Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ofab shoulderpieces synlige når man har dei på?

9619887[/snapback]

 

 

Jau de er synlige, men de aller fleste Ofab Shoulderpads ser ganske stygge ut + dem er QL 300 only så du må være over level 200 for å få dem på ;)

 

Penumbra Shoulderpads ser ganske kule ut, ganske gode også ;)

 

 

Edit: La opp ett bilde av Penumbra Shoulderpadsa.. fant bare 1 med dårlig vinkel, men er mange som løper rundt med samme så skal ikek være så vanskelig og finne ;)

 

Edit2: Siden spørsmålet ditt var Ofab Shoulderpads kan jeg vise deg mine Ofab Keeper Shoulderpads.. (Ofab soldier pads er mye kulere da ;))

9624158[/snapback]

 

Ja såg at ofab shoulderpadsa var ql 300 og vart ganske skuffa. Penumbra shoulderpadsa ser drit bra ut ein i orgen har dei og er litt misunnelig på han. Vist eg ikkje husker galt så er det nodrop? Er vel ikkje klar til å dra til penumbra nå ved min lvl. Så shoulderpads for eg vente litt på.

 

Er denne helmet i det heile tatt mulig for meg å få på ved lvl 152? har maxed out stamina så derre veit det. Bellum Badonis Armor Helmet

9627523[/snapback]

Jeg vil påstå at Bellum er umulig og få equipet på den levelen som Solitus, men jeg så en 150 atrox enf med nesten fult bellium utstyr ;).. Om du er veldig keen på kule shoulderpads kan jeg anbefale deg Soldier Tier3, men de krever 805 stamina og 990 CL for å lage dem som kan være vrient uten tokenboard osv ;)..(Bilde under)

 

..Tror du vil få dem raskere på om du levler enn om du skulle ha reperket \ skaffet all twinke gearet ;)

post-140038-1191441055_thumb.png

Lenke til kommentar
......Vi var 4 stk, En Advy, en Doc og to MA's. Var litt skeptisk til antallet, men det skulle vise seg å være mer enn nok. 

Vi hoppet ut på øya, som han svevde over og så var det bare å begynne. Drepte ham 10 ganger i rask rekkefølge, siden man akkurat rekker å loote den forrige før det spawner en ny  :D

 

Lootet ble så som så. Vi var alle ute etter ringer, selv satset jeg på en Ring of Computing. Men han kom med en QL 285 Evening Star på kill nr 6 og en QL 300 Evening Star på kill nr 8. Begge vi MA's har jo mer enn nok agility, så vi avstod fra roll begge ganger, slik at Advy og Doc fikk hver sin.

 

 

De Lutte

9627956[/snapback]

Jeg fikk også være med på dette, sammen med en MA, Sold, Enf og Doc. Vi holdt på i godt over 2 timer. Første kill droppet en QL 300 Evening star. Denne ble rullet og en 205 fix som var med første gang fikk den..... Det var ikke så veldig populært blandt noen av de i teamet :D Etter dette var det mye dårlig loot, men jeg var også heldig og fikk en QL 300 Divine Teardrops og et par Computing rundt QL 240. Men det beste var nok at jeg nesten fikk fylt Faction opp til 50k

Lenke til kommentar
Haha, den likte jeg..

Jeg vet engang ikke forskjell på Clan og Omni,

så det dere skriver om at Clan er bedre enn Omni( eller omvendt ), så sier det meg ingenting..

Men jeg tror jeg går får Omni :)

9624774[/snapback]

Om du går omni vil du kanskje merke at Omni Byene er ganske forvirrende.. nesten som en laborint :p ..i alle fall det jeg har hørt fra nye spillere som spiller omni ;)

 

Skal du starte RK1 eller RK2? Anbefaler selvsagt rk1 hihi.

9625451[/snapback]

Jeg har en char på RK2 fra før av da, men jeg har ikke noe imot å begynne på nytt :p

Lenke til kommentar
Er ofab shoulderpieces synlige når man har dei på?

