Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd du er på feil server, ellers skulle du fått et lite stipend :)

Ado hecks er bra å levle på, selv brukte jeg dem til jeg var lvl 200.

 

De Lutte

 

Du hadde da vert snill ved å gi med eit lite stipend og ja var litt synd at vi ikkje er på samme server. Hadde vert kult når eg ble 220 vi kunne teame sammen :)

 

Ding 219... Nå er det bare litt til så skal jeg bli litt mer hjelpsom i orgen igjen. Har vært litt egoistisk i det siste, ganske målrettet mot 220....

 

Gratis med 219 :)

Lenke til kommentar

Da har jeg sett meg nødt til å finne meg en ny guild.

Jeg har vært medlem av Ragnarok i et halvt år nå, men det har dessverre ikke svart til forventningene.

 

Guilden fungerte dårlig, mye grunnet en ledelse som styrte på en svært kontrollerende måte.

Om ting ikke fungerer, så pleier jeg å si i fra, så også her. Men dette ble heller dårlig mottatt. Var sikkert uvant for ledelsen at noen plutselig gikk i dialog med dem og lanserte forandringer i deres totalitære regime.

 

Et slikt regime må nødvendigvis renne seg selv i senk og flere har leavet den siste tiden grunnet sterk misnøye med ledelsen.

Skjønt virkelig bekymret ble jeg først da presidenten uttalte at selv om han ble sittende alene igjen, så skulle ikke noe forandres.

 

Vi var mange som etterhvert gikk i dialog om problemene, og selvsagt oppstod det da en viss form for splittelse i guilden.

Ledelsen på den ene siden følte nok sin posisjon truet, siden de eliminerte "problemet" Steiden raskt og greit, slik man gjerne gjør i slike regimer :ohmy:

 

Noe tap var det uansett ikke, med et aktivitetsnivå lik null!

Den siste måneden ble det knapt nok kjørt noen raids og andre større oppgaver måtte vi løse selv.

 

Men nok om det. Imøteser gjerne en videre dialog her inne, spesielt siden dere ikke lenger kan slette mine innlegg etter eget forgodtbefinnende :D

---------------------------------

 

 

 

Bare i dag, var det 3 stykker som forlot Ragnarok, og ny guild måtte vi selvsagt ha.

Vi valgte alle 3 å søke medlemskap i orgen til Enno, nemlig Primal Evolution :thumbup:

Fikk nettopp beskjed om at vi er tatt opp, så nå skal vi få det gøy fremover, Enno

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Først og fremst:

 

Velkommen Steiden, Velkommen Vingle, Velkommen Smyge

 

Primal Evolution er blitt veldig styrket, jeg er kjempeglad for å ha dere i orgen. Synd det ble så mye DRAMA i RR. Har vært i samme situasjon tidligere, med den forrige orgen jeg var medlem av og det er ikke mye gøy.

 

I PE er det en slags todeling av medlemmene. De som bruker TS og de som bruker orgchat. Til tider har det vært litt kjipt, men opplever etterhvert at de som ikke følger med på org chat gjerne går glipp av forskjellige ting.... f.eks invite til Inf mission.

 

Nå gjenstår det å se hva som kan stoppe et team fra PE :p

 

Forresten har PE fått en egen hjemmeside: www.Primal-Evolution.org

 

I går hostet jeg et AI raid for første gang på 60-70 lvl.... det var moro, og like enkelt som når en er TL 5. Har kanskje noe å si med teamet. Fikk skrudd sammen et knallbra team, så det gikk både fort og greit uten tap av liv i teamet. Men det var et ganske skuffende utbytte. Eneste jeg fikk ut av det var Sureshot Glasses, men fin QL da... 300. Noen som har peiling på om det er noen etterspørsel etter slikt for tida? evt. priser på RK1

Lenke til kommentar

Synd det gikk skeis med RR, DeLutte, men det ser jo ut til at dere har funnet en fin org så skaden er nok ikke så stor likevel? :)

 

QL300 Sureshot Glasses er noe de aller fleste Bow MP's sikler etter, prisene var som forventet altfor høye etter de begynte å droppe i den QL, og det er vel ikke unormalt om du finner noen på GMS til 150 mill+++. Glem de, det er en grunn til at de ikke er solgt. Jeg kjøpte mine for 60 mill på Rimor, vil nok si 60-70 er normalt der nå.

