Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Starta ny Enfo nå. Tenkte jeg skulle kjøre 1hb på denne.

Fikk skaffa en Black Clan Tank Armor istad med MPen, så da blir det powerlevling av enfo'n tenker jeg ^^ Har hatt lyst til å bruke en sånn en siden første gang jeg så en. :p

Ah... the pain...

Har en 1hb enfo selv. Plages litt med å finne skikkelig våpen.

Skulle vel hatt Skulles fra IS. Men slitsomt å skaffe. Har en Dreadloch liggende som jeg skal ha på når den tiden kommer.

 

 

 

 

"You gained 533376 points of Shadowknowledge."

Slå den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah... the pain...

Har en 1hb enfo selv. Plages litt med å finne skikkelig våpen.

Skulle vel hatt Skulles fra IS. Men slitsomt å skaffe. Har en Dreadloch liggende som jeg skal ha på når den tiden kommer.

 

"You gained 533376 points of Shadowknowledge."

Slå den.

 

220 inf hard, masse pool + 500% xp regain blir det ikke så vanskelig.. :-P

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mitt første item fra Pande :)

 

Cosmic Guide of the Pisces har jeg hatt lyst på i over ett år.

 

Gav 63 poeng for det, noe som var litt over snittet. Men her var det jo ca 100 mann med i raidet, og dette gjenspeilet seg i prisene.

Kunne selvsagt ventet, men er tross alt ikke så mange ganger sjansen dukker opp. Man må rekke hjem til raidet, rett Boss må spawne, han må droppe rett loot, o.s.v...

Nå er jeg ferdig med det og kan gå for rødt belte. Poengsaldoen viser ca 500 poeng, så jeg må nok ha 2-300 til der.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Flott! Gratulerer med Phats :)

 

Selv har jeg fått med meg en minnebrikke og noen symbiants fra Pande. Sitter med 319 poeng.... grøss og gru, tenker på at BoC går for rundt 2000 poeng for tida. men jeg kommer nok til å prioritere å få tak i Blue belt før Burden tror jeg. Satser på å oppnå 2 sek Nano tick etterhvert.

 

Og så var det meg og det å holde på med en ting om ganga da..... Nå har jeg startet en ny enf. Har kjørt litt powerlevling på denne og fått meg 40 lvls i løpet av 2 dager. Ikke mye i forhold til de som virkelig kjører på, men de har kanskje litt bedre tid enn meg. Enno1337 er nå lvl 52 eller noe sånt, det er en 1HE Opifex enforcer. Skal bli spennende å se hvordan den blir å spille fremover.

Lenke til kommentar
Flott! Gratulerer med Phats :)

 

Selv har jeg fått med meg en minnebrikke og noen symbiants fra Pande. Sitter med 319 poeng.... grøss og gru, tenker på at BoC går for rundt 2000 poeng for tida. men jeg kommer nok til å prioritere å få tak i Blue belt før Burden tror jeg. Satser på å oppnå 2 sek Nano tick etterhvert.

 

Og så var det meg og det å holde på med en ting om ganga da..... Nå har jeg startet en ny enf. Har kjørt litt powerlevling på denne og fått meg 40 lvls i løpet av 2 dager. Ikke mye i forhold til de som virkelig kjører på, men de har kanskje litt bedre tid enn meg. Enno1337 er nå lvl 52 eller noe sånt, det er en 1HE Opifex enforcer. Skal bli spennende å se hvordan den blir å spille fremover.

Altså... går BoC for 2k på Rk1? ligger jo fint på 600-700 på RK2. Og red belt til 800? :S Hvor mange poeng får dere for hver enkelt ting egentlig? Har en sterk misstanke om at dere får langt flere en på RK2.

Har vært i pande en god stund lengre enn deg, men har bare 1/3 points.

 

10for beast. 5for TNH. og... 2 eller 3 for zods tror jeg det er på RK2.

Lenke til kommentar

Bah, nå må eg gjere ado hecks for å komme opp 2 lvl til 170 for å gjere ferdig research maks til det lvl'et og gjere le mish for å få axp å for se om eg får ai perks til 20. Så eg kan få twinke på nytt armor og våpen. Så dette vil ta ein stund for å tenkte på research, axp og 2 lvl + perk reset etter dette er gjort :( Også må eg skalle vp's så eg kan skaffe resten av Ofab ql 175 vist eg ikkje får tak i annet som gir våpen som eg kan låne fra orgen.

Lenke til kommentar
10for beast. 5for TNH. og... 2 eller 3 for zods tror jeg det er på RK2.

 

 

 

Er omtrent det samme.