9619887[/snapback]

 

 

Jau de er synlige, men de aller fleste Ofab Shoulderpads ser ganske stygge ut + dem er QL 300 only så du må være over level 200 for å få dem på ;)

 

Penumbra Shoulderpads ser ganske kule ut, ganske gode også ;)

 

 

Edit: La opp ett bilde av Penumbra Shoulderpadsa.. fant bare 1 med dårlig vinkel, men er mange som løper rundt med samme så skal ikek være så vanskelig og finne ;)

 

Edit2: Siden spørsmålet ditt var Ofab Shoulderpads kan jeg vise deg mine Ofab Keeper Shoulderpads.. (Ofab soldier pads er mye kulere da ;))

9624158[/snapback]

 

Ja såg at ofab shoulderpadsa var ql 300 og vart ganske skuffa. Penumbra shoulderpadsa ser drit bra ut ein i orgen har dei og er litt misunnelig på han. Vist eg ikkje husker galt så er det nodrop? Er vel ikkje klar til å dra til penumbra nå ved min lvl. Så shoulderpads for eg vente litt på.

 

Er denne helmet i det heile tatt mulig for meg å få på ved lvl 152? har maxed out stamina så derre veit det. Bellum Badonis Armor Helmet

9627523[/snapback]

Jeg vil påstå at Bellum er umulig og få equipet på den levelen som Solitus, men jeg så en 150 atrox enf med nesten fult bellium utstyr ;).. Om du er veldig keen på kule shoulderpads kan jeg anbefale deg Soldier Tier3, men de krever 805 stamina og 990 CL for å lage dem som kan være vrient uten tokenboard osv ;)..(Bilde under)

 

..Tror du vil få dem raskere på om du levler enn om du skulle ha reperket \ skaffet all twinke gearet ;)

9629737[/snapback]

 

Takker for svaret angående shoulderpadsa og bellium armoren. Det blir ingen problem å få levlet fort når høstferien starter i morgen klokken 14:40 så det blir spilling for det meste siden eg har brukt så masse tid på venting på bs og hjelpet andre. Så eg håper eg skal klare å nå 20-30 eller meir, men det kjem an på om eg gjer le mish eller andre ting. Skal jaggu komme opp i det lvl eg kan få på bellium armor.

Lenke til kommentar
Flaringo: de som fortsatt spiller AO er bare veteraner som har mange 220-karakterer. Og det ser fortsatt like nasty ut som før. Og det er fortsatt like uforståelig.

9633626[/snapback]

 

Faktisk fortsatt en del nye spillere som starter her og der. Men det er sant...du trenger IQ over middels for å komme skikkelig inn i det. Det er et utrolig dyptgående spill med høy læringskurve selv om det har blitt noe enklere de siste årene. Synes du f.eks WoW var vanskelig å komme inn i, kan du bare glemme AO :D

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Alt fungerer nå. :)

 

EDIT: Skjønner ikke helt hvordan man skal angripe osv.. Ossen klasse burde jeg være når jeg er 100% ny..? :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Alt fungerer nå. :)

 

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>EDIT:</span> Skjønner ikke helt hvordan man skal angripe osv.. Ossen klasse burde jeg være når jeg er 100% ny..? :)

Finn deg et team og følg etter, og gjør som de gjør.

Spør dem om du lurer på noe småtteri.

 

EDIT: mmmm... Dreadloch Shen Sticks :D (nå ble jeg j... fattig. :( Noen som vill donnere litt penger til en stakkar MA? :p )

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Gratulerer med Shen Sticken :) Ta å donere ein liten sum til meg i samme slengen, trenger armor så kraftigt nå og brukte nettop alt på knight helmet :) 5-8m hadde gjort seg bra nok for meg med dei få 4m eg har igjen :)

 

Edit: Er så herlig bra xp på ado hecks 700k, rett og slett elsker å vere der.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...