Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har jeg endelig fått meg nytt skjermkort. nå ligger FPSen min åp 70-100 .. ganske stor forbedring ifra 10-20 til 70+ ;)

 

nå må jeg bare kjøpe litt mere Ram slik at det skal loades litt raskere osv :)

 

Får se om de halloween questa er noe nyttige..

 

 

ellers da, noe liv i gården? :)

Lenke til kommentar
Har installert AO Classic siden jeg ikke har penger til gamecard atm. Så jeg skal spille på en froob karakter inntil videre.

 

Tror jeg skal prøve MP, Advy eller noe lignende.

 

edit: endte på Agent. Heter Kjos og er Solitus male ^^

 

 

Hvor kjøper du Gamecard? :p trodde ikke dem solgte sånne i norge.

Lenke til kommentar
Har installert AO Classic siden jeg ikke har penger til gamecard atm. Så jeg skal spille på en froob karakter inntil videre.

 

Tror jeg skal prøve MP, Advy eller noe lignende.

 

edit: endte på Agent. Heter Kjos og er Solitus male ^^

 

 

Hvor kjøper du Gamecard? :p trodde ikke dem solgte sånne i norge.

 

Jeg finner de på Spaceworld. til 60kr for 90 dager ;)

Lenke til kommentar

Update på Enno1337: Kjørt på litt igjen.. lvl 95 nå, har ikke gjort noen ting bare samlet team og tanket med Enno. Så det er snart på tide å ta av Med Suit tenker jeg. Kanskje bytte ut implants også, QL 75 var greit nok på lvl 29, men nå :p

 

Spilt litt på Enno også, skal snart på APF 42, det blir første gang. Har tanket APF 28 og 13 og Sides noen ganger. Det er gøy! APF er første gang nå, det er ikke så lenge siden hele playfield ble avsluttet på RK1 for første gang....

Lenke til kommentar

APF 42 gjort, dvs bare vest side, var ikke nok folk for begge sider. Hardeste raid jeg har tanket.... så på hp baren min innimellom når vi holdt på med bossen, fra 50k+ til 5 k og opp igjen og ned igjen til 15... i løpet av bare et par sekunder. Det var helt sykt :D 1 døde på gjerdet og 1 eller 2 mens vi holdt på med bossen, så alt i alt et bra raid. PE fikk all phats fra bossen. Nukednt fikk beltet og jeg fikk http://auno.org/ao/db.php?id=257963. Kan lage http://auno.org/ao/db.php?id=257118

Lenke til kommentar

Ikke så mye nytt å melde om for tiden. Driver fortsatt på med siste AI level og samler også poeng til rødt belte.

Får dermed tid til å hjelpe guildmembers i ny og ne.

I går soloet jeg Arachnis for en +10 ring, da en mindre i orgen trengte Pande adgang. Satte Steiden opp for maks evades og endte opp på ca 2600 før perks. (DoF - Limber)

 

Og jeg har nok undervurdert evades litt, det må jeg innrømme. Var ikke mange ganger han traff meg :)

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Ikkje så masse skjedd i helga annet å vert med på org og alliance møte, blei oppgradert til Unit Leader i org møtet for at eg har hjelpet andre org members. Hadde håpet å bli squad commander da :( men sånn er det berre. Var heldig å få ein Com Relay ql 163 i eit org raid på Langel.

 

Fikk langel opp i lvl 171 og fikk litt meir research, men hadde håpet å komme til 174. Fc må jaggu lage meir le nano til soldier's siden vi har berre 1 pvp nano.

Lenke til kommentar

Har skjett endel for meg denne helga

 

Jorgii har blitt level 155/8, nesten 9

 

Investerte i litt CRU for å se om jeg kunne soloe raids, noe som gikk veldig bra. ql187 Strong bots passet meg veldig godt! Fant også ett par energy gloves, som jeg egentlig ikke tror jeg trenger oO

 

Har ikke tenkt å levle Jorgii forbi 165 i alle tilfeller, og når jeg er ferdig med å farme creds/phatz så kommer jeg til å bruke ett fullt sett ql225 CSS uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...