nærheten). Var deilig å for en gangs skyld plukke en rekke missions med bare røde mobs og la boten min kose seg med å plukke de fra hverandre og se EXP stolpen gå opp i en viss fart =)

 

MA Docen går det litt tregt med, men det går fremover. Skal ta en pause med ham når han kan kaste SFA.

 

Min main gidder jeg knapt spille lengre (203 fixer). Må gjøre så mange Pen missions for å bedre faction at det er ikke moro engang. Eneste SK jeg får på ham nå som regel, er når jeg hjelper andre med å drepe Vanya for Penumbra sanct questet.

 

Eel går det også dårlig med, mangler fremdeles chest og helmet, så om noen har planer om et raid der, si gjerne fra.

 

Ellers er AO fremdeles kos. Det er avslapning i å spille slikt etter jobb og bare koble ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...