Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

AH...Endelig er linja oppe å gå. Fibern ble kutta pga graving. Uten nett og tv i hele helga...

 

VG er veldig interessant. Det tar 1-2 uker før man er inne i følge retningslinjene?

 

 

 

Hva var kommandoen for å forlate en org (/leave org)? Gjør ikke det så ofte..hehe

 

I praksis tar det ikke så lang tid, skriv en post på forumet, da tar en av våre generaler å setter deg på friends list, og når du og han er på samtidig så tar dere ett intervju. Etter dette blir du enten invitert, eller avslått. (skjer skjelden eller aldri)

Når du er invitert så blir du applicant, en tittel du har i ca en til to uker frem til guild møte.

På guildmøter blir applicants forfremmet til fulle medlemmer.

 

/harakiri (ikke recruiter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går så fikk jeg et item jeg har hatt lyst på lenge, nemlig profession star.

For MAs del, så gir den 30 i MA, 30 i Brawl, 30 i Agility og 60 i Evades :)

 

For å spare raidpoeng, så tok jeg den som en quest.

Link til quest guide her:

 

http://www.ao-universe.com/main.php?site=k...nk=2&id=233

 

Men gir her noen tilleggsopplysninger.

 

Dette er en enkel quest, om man tenker på egne ferdigheter. Her trenger man ikke være så yber at det gjør noe.

Vanskelighetene består derimot i å være på rett sted til rett tid.

En starter questen hos Yutto, der en får et mission som går ut på å finne en liten ting på gulvet i en bestemt Cave i Inferno. Med andre ord et vanlig "find item" miss.

Med dette returnerer du til Ergo. For engangs skyld så gikk det an å få noe fornuftig ut av ham, i stedet for det vanlige Syntax Error tullet. Han var fornøyd med itemet, men trengte en activation code for å få gang på det.

 

Frem til nå hadde alt gått som en lek, men her stoppet det opp en smule. Denne coden dropper fra Libra, som er en mids boss i Pande. Hver gang Libra drepes, så dropper han bl.a 3 slike koder.

På Hellcom, så blir disse kodene rafflet (loddet) ut, blant de interesserte. De aller fleste har som regel allerede en slik Star, så det var ikke mange med på rafflen. På mitt andre forsøk, så vant jeg en code.

 

Returnerte til Ergo med den, men fyren fikk fortsatt ikke til det han skulle. Han ba meg om å "shut down the terminal" , som i dette tilfellet er selveste The Beast :ohmy:

 

Heldigvis, så slipper man å soloe denne. Det holder at man targeter og angriper ham. Når Hellcom raider Beast, så er det gjerne 50 mann på raidet som alle samles under ham før han spawner. Så jeg targetet og angrep i vei.

 

Fikk dermed ny update, der det blant annet stod at Ergo fortsatt hadde problemer med coden, og jeg burde snakke med Number Nine. Han kjente jeg litt til fra før. For å komme til Number Nine, så soner du ut fra Beast rommet, og der du da havner, henger Number Nine i taket. Han ser ut som en annen blå kule.

 

Nå har vi kommet til et viktig punkt i questen og mange tror den er bugget her. Flere har sendt petition, etter hva jeg har hørt. Man targeter Number Nine og innleder en samtale. Han blir lett sur og logger av, men da targeter du ham igjen og begynner på nytt. Dette skal nemlig være det siste du gjør, før du returnerer til Ergo i Inferno for å hente stjerna.

Men man får ingen update av Number Nine, med beskjed om å returnere for your final reward. Når du har snakket en stund med ham og prøvd ulike varianter, så kommer det en ny tekst i missionet, der det står at Ergo snakket om ni noder, og kanskje er number nine en av disse.

 

Da kan du løpe opp til Ergo og si til ham at oppdraget lykkes og terminalen er down. Han begynner da å skravle som 10 syforeninger og tilslutt så kommer din profession star i inventory :w00t:

 

Folk misforstår dette og blir stående hos number nine, i jakten på en update som sier at de kan returnere til Ergo for sitt final reward, slik vi er vant til. Men dette trengs altså ikke.

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd dette? Sjekk XP-bar'en :p

Skjedde da jeg nettopp hadde drept meg selv i et mish for å komme til Cama garden igjen.

 

http://www.trylleblyant.com/bilder/ao-xp-wtf.jpg

Nanomage? Må være fælt med så lite HP ^^

 

Joda, men til gjengjeld er nanopoolen gull verdt :)

Det er derfor jeg setter all min lit til healer og tank i Pen mish, AI raids og lignende. I solo mish setter jeg healpet på biazu, biazu på 'hunt', setter meg ute av syne i et hjørne og leser avisa. ^^

Lenke til kommentar

Skjer det noe i AO for tiden?

 

Savner gode gamle dager da jeg var froob og drepte dyna bosser og gjorde dungeons. Har nettopp formatert PC-en, så kanskje jeg lager en ny froob account å spiller litt på, har ikke mer game time på paid accounten min..

