Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Skulle få på ein ql 190 Perennium Blaster, mangler eg litt full auto så eg tenkte eg kunne oppdaterer full auto buffen min siden den er litt lav for den lvl eg er så eg tenkte eg skulle kjøpe meg Metal Storm nano som ein ville selge for 5m og sa at den låg på gms for 10m. Synst at det var litt mistenklig, så eg kjøper den ikkje før eg får vite kva den er verdt.

 

Serveren gjekk 2 ganger ned for meg, org boten vår gjekk berhersk ved å liste opp alle som var i orgen om at x antall ganger heile tida slitsomt

9584502[/snapback]

 

 

Tror ikke det skal være så dårlig deal. Tror jeg kjøpte min for 7m da jeg trengte min ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En PvM MA spiser soldiers til frokost uansett...har riktignok tilgode å se noen MA ta de virkelig gode shadesene.

9579927[/snapback]

 

 

Du er vel på RK 2 ? Har sett det flere ganger på RK 1.

 

De Lutte

9582265[/snapback]

 

Stemmer at jeg er på RK2. Leste i en post en eller annen gang fra en fra RK1 at shadesene så og si aldri toppet DD i pande på RK1, og det var før LE. Han/hun mente at de var for chicken til å gå all out. MAer har nok kommet veldig nære i det siste, men de beste shadesene på RK2 er det fortsatt ingen som slår, på RK2 i alle fall. Men som jeg skrev tidligere...panderaid er egentlig et svært dårlig sted å måle damage. Ta heller å start på en dynaboss i Inferno og se hvem som får loot f.eks. Og LionHead har ikke akkurat så mye mangler...vi har vel spillt sammen siden mars 2004 eller no. Full CC, ofab pants (?), 270ish symbs, alle hud items som er verdt å ha osv osv. Har ikke full oversikt over all setupen hans, men han er stort sett nummer 1 på DD i pande hvis det ikke er med noen gode shades.

Lenke til kommentar
Slenger meg på tråden!

 

Har en Agent på RK2 ved navn KEIST LvL 49. (ding i kveld tenker jeg)

 

Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste norske på AO.

 

PS! Ingen som har en Perennium Sniper QL 50 å selge?

9586466[/snapback]

Trenger ikke dobbel posting;)

 

Men hadde du vært på rk1 kunne jeg ha hjulpet deg--

 

Tror uansett du kan få på høyere QL enn 50 på level 49\50..

Bruker QL 124 på min level 31 agent twink ;)

Lenke til kommentar
Ok, får se først om nokon i orgen har syms eg kan låne for å få den på. Sitter her og ser på beast armor :) Den skal på ønskelista mi når langel er 215-220.

9588140[/snapback]

 

 

Tja..Beast armor er ikke så mye å skryte av.. Eneste jeg vil ha fra Beast er shoulderpads (for look) og Backitem (Burden) :D

 

Resten blir vel CC\Ofab

Lenke til kommentar

Enig i det.

Tror jeg dropper hele Beast armoren. Nerfer ikke charen min bare for å få en bedre look :)

Og Burden er egentlig bare et godt twink item, og ikke noe man bruker til vanlig, da det finnes mye bedre alternativer.

Med global research trenger man den heller ikke for å få på 300 symbiants :D

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Slenger meg på tråden!

 

Har en Agent på RK2 ved navn KEIST LvL 49. (ding i kveld tenker jeg)

 

Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste norske på AO.

 

PS! Ingen som har en Perennium Sniper QL 50 å selge?

9586466[/snapback]

Har du SL da? Perennium krever SL. På lvl 50 bør du klare å få på QL90-100 Perennium ivertfall, avhengig av hvor gode Implants du har.

Lenke til kommentar

hmm... apropos agenter :) Lurte på om jeg skulle prøve meg på en liten en. Tiamin leser du denne tråden lenger? Kanskje jeg kunne spurt deg om noen tips hihi.

 

Jeg får se om det blir tid, men det virker jo litt morsomt med agent da. Kan jo våre alle professions, med noen drawbacks da.

 

Når det gjelder levling for N-O så har det stoppet opp litt... har blitt medlem av et par raidboter, og der skjer det ting ofte. Campalot har blitt mer aktiv i det siste, og det synes jeg er helt topp. I tillegg har Rumblecom raid hver gang Tara spawner.

 

Edit: måtte reposte bildet

post-110924-1191000986_thumb.jpg

Endret av DaTe
Lenke til kommentar
hmm... apropos agenter :) Lurte på om jeg skulle prøve meg på en liten en. Tiamin leser du denne tråden lenger? Kanskje jeg kunne spurt deg om noen tips hihi.

 

Jeg får se om det blir tid, men det virker jo litt morsomt med agent da. Kan jo våre alle professions, med noen drawbacks da.

9595306[/snapback]

 

Kommer litt an på hvilken type agent du er ute etter. Om du skal levle til 220 så er vel Atrox ett bra alternativ om det er for pvp, ellers funker vel Opifex greit :)

Lenke til kommentar

Nå er det en stund siden jeg levlet agenten min, men jeg kan sikkert gi deg et par tips også... Hvilke expansioner har du? Har du tenkt å PvPe mye? Atrox er det beste PvP breed valget, selv er jeg opifex, og det eneste jeg ikke kunne drepe på 5 sekunder var folk med idiotisk høye evades (og de med gode nok reflekser til å poppe cocoon. Og engier.) Mongo rage gir deg +1k AR, som gjør deg til en drapsmaskin, rett og slett.

 

Nå har ikke jeg spilt siden før LE kom ut da, så det kan godt være noe har forandret seg siden det...

 

/Northscope, 220 agent på rk2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...