 

Så er det vel slik at økonomien på Atlantean er litt annerledes, i alle fall ser det slik ut fra market-trådene på forumet.

Lenke til kommentar
Først og fremst:

 

Velkommen Steiden, Velkommen Vingle, Velkommen Smyge

 

Primal Evolution er blitt veldig styrket, jeg er kjempeglad for å ha dere i orgen. Synd det ble så mye DRAMA i RR. Har vært i samme situasjon tidligere, med den forrige orgen jeg var medlem av og det er ikke mye gøy.

 

I PE er det en slags todeling av medlemmene. De som bruker TS og de som bruker orgchat. Til tider har det vært litt kjipt, men opplever etterhvert at de som ikke følger med på org chat gjerne går glipp av forskjellige ting.... f.eks invite til Inf mission.

 

Nå gjenstår det å se hva som kan stoppe et team fra PE :p

Vet akkurat hvordan det er..

Den orgen jeg er med i (Serendipity, Clan) føles det slik at alle som har TS ble generaler med en gang. Jeg var en av de første medlemmene (Joinet for 6-7mnd siden, tror jeg..) Var Squad Commander en stund, til for et par ukers siden da presidenten tok rank-resett, nå er jeg Unit Commander, mens de som er på TS er Squad Commander\Generaler. De gjør også ofte inf teams uten at noen andre enn de på TS vet noe.

 

Har også sett at noen av de 220s i orgen har leftet, så tror jeg går samme vei. Vi får se :D

 

-----------

Norske AO Community..

- Sitter ikke på Team Speak \ Ventrilo dere da? :)

Lenke til kommentar

Spilte selv AO for hmmm... kanskje 6 år siden ? spilte på en char som heter doozer og Xpaf på RK1.

Var vel en av de få som hadde NS 1 i starten. Tror kanskje eg var den første som lootet NS 2 og. Sluttet akuratt å spille når eg fikk den, så gav den til en. Tror kanskje han hette Collegs eller noe slikt.

 

NS 1 og NS 2 er vel ikke noe stas å ha nå lengre :)

*Mimre* Happy times.

Lenke til kommentar

10 euro for 1000 paidpoints er hva jeg har hørt. Det går an å kjøpe en pakke med alle de nye 'yalmene' for 200 points. Kommer nok ikke til å kjøpe paidpoints, men noen sa at en får 250 points pr 3 mnd betalt konto. så da får en se hva det blir til etterhvert.

 

DeLutte - jeg sendte deg en melding her på forumet.

Lenke til kommentar

TS = Team Speak. Du bruker headset og prater i stedet for å skrive :)

Spilte selv AO for hmmm... kanskje 6 år siden ? spilte på en char som heter doozer og Xpaf på RK1.Var vel en av de få som hadde NS 1 i starten. Tror kanskje eg var den første som lootet NS 2 og. Sluttet akuratt å spille når eg fikk den, så gav den til en. Tror kanskje han hette Collegs eller noe slikt.NS 1 og NS 2 er vel ikke noe stas å ha nå lengre :)*Mimre* Happy times.
Joa NS er fortsatt ettertraktet, og fortsatt like vanskelig å få tak i. Har NS1 på min NT...men NT'en er på hold og har vært det lenge hehe
Lenke til kommentar
Uffda, det var da synd.

Noe slikt må da virke svekkende på orgen. At ikke alle er samlet og kommuniserer felles, mener jeg.

 

De Lutte

Jo, men da du er i et inf team eller lignende kan det være kjekkt og snakke med folka, samarbeider bedre :)

Skader forresten ikke med å snakke litt engelsk i blandt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...