 

Paid account dreper jo bare hecks, så blir veldig kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å spille litt AO igjen, spilte det før da det kosta penger, men jeg har ikke råd så jeg spiller gratis, det eneste kjipe er at man blir så banka dritten ut av når man spiller mot folk som har gear fra expension packsene, litt kjipt men. Har noen en kul class å anbefale, har en 61 enforcer nå tror jeg hadde en 80 keeper hvis jeg ikke husker feil.

Forresten hvor går man etter det stedet man ikke kan gå inn i etter 60 der hvor man får DoT armor og dreper hans om dropper stygian våpenet(bah glemt hva det heter)

Noen som har lyst til å invitere meg til en vennelig guild?

(pleide å spille omni, men kan godt hende jeg har lyst til å prøve den andre siden også)

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å spille litt AO igjen, spilte det før da det kosta penger, men jeg har ikke råd så jeg spiller gratis, det eneste kjipe er at man blir så banka dritten ut av når man spiller mot folk som har gear fra expension packsene, litt kjipt men. Har noen en kul class å anbefale, har en 61 enforcer nå tror jeg hadde en 80 keeper hvis jeg ikke husker feil.

Forresten hvor går man etter det stedet man ikke kan gå inn i etter 60 der hvor man får DoT armor og dreper hans om dropper stygian våpenet(bah glemt hva det heter)

Noen som har lyst til å invitere meg til en vennelig guild?

(pleide å spille omni, men kan godt hende jeg har lyst til å prøve den andre siden også)

 

Totw heter det. Armoren heter GTA(Guardian tank armor), stygian dropper fra azzy?

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å spille litt AO igjen, spilte det før da det kosta penger, men jeg har ikke råd så jeg spiller gratis, det eneste kjipe er at man blir så banka dritten ut av når man spiller mot folk som har gear fra expension packsene, litt kjipt men. Har noen en kul class å anbefale, har en 61 enforcer nå tror jeg hadde en 80 keeper hvis jeg ikke husker feil.

Forresten hvor går man etter det stedet man ikke kan gå inn i etter 60 der hvor man får DoT armor og dreper hans om dropper stygian våpenet(bah glemt hva det heter)

Noen som har lyst til å invitere meg til en vennelig guild?

(pleide å spille omni, men kan godt hende jeg har lyst til å prøve den andre siden også)

 

Totw heter det. Armoren heter GTA(Guardian tank armor), stygian dropper fra azzy?

Okei^^ takk for at du refreshet min hukommelse, men hvor drar man etter totw?

Lenke til kommentar
Foremans ?

Crypt of home ??

eller rett og slett gjøre RK missions rundt omkring ??

 

Har også sett mange froobs drepe Cyborgs i Mort.

 

 

Steiden

 

Har noen fæle minner fra level 60-70 og opp til 140 som froob selv, kun borgs i Mort og Perpetual Wastelands..

 

Oh the pain.. :!:

 

Hei Mompen =D

Får kjøpe meg gamecard på spaceworld til 60kr så jeg kan spille(mase) med(på) dere igjen :) :)

Lenke til kommentar

Ding 220... dvs det var på onsdag kveld det skjedde. Samlet et orgteam for siste mission, og det ble fest :p

 

Hva nå?... jo for tida gjør jeg det jeg har hatt lyst til lenge. Løper rundt i hele SL og er på omvisning for meg selv. Utrolig mange fine plasser. Ellers så gjenstår mye før jeg skal starte på å få inn bedre symbiants. Men nå er første målet nådd.

Lenke til kommentar
Ding 220... dvs det var på onsdag kveld det skjedde. Samlet et orgteam for siste mission, og det ble fest :p

 

Hva nå?... jo for tida gjør jeg det jeg har hatt lyst til lenge. Løper rundt i hele SL og er på omvisning for meg selv. Utrolig mange fine plasser. Ellers så gjenstår mye før jeg skal starte på å få inn bedre symbiants. Men nå er første målet nådd.

 

Grattis DaTe. Håper på å kunne dinge 220 med MPen min en vakker dag :p

 

Er det forresten noen som har noen tips til gode 1hb-våpen til enfo når man nærmer seg lvl 20? Bruker et par Petrified Bones fra hecklerne i jobe training, men er på tide å skaffe noe bedre. Har jo tenkt på AI-hammere, men de er så svinedyre på lave QL. :p

Lenke til kommentar
Grattis DaTe. Håper på å kunne dinge 220 med MPen min en vakker dag :p

 

Er det forresten noen som har noen tips til gode 1hb-våpen til enfo når man nærmer seg lvl 20? Bruker et par Petrified Bones fra hecklerne i jobe training, men er på tide å skaffe noe bedre. Har jo tenkt på AI-hammere, men de er så svinedyre på lave QL. :p

 

Da du er rundt 20~ kan du jo skaffe 1h blunt våpnet som dropper fra Totw.. etter det kan du vel kjøre på med noen Mortiig Beater \\ Mortiig angiush(elns) videre ;) deretter noen høy QL LE\AI våpner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...