Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Takk for melding, Enno.

Hva i allverden er dette TS som dere snakker om :hmm:

 

Bruker ikke alle vanlig orgchat i spillet ?

Har aldri opplevd annet og trodde det var obligatorisk.

 

De Lutte

 

TS == TeamSpeak, brukes for tale kommunikasjon og er ganske så utbredt i mange guild.

Ventrilo er et annet populært program som blir brukt for samme formål.

 

Aberet med dette er selvfølgelig at fokus flyttes bort fra org chat for de som er på TS, og man opplever ofte at de fungerer som to separate grupperinger innenfor et guild siden de i prinsippet opererer med to separate org chats og har en tendens til å ikke følge med på den andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan anbefale en god org for en som vil være med på ai-raids? Er for tiden i en kjedelig org, som har resultert i lite spilletid. Jeg har blant annet en lvl 167 engi og en lvl 137 adv.

 

Spillet var på sitt beste for meg når The unforgiven var på topp... :-(

Lenke til kommentar

hei folkens

 

Da startet jeg opp med AO igjenn, etter en pause. Har lyst å starte meg en ny char, så startet nettop en liten engineer på rk1. Går omni. Heter Nawii så bare send en tell eller noe om noen vil prate :)

 

Har en 150/7 fixer fra før på rk2 tho, omni ofc. Heter Jorgii. Så bare send en tell om noen vil prates eller team eller noe :)

Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale en god org for en som vil være med på ai-raids? Er for tiden i en kjedelig org, som har resultert i lite spilletid. Jeg har blant annet en lvl 167 engi og en lvl 137 adv.

 

Spillet var på sitt beste for meg når The unforgiven var på topp... :-(

 

 

Med fare for å bli beskyldt for snikrekruttering:)

 

http://vg.kicks-ass.net

 

Vi prøver å holde minst ett AI raid i uken for 160+

Ellers er det mange spilllere i ulike level ranges, tar man initiativ til f.eks sk/xp teams så er som regel folk med.

Vi er ikke så veldig autoritære, så lenge man oppfører seg relativt voksent så passer man som regel inn.

 

Om det virker noe for deg så skriv en liten post om deg i recruitment posten på forumet.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Eg tok og kjøpte meg 1k paid point for 2-3 dager siden og nå kom det opp for 2 timer siden når eg skulle logge meg på for å vere litt innpå og fikk denne beskjeden: Error - Not Paid og så videre. Sjekket først på min account side og der var det at paids points ikkje var godkjent, så eg sjekket nettbanken og overførte penger sånn at det skulle dekke alle 3 måndene spilletid og 1k paid points og meir enn det, men alikevell så vil ikkje paid points bli godkjent. Sendte ein mail via contact us greia på websida deiras. Er helt forferdelig å ha kontoen fryst og ikkje kan spille i det heile tatt :(

Lenke til kommentar
Eg tok og kjøpte meg 1k paid point for 2-3 dager siden og nå kom det opp for 2 timer siden når eg skulle logge meg på for å vere litt innpå og fikk denne beskjeden: Error - Not Paid og så videre. Sjekket først på min account side og der var det at paids points ikkje var godkjent, så eg sjekket nettbanken og overførte penger sånn at det skulle dekke alle 3 måndene spilletid og 1k paid points og meir enn det, men alikevell så vil ikkje paid points bli godkjent. Sendte ein mail via contact us greia på websida deiras. Er helt forferdelig å ha kontoen fryst og ikkje kan spille i det heile tatt :(

Bruker du PayByCash? isåfall tar det 4-5 "business days" før FC får pengene.. du kan sende FC en mail så åpner dem kontoen for 4dager~ slik at du får spillt ;)..

 

Ja, vet hvordan det er å ha kontoen fryst hehe. nå er det bare ca 5-6 dager igjen til min blir åpen :)

Lenke til kommentar
Bruker du PayByCash? isåfall tar det 4-5 "business days" før FC får pengene.. du kan sende FC en mail så åpner dem kontoen for 4dager~ slik at du får spillt ;)..

 

Ja, vet hvordan det er å ha kontoen fryst hehe. nå er det bare ca 5-6 dager igjen til min blir åpen :)

 

Bruker faktiskt bank kortet mitt og kontoen er forsatt er fryst. Har ikkje fått tilbakemelding fra fc om den mailen eg sende (dei har ikkje heller svart på ein mail eg sende inn for 2-3 dager siden heller) for nokon late folk det der.

 

Edit: Fikk mail om at det kunne ta 24 før dei svarte på support mailen. Får vel spille på min froob kontoen min til dei har svart meg. Eg har 24 trader som eg ikkje kan jobbe særlig med 30k :/

 

Edit: Yay, dei tok og trakk tilbake paid points så eg fikk spille igjen :)

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Har nå vært noen dager i Primal Evolution og funnet meg vel til rette.

Ikke så mange online alltid, men vi har det gøy for det. Kan nok stille med 2 bra team, om folk er på :)

 

I dag avla vi Brigadier Crux et lite besøk nede i Belial Forest. Han blir regnet som den hardeste av Dreadloch bossene, men teamet vårt mechet opp og satte i gang. Rundt 30 min etterpå, lå Crux med nesa i været :D

 

Han droppet en Shen stick, Et HUD item som gav 25 i pistol + 1% crit, samt en AI 935 type.

Alt dette ble fordelt på de som trengte det av team deltakerne. Siden vi var 2 crats og 1 ranged advy i teamet, så rollet disse om HUD itemet.

Dette er etter mitt syn en grei måte å gjøre det på. Alle bidrar og alle føler at de får noe, eller har sjanse til å få noe igjen. I min gamle guild ble omtrent aldri slike Dreadloch raid gjennomført, siden all loot der bestemt skulle auksjoneres. Slikt fører til dårlig oppslutning, siden det kun resulterer i at lootet forsvinner opp i lommene på de som har mest fra før. Flesteparten deltok derfor på random teams, eller soloet adds, slik jeg selv gjorde.

 

 

Ellers kjørte jeg min daglige dose axp, og dinget AI 29 :thumbup:

 

Nå gjenstår det bare 5 968 409 axp.

 

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 29 / 70 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Du er ekstrem, AI 29... det er så enormt mye AXP. Og ikke skjønner jeg at du orker LE missions heller :p De gikk jeg mektig lei av når jeg skulle finne typer til Wolf. Har fått noen invitasjoner til LE missions, men takker alltid høflig nei, hehe. Får heller bruke litt lenger tid på å komme oppover i AI lvl. Selvom jeg ikke engang er halvveis til AI 30, mangler ca 1m axp for AI 22.

Lenke til kommentar

Hvilken Skjerm oppløsning spiller dere Anarchy Online i? Og hvilken FPS har dere? (bilde per sekund).. Ctrl+Alt+F for å få frem FPS'en.

 

Jeg har som regel 15fps i 1440x950 oppløsning :(

Bestiller ny PC idag, fikk ny skjerm igår så vil kjøre i 1600x1050 fra nå av :)..håper jeg får mye bedre fps også ;)

Lenke til kommentar

AH...Endelig er linja oppe å gå. Fibern ble kutta pga graving. Uten nett og tv i hele helga...

 

VG er veldig interessant. Det tar 1-2 uker før man er inne i følge retningslinjene?

 

 

 

Hva var kommandoen for å forlate en org (/leave org)? Gjør ikke det så ofte..hehe

Endret av rolfar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...