 

7 for Beast, , 5 for TNH , , og 5 for hver Zod.

 

Årsaken er nok at det er langt flere folk som raider på RK1. Når det er 100 mann med regelmessig, så deles det jo ut et par tusen poeng for hvert Beast raid.

Og det betyr jo at med så mange poeng i omløp, så stiger budene.

 

Jeg har deltatt en drøy måned og har 500 poeng. Men det kjøres raid omtrent på hver eneste spawn, så man har gode muligheter for å jobbe seg opp raskt.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Tenkte eg måtte liste opp ein oversikt over twinke stuff eg har og må skaffe meg som eg trenger. Angrer litt etter å ha solgt 2 agility/sense ringer, men trengte pengene.

 

2x Concrete Cushions - Ql 10

2x Stamina/Strength Ringer (Essence & Endruance) Ql cirka rundt 160-200

2x Miy's Armor (2 Back Packs med forskellige typer med varrierende ql)

1x Ofab Soldier Armor (Skal skaffe resten av ql 175 settet eventuelt lavere sett)

 

Husker ikkje annet eg har av twinke utstsyr. Så kom med fleire twinke utstyr som eg kan bruke.

Lenke til kommentar
Tenkte eg måtte liste opp ein oversikt over twinke stuff eg har og må skaffe meg som eg trenger. Angrer litt etter å ha solgt 2 agility/sense ringer, men trengte pengene.

 

2x Concrete Cushions - Ql 10

2x Stamina/Strength Ringer (Essence & Endruance) Ql cirka rundt 160-200

2x Miy's Armor (2 Back Packs med forskellige typer med varrierende ql)

1x Ofab Soldier Armor (Skal skaffe resten av ql 175 settet eventuelt lavere sett)

 

Husker ikkje annet eg har av twinke utstsyr. Så kom med fleire twinke utstyr som eg kan bruke.

 

Skal være en grønn armor eller noe sånt som dropper på Rubi-ka som brukes som twink items. Gir strength/stamina tror jeg.

 

Ved månedsskifte får jeg penger, så da kommer jeg til å hamstre noen AO gamecards.

Lenke til kommentar
Bah, nå må eg gjere ado hecks for å komme opp 2 lvl til 170 for å gjere ferdig research maks til det lvl'et og gjere le mish for å få axp å for se om eg får ai perks til 20. Så eg kan få twinke på nytt armor og våpen. Så dette vil ta ein stund for å tenkte på research, axp og 2 lvl + perk reset etter dette er gjort :( Også må eg skalle vp's så eg kan skaffe resten av Ofab ql 175 vist eg ikkje får tak i annet som gir våpen som eg kan låne fra orgen.

Lykke til.

Til opplysning må du sikkert drepe rundt 16000 aliens for lvl 20.

Lenke til kommentar
Tenkte eg måtte liste opp ein oversikt over twinke stuff eg har og må skaffe meg som eg trenger. Angrer litt etter å ha solgt 2 agility/sense ringer, men trengte pengene.

 

2x Concrete Cushions - Ql 10

2x Stamina/Strength Ringer (Essence & Endruance) Ql cirka rundt 160-200

2x Miy's Armor (2 Back Packs med forskellige typer med varrierende ql)

1x Ofab Soldier Armor (Skal skaffe resten av ql 175 settet eventuelt lavere sett)

 

Husker ikkje annet eg har av twinke utstsyr. Så kom med fleire twinke utstyr som eg kan bruke.

 

Skal være en grønn armor eller noe sånt som dropper på Rubi-ka som brukes som twink items. Gir strength/stamina tror jeg.

 

Ved månedsskifte får jeg penger, så da kommer jeg til å hamstre noen AO gamecards.

 

Nova Dillon

 

Jeg har nettopp skaffet meg LE. Hvor finner jeg LE missions osv osv?

 

LE missions er ved alien playfields. Du må ta en romferge rett utenfor ICC for å komme dit.

Lenke til kommentar

Du bør først og fremst skaffe deg det du kan av research gjennom å drepe vanlige mobs.

Gå inn og sjekk hva de ulike levels gir deg. Totalt finnes det 7 linjer, med 10 levels i hver.

 

Husk at den er cappet på 5%. Dette vil si at om du skal ha 100 000 Xp, så kan du maks få 5 000 Xp pr kill.

 

Skulle mobbene du dreper gi deg 10 000 Xp pr kill, så setter du research på 50%. Da vil 5000 Xp gå til denne og de siste 5000 til vanlig levling.

 

 

Steiden - ser forresten at enkelte fortsatt leker seg med såkalte "advarsler" :D